Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Factura electronică
ți-e mereu la îndemână

O activezi simplu și rapid din MyAccount
O plătești online, oriunde ai fi

Îți dăm 3 motive să activezi chiar azi factura electronică:

Este gratuită

Pentru factura tipărită pe hârtie plătești 1,19 € în plus, în fiecare lună. Dacă activezi factura electronică, nu mai plătești acest cost.

Economisești timp și spațiu

Factura electronică te scapă de raftul cu plicuri din casă. O poți vedea oricând în aplicația MyAccount, împreună cu istoricul din ultimele 6 luni.

Este la un click distanță

Te întorci din concediu după data scadentă? Activează factura electronică și o poți plăti online oriunde și oricând, fără să rămâi în urmă cu plata.

Vrei mai multe informații utile despre factura ta Telekom?

Vizitează pagina de asistență factură.

Spre asistență factură

Activare din aplicație

Activare de pe website

Cum activezi factura
electronică din aplicație

1
Deschide aplicația mobilă MyAccount.
2
Intră în contul tău.
3
Apasă pe „Factură și plăți” din meniu.
4
Selectează opțiunea „Activează factura electronică”. Dacă opțiunea nu ți se afișează, înseamnă că ai deja factura electronică activată.
5
Introdu adresa de e-mail, scrisă corect.
6
Apasă butonul „Confirmă”.
7
Vei primi un e-mail cu un link de confirmare, pe care te rugăm să dai click.
8
Ai activat factura electronică.

Cum activezi factura
electronică de pe website

1
Intră în contul tău MyAccount de pe mobile.telekom.ro.
2
Dă click pe „Factura mea” din meniul din stânga.
3
Selectează opțiunea „Activează factura electronică”.
4
Introdu adresa de e-mail, scrisă corect.
5
Acceptă Termenii și condițiile.
6
Dă click pe butonul „Confirmă”.
7
Vei primi un e-mail cu un link de confirmare, pe care te rugăm să dai click.
8
Ai activat factura electronică.

Ai văzut cât de ușor este?

Intră chiar acum în contul tău MyAccount și activează factura electronică. Nu o vei mai rătăci niciodată.
Intră în cont

Bine de știut

Cum știu că mi s-a emis factura electronică?

În cel mult 3 zile de la data emiterii facturii, vei primi datele noii facturi prin următoarele modalități:

  • un mesaj pe numărul tău de telefon;
  • un e-mail la adresa cu care ți-ai configurat factura electronică.
Cum pot vizualiza factura electronică?

Simplu: accesezi pagina „Factură și plăți” din meniul aplicației mobile sau te autentifici în contul MyAccount de pe site și dai click pe „Factura mea” din meniul afișat în stânga. Poți vedea inclusiv istoricul facturilor din ultimele 6 luni.

Ce mai trebuie să știu despre factura electronică?

Poți opta ca factura să se emită doar în format electronic. Pentru asta, fie accesezi contul tău MyAccount de pe site sau din aplicația mobilă, fie apelezi Serviciul de Relații cu Clienții la 1234.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi