Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

DESPRE FACTURĂ

Iată cum va arăta factura ta după 15 Aprilie 2019:

Ești client fix/ fix-mobil?
Ești client exclusiv mobil?

Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale incepand cu data de 15 Aprilie 2019 este cursul publicat de catre Ing Bank Romania pentru persoane juridice asa cum se regaseste in tabelul de mai jos :

      
Data facturării:    
Valuta:


Bine de știut

De ce în factura mea sunt incluse rate pentru echipamente, deși eu nu am cumpărat un telefon sau o tableta în rate?

Dacă ești client Telekom Romania Mobile Communications S.A. facturile sunt emise în Lei, la ultimul curs de vânzare EUR/RON pentru persoane juridice al ING Bank N.V. Amsterdam – Sucursala București (ING Bank Romania) din ziua lucrătoare anterioară datei de facturare. Informații actualizate privind cursul de schimb valutar vor fi disponibile pe www.telekom.ro.

Dacă ești client Telekom Romania Communications S.A. facturile sunt emise în Lei, la ultimul curs de vânzare EUR/RON pentru persoane juridice al ING Bank N.V. Amsterdam – Sucursala București (ING Bank Romania) din ziua lucrătoare anterioară începutului perioadei de facturare. Informații actualizate privind cursul de schimb valutar vor fi disponibile pe www.telekom.ro.

Dacă ai achiziționat un telefon sau o tabletă pentru care ai beneficiat de reducere (subvenție), vei regăsi în factura fiscală, în secțiunea “Rate echipamente”/ “Rată echipamente-tranșă lunară”, valoarea subvenției oferite de Telekom pentru echipamentul achiziționat, împărțită la numărul de luni din perioada contractuală, suma cu TVA.

În cazul în care ai achiziționat un Pachet Promoțional acesta este format din Abonament și telefon sau tabletă. Contravaloarea telefonului sau tabletei se vă calcula după cum urmează: o sumă în valoare egală cu suma înscrisă în chitanță sau bonul fiscal emis de Telekom la data încheierii contractului, iar restul de plată urmând a fi plătit în 24 de tranșe egale, lunare.

Valoarea acesteia este scăzută în secțiunea ”Reduceri”/ ”Reducere comercială pachet servicii-tranșă lunară”, unde vei regăsi suma fără TVA. Ca urmare a faptului că această sumă este evidențiată și cu valoare pozitivă și cu valoare negativă, ea nu influențează totalul de plată al facturii.

Iată ce se întâmplă în situația în care, în afară de telefonul subvenționat, ai achiziționat și un telefon în rate:

Ești client fix-mobil?

În secțiunea “Rate echipamente” din factura fiscală vei regăsi totalul dintre rata pentru telefonul achiziționat în rate și rata pentru telefonul achiziționat în pachet promoțional.

Ești client exclusiv mobil?

În secțiunea “Rate echipamente” din factura fiscală vei regăsi doar rata pentru telefonul achiziționat în rate.

Indiferent dacă ești client fix-mobil sau exclusiv mobil, dacă ai echipamente achiziționate în rate sau cu subvenție și decizi să te deconectezi înainte de finalizarea perioadei contractuale, toate ratele rămase până la încheierea contractului vor deveni exigibile, adică vor fi cumulate pe ultima factură.