Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Oferte speciale pentru persoanele cu deficiențe de văz sau auz

Descoperă ce oferte ți-am pregătit

#FaraIdeiFixe

Mobil pur și simplu

Modifică dimensiunea textului:
Ascultă înregistrare cu conținutul paginii:

Navighează mai ușor în pagină folosind următoarele linkuri:

Detalii abonamente speciale Cum activezi abonamentele speciale Tutoriale MyAccount

Fiecare dintre noi contează

Persoanele cu dizabilități de vedere, auditive sau de vorbire trebuie să aibă parte de aceleași drepturi și privilegii ca oricine altcineva.

Din acest motiv, venim în ajutor cu două oferte personalizate care să faciliteze comunicarea cu cei dragi. Abonamentele „Special pentru tine C3” și „Special pentru tine C4” sunt adaptate nevoilor lor.

Alege abonamentul special adaptat nevoilor tale:

Modifică nivelul de contrast din secțiune:
Activează contrast ridicat

Special pentru tine C3

Abonament pentru persoane cu dizabilități vizuale

4€/lună


  • Nelimitat SMS în rețea
  • 300 SMS naționale
  • 10 GB trafic de date
  • Fără minute în rețea sau naționale incluse
Perioada contractuală: 12 sau 24 de luni

Special pentru tine C4

Abonament pentru persoane cu dizabilități auditive și/sau de vorbire

2€/lună


  • 2000 de minute în rețea
  • 500 de minute naționale
  • 10 GB trafic de date
  • Fără SMS în rețea sau național incluse
Perioada contractuală: 12 sau 24 de luni

Extraopțiunea
„Special pentru tine”

Activează extraopțiunea la abonamentul tău special

2€/lună

  • 5 GB trafic de date

Modifică nivelul de contrast din secțiune:

Activează contrast ridicat

Care sunt pașii de activare a unui abonament special:

Verifică aici ce trebuie să faci

1

Vino cu certificatul de încadrare pe cod de handicap (C3 sau C4) în orice magazin Telekom sau partener.

2

Alege abonamentul potrivit pentru tine și durata contractului: 12 sau 24 de luni.

3

Gata! Ai un abonament special activ.

Cum vei fi taxat după terminarea resurselor din abonament:

Poți naviga mai rapid în pagină:
  • Tarif standard după consumarea minutelor naționale în afara rețelei: 0,226€ pe minut.
  • Tarif standard după depășirea minutelor video în rețea: 0,345€ pe minut.
  • Tarif standard după depășirea minutelor video naționale în afara rețelei: 0,345€ pe minut.
  • Tarif standard pentru SMS naționale: 0,06€ pe SMS.
  • Tarif standard pentru MMS naționale: 0,226€ pe mesaj.
  • Tarif după depășirea traficului de date inclus: 0,006€ pe MB.
  • Tariful standard voce pentru zona internațională 1: 0,345€ pe minut.
  • Tariful standard voce pentru zona internațională 2: 0,59€ pe minut.
  • Tariful standard pentru SMS internațional: 0,226€ pe SMS.
  • Tariful standard pentru SMS internațional Zona SEE: 0,071€ pe SMS.
  • Tariful standard voce pentru zona internațională SEE: 0,226€ pe minut.

Încearcă aplicația mobilă MyAccount

Poți naviga mai rapid în pagină:

Descarcă aplicația mobilă pe telefonul tău.

Pentru a descărca din Google Play, apasă butonul de mai jos:
Google Play
Pentru a descărca din App Store, apasă butonul de mai jos:
App Store
Pentru a descărca din AppGallery, apasă butonul de mai jos:
AppGallery

Tutoriale aplicația mobilă MyAccount

Poți naviga mai rapid în pagină:

Mai jos găsești o listă cu tutoriale care să te ghideze în folosirea aplicației mobile MyAccount. Apasă pe unul dintre ele pentru a deschide pagina cu tutorialul dorit.

Bine de știut

Trafic de date național

  • Pentru a avea acces la tehnologia 2G/4G/5G este necesar să ai o cartelă SIM compatibilă cu tehnologiile 2G/4G/5G şi un terminal compatibil 2G/4G/5G și să te afli în aria de acoperire a tehnologiei respective. Accesul la 4G este disponibil pentru mai mult de 93% din populația țării și 99% din populația urbană a României.
  • Pentru ca a putea beneficia de VoLTE este necesar să fie îndeplinite următoarele condiții cumulative:

    • să te afli în aria de acoperire 4G;
    • să utilizezi un telefon compatibil, cu ultima versiune de soft instalată (lista actualizată a telefoanelor compatibile se regaseste pe pagina VoLTE);
    • să ai un abonament care oferă acces la tehnologia 4G;
    • să ai o cartelă SIM compatibilă 4G;
    • ai posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relații Clienți, cererea urmând să fie procesată în cel mult 10 zile.
  • Ordinea de consum a traficului naţional de date:

    • traficul naţional de date inclus în abonament
    • traficul național inclus în opțiunea de date „Special pentru tine”

Parametrii de calitate:

În funcție de specificațiile telefonului utilizat, viteza maximă estimată de transfer a datelor este:

  • în aria de acoperire EDGE în tehnologia 2G – viteza de descărcare (download): 200kbps, iar viteza de încărcare (upload): 100 kbps
  • în aria de acoperire LTE+sau 4G+ în tehnologia 4G – viteza de descărcare (download): , iar viteza de încărcare (upload): 50 Mbps
  • în aria de acoperire 5G în tehnologia 5G - – viteza de descărcare (download): 250 Mbps, iar viteza de încărcare (upload): 50 Mbps

Conform reglementărilor în vigoare, TKRM garantează următorii parametri de calitate a Serviciilor sale de Voce:

  • rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil 4% măsurat pe perioade de 6 luni;
  • probabilitatea de eşec în conectarea apelului în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil 4% măsurat pe perioade de 6 luni;
  • timpul necesar pentru conectarea apelului este în cele mai multe cazuri de 10 secunde pentru 2G și 5 secunde pentru 4G/5G;
  • întârziere în semnalizarea apelului este în cele mai multe cazuri de 13,5 secunde;
  • gradul național de acoperire de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 82%;
  • gradul de acoperire a populației de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 92%.

Roaming:

  • Abonamentele Special pentru tine C3 și Special pentru tine C4 sunt abonamente fără acces roaming.
  • Activarea serviciului de Roaming poate fi realizată doar cu schimbarea abonamentului cu un abonament compatibil cu serviciul Roaming din portofoliul Nelimitat: Nelimitat 5, Nelimitat 8, Nelimitat 10, Nelimitat 15 sau Nelimitat 19.

Internațional:

  • Abonamentele Special pentru tine C3 și C4 au acces la serviciul internațional însă nu au minute internaționale incluse.
  • Tarifarea apelurilor și a SMS-urilor internaționale se va realiza la tarifele standard. Mai multe detalii privind tarifarea și zonarea apelurilor internaționale regăsesc aici.

Tarife naționale standard:

Aceste tarife sunt aplicabile în cazul în care abonamentul nu include beneficii sau după consumarea beneficiilor incluse.

  • Apeluri în rețea 0,0 Euro pe minut
  • SMS în rețea 0,06 Euro pe SMS
  • SMS național 0,06 Euro pe SMS
  • Apeluri naționale 0,23 Euro pe minut
  • Trafic de date: 0,006 Euro pe MB

Informații utile:

  • Oferta este disponibilă atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții existenți ai Telekom. Pentru a beneficia de aceste oferte, persoanele cu dizabilități auditive și/sau de vorbire și persoanele cu dizabilități vizuale trebuie să prezinte agentului Certificatul de încadrare în grad de handicap, în original.
  • Minutele/SMS-urile incluse în tipul de abonament dedicate și neconsumate într-o lună nu se reportează.
  • Apelurile voce, mesajele scrise către numerele speciale asociate serviciilor cu valoare adăugată indiferent de tipul lor nu sunt incluse în beneficiile abonamentului. Acestea se taxează separat, conform tarifelor ce se regăsesc în Oferta Comercială.
  • Mai multe detalii privind tarifarea și zonarea apelurilor internaționale regăsesc aici.

Durata de valabilitate a ofertei:

  • Oferta este valabilă până la data de 09.01.2024

Contractul standard și condițiile de furnizare a serviciilor:

  • Informare contractuală și fișă de sinteză – 03.04.2023, disponibil aici
  • Clauze contractuale Esențiale – 03.12.2022, disponibile aici
  • Broșura Termeni și Condiții – 03.04.2023, disponibilă aici

Informații detaliate:

Alte servicii:

  • Înlocuire cartela SIM: 2,4 Euro (în caz de pierdere sau deteriorare din orice alt motiv decat culpa Telekom precum și în cazul schimbării formatului).
  • Reconectare servicii după suspendare pentru neplată: 1,12 Euro.
  • Taxa livrare SIM (în cazul în care livrarea se face prin curier): 3,57 euro.
  • Factura lunară nedetaliată pe suport hârtie, la un preț de 1,19 Euro (serviciu cu recurență lunară).
  • Asignare număr de telefon ales de abonat, la un preț de 60 de euro.

Încetare contract înainte de termen:

Nu se percep penalități în caz de încetare contract.

Avertizări limită trafic/valoare:

Beneficii naționale și internaționale: la atingerea valorii de 80% respectiv 100% din beneficiile naționale și/sau internaționale incluse în abonament vei primi o notificare prin SMS. Serviciile nu vor fi suspendate.

Servicii cu valoare adăugată:

  • Furnizarea serviciilor cu valoare adăugată și a celor de interes general este supusă unei limitări valorice pe apel/SMS/MMS și unei limitări valorice pe perioada lunară de facturare.
  • În situația în care vei încearca să achizitionezi prin SMS servicii cu valoare adăugată sau de interes general a căror valoare conduce la atingerea limitei valorice pe perioada lunară de facturare aplicabilă, vei fi înștiințat printr-un SMS că tranzacția nu se poate efectua.
  • În cazul atingerii limitei valorice pe apel, precum și în cazul în care, în cursul apelului, se atinge limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, apelul va fi întrerupt. Dacă s-a atins limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, vei putea iniția un nou apel numai după începerea următoarei perioade lunare de facturare. Dacă nu s-a atins limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, poți iniția un nou apel care va fi supus atât limitării valorice pe apel, cât și limitării valorice pe perioada lunară de facturare.

112 și localizarea apelantului:

Abonatul poate apela gratuit, fără limitare numărul unic pentru apeluri de urgență 112, caz în care informația de localizare a apelantului este transmisă către operatorul sistemului de urgență.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi