Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Informează-te despre viteza de transfer a datelor

Află care sunt ultimele noutăți

De la 1 mai 2018, contractul tău încheiat cu Telekom va include și informații referitoare la condițiile de furnizare a serviciului de acces la internet.

Această completare este realizată în conformitate cu Regulamentul UE nr. 2120/2015 și cu Decizia ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet și publicarea parametrilor aferenți.

Dacă ai abonament mobil sau cartelă preplătită cu limită de MB pentru internet, nu vei fi taxat pentru traficul consumat atunci când testezi calitatea serviciului tău de internet pe Netograf.

Indicatori de calitate pentru serviciile de date în rețeaua mobilă

În afară de viteza de încărcare și descărcare, există și alți indicatori de calitate pe care trebuie să-i cunoști. Iată care sunt acești indicatori și valorile lor maximale:

5G

Întârzierea de transfer a pachetelor de date 50 ms, variația întârzierii de transfer a pachetelor de date 50 ms, rata pierderii de pachete de date 1%;

4G

Întârzierea de transfer a pachetelor de date 100 ms, variația întârzierii de transfer a pachetelor de date 70 ms, rata pierderii de pachete de date 1%;

2G

Întârzierea de transfer a pachetelor de date 1000 ms, variația întârzierii de transfer a pachetelor de date 700 ms, rata pierderii de pachete de date 1%.

Ce mai trebuie să știi

Dacă ești client persoană fizică:

  • poți încărca datele de identificare și istoricul de măsurători Excel în secțiunea Reclamații din formularul de contact disponibil aici.

Dacă ești client business sau PFA:

  • poți trimite ca atașament la e-mail datele de identificare și istoricul de măsurători Excel, pe adresa: clientiB2B@telekom.ro.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi