Oferta Fix - Telekom

Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

TELEVIZIUNE DE LA TELEKOM

50% REDUCERE 6 LUNI
TV M + INTERNET L


  • Până la

    114 canale TV digitale

    dintre care 30 HD

  • De la

    40 canale TV analogice

  • Receiver Smart Samsung

    2.4 Euro inclus

  • voce

  • 940 Mbps

    viteză descărcare și

  • 450 Mbps

    pentru încărcare

  • Router wireless

    1 Euro inclus

6.5€

32.5 Lei

în primele 6 luni

13€

65 Lei

în lunile 7-24

TV L + INTERNET L


  • Până la

    143 canale TV digitale

    dintre care 47 HD

  • Canalele Telekom Sport

    incluse

  • De la

    40 canale TV analogice

  • Receiver Smart Samsung

    2.4 Euro inclus

  • voce

  • 940 Mbps

    viteză descărcare și

  • 450 Mbps

    pentru încărcare

  • Router wireless

    1 Euro inclus

8€

40 Lei

în primele 6 luni

16€

80 Lei

în lunile 7-24

Telekom #1 Ritm creștere abonați mobil

*Conform Studiului de măsurare a cotelor de piață ale furnizorilor de servicii mobile pentru persoane fizice, realizat de Institutul de Marketing Mia, pe un eșantion reprezentativ național, în Ian - Feb 2021 (6000 respondenți), respectiv Iul - Aug 2019 (3500 respondenți), Grupul Telekom are cel mai mare ritm de creștere al abonaților.

 

Telekom Smart TV Stick

îți face televizorul Smart!

Vezi canalele TV și conținutul aplicațiilor favorite direct pe televizorul tău cu ecran plat. Mai multe detalii aici.

Vrei să afli mai multe despre
cele mai noi oferte Telekom?

Lasă-ne câteva detalii și te contactăm în câteva zile.

Alege tipul de persoană:

 

Alege tipul de client:

 

Număr de telefon

 
Bine de știut
  • Termeni și condiții Campanie pachet servicii fixe:
  • Oferta promoțională este valabilă până la 31.08.2021 inclusiv, cu posibilitate de prelungire, în zonele acoperite de fibră optică (FTTH/FTTB), pentru clienții noi care contractează pentru o perioadă minimă (PM) de 24 de luni un nou serviciu fix: voce, internet (cu excepția Smart WiFi) sau TV (cu excepția Smart TV Stick).
  • Pentru a beneficia de promoție, un client trebuie să nu beneficiaze de servicii fixe de la Telekom România (voce, internet sau TV) la dată solicitării ofertei și să nu fi fost titularul unui contract de servicii fixe de la Telekom România care să fi încetat în ultimele 2 luni anterior contractării (indiferent de tipul de abonament).
  • Serviciile fixe achiziționate în cadrul promoției sunt oferite cu 50% reducere în primele 6 luni ale PM.
  • Oferta contine si Pachetul HBO si acces la continut HBO GO (filme, seriale, concerte, documentare etc.) disponibil pe www.hbogo.ro, la un tarif lunar de 2,8 Euro, cu reducere 100% in primele 12 luni ale PM. La expirarea PM pachetul va fi desfiintat.
  • Clientii noi de Televiziune M vor primi pachetul suplimentar Telekom Sport +, la un tarif lunar de 2 Euro, cu reducere 100% in prima luna a PM
  • Acesta include canalele: Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 1 HD, Telekom Sport 2 HD, Look Sport, Look Sport HD, Look Plus. Canalele din pachetul Telekom Sport + sunt incluse în structura serviciilor de programe Televiziune L.
  • În cazul în care clientul nu este de acord ca Telekom România să furnizeze serviciul Telekom Sport + în continuare, după lunile cu reducere 100%, acesta va solicita în mod expres încetarea furnizării (în magazine sau la 1930 - apel gratuit doar din rețelele Telekom România).
  • Lista de canale TV este valabilă la data de 15.05.2021. Telekom România își rezervă dreptul de a modifica această listă. Numărul de canale TV variază în funcție de tehnologia aleasă și disponibilă (prin Internet TV/Telekom TV Satelit/Telekom TV Cablu Digital/Telekom TV Cablu Analog) la adresa la care se furnizează serviciul. Televiziunea prin cablu analog se oferă în pachete numai în aria de acoperire a acestei tehnologii.
  • Clienții noi Telekom TV Interactiv vor primi primul receiver în chirie, cu reducere 100%, iar clienții noi Telekom TV Cablu Digital vor primi la alegere, în chirie cu reducere 100%: primul receiver sau primul modul CI+, pe întreaga PM. Clientii noi Smart TV Stick vor primi echipamentul Chromecast cu o rata lunara de 1,5 Euro/luna, TVA inclus.
  • Aplicația Telekom TV poate fi descărcată din App Store și Google Play pentru device-urile mobile și din Samsung Apps pentru Smart TV-urile Samsung. Aceasta este compatibilă cu următoarele grupe de televizoare Samsung: 18TV_PREMIUM, 18TV_STANDARD, 18TV_STANDARD2, 18TV_STANDARD3, 17TV_PREMIUM.
  • Viteza serviciului de internet poate varia în funcție de tehnologia disponibilă la adresa la care se furnizează serviciul. Pentru Internet L, viteza maximă de descărcare este de 1000 Mbps pentru FTTH și de 100 Mbps pentru FTTB.
  • Clientii noi de internet vor primi un router wireless în chirie cu reducere 100%, pe intreaga PM.
  • Prețurile afișate reprezintă tarifele lunare și conțin TVA. Prețurile în Lei, cu o zecimală, sunt rotunjite în plus. Prețurile în lei sunt calculate la un curs estimat de 5 LEI/1,00 EUR și variază în funcție de cursul de schimb valabil la data facturării.
  • Telekom Romania Communications își rezervă dreptul de a retrage, prelungi sau modifica oferta în orice moment, dacă se consideră necesar sau în cazul în care intervin circumstanțe independente de voința sa.

Termeni și condiții campanie

Întrebări frecvente

TELEVIZIUNE

Serviciul de televiziune este disponibil oriunde în țară?

Serviciul de televiziune este disponibil oriunde în România, prin intermediul televiziunii satelit, cu antenă parabolică. Pentru televiziunea interactivă sau digitală, poți verifica disponibilitatea aici.

Ce este Telekom TV Interactiv?

IPTV (Internet Protocol Television) reprezintă comunicarea imaginilor şi a sunetului într-o reţea care se bazează pe tehnologia IP dedicată, proprietate Telekom Romania. Deşi "IP" este acronim pentru Internet Protocol, termenul se referă doar la metoda de transmitere a semnalului TV printr-o reţea coordonată şi securizată, având ca rezultat o calitate înaltă a imaginii şi a sunetului.

În mod specific, televiziunea nu este transmisă prin Internet. Tehnologia IPTV foloseşte protocolul IP ca mijloc de transport şi are nevoie de un receiver compatibil IPTV pentru a decoda imaginile în timp real.

Care sunt echipamentele necesare televiziunii interactive?

Pentru a putea beneficia de serviciile de Telekom TV Interactiv, ai nevoie de un router compatibil (oferit gratuit clienţilor noi) şi de un receiver specific serviciului Telekom TV Interactiv. Echipamentele sunt oferite de către Telekom Romania.

Care este diferenţa tehnică dintre Telekom TV Satelit şi Telekom TV Interactiv?

Serviciul Telekom TV Satelit foloseşte tehnologia DTH (Direct To Home) pentru transmiterea mai multor programe TV într-un pachet, programe ce pot fi recepţionate prin intermediul unei instalaţii digitale, direct de pe satelit. Programele se recepţionează în orice punct situat în aria de acoperire a satelitului.

Serviciul Telekom TV Interactiv foloseşte tehnologia IPTV, iar furnizarea serviciilor TV se face pe suportul liniei telefonice.

În cât timp se pot instala serviciile?

Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.

Care e numărul maxim de televizoare pe care le pot conecta la un abonament?

La un abonament de televiziune poți conecta cel mult 4 televizoare.

Pot folosi telecomanda de la televizor și pentru abonamentul TV?

Atât televiziunea prin satelit, cât și televiziunea digitală folosesc un receiver care vine cu propria lui telecomandă. Prin urmare, nu se poate folosi telecomanda de la televizor și pentru abonamentul TV.

Cum îmi pot activa sau dezactiva un pachet suplimentar de televiziune?

Poți activa sau dezactiva pachetele suplimentare de televiziune direct din aplicația mobilă MyAccount. La acest link, găsești un tutorial video care te poate ajuta în acest sens, urmărește videoclipul “Activare extraopțiuni și servicii din MyAccount”

Cum îmi pot dezactiva opțiunea Telekom Sport?

Poți dezactiva opțiunea Telekom Sport din aplicația mobilă MyAccount. La acest link, găsești un tutorial video care te poate ajuta în acest sens, urmărește videoclipul “Activare extraopțiuni și servicii din MyAccount”

Produsele și serviciile Telekom pot fi comandate și utilizate și din afara României?

Produsele și serviciile oferite de Telekom sunt disponibile pentru achiziție doar pe teritoriul României.

INTERNET

Serviciul de internet fix este disponibil oriunde în țară?

Criteriile principale pentru disponibilitatea serviciului de internet sunt: aria de acoperire și serviciile Telekom existente la adresa respectivă. Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom aici.

În cât timp se pot instala serviciile?

Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.

De ce trebuie sa folosesc un program Antivirus?

Un virus este o formă de soft maliţios care îşi reproduce propriul cod prin ataşarea lui la alte programe, executându-se atunci când programul infestat se execută. Alte tipuri de soft maliţios afectează doar calculatoarele pe care au fost instalate, altele se răspândesc şi la alte calculatoare sau reţele de calculatoare. Există programe care , când sunt deschise, efectuează un atac maliţios (“cal troieni”), iar altele (denumite”viermi”) se pot replica, infestând tot sistemul.

Cum îmi pot activa serviciul Telekom TV Web & Mobile?

Îţi poţi activa opţiunile Telekom Tv Web&Mobile din contul personal MyAccount. Vezi pașii de activare descrişi în secţiunea "Cum activez".

De ce am nevoie pentru a conecta o cameră de supraveghere la internet?

Dacă vrei să conectezi una sau mai multe camere de supraveghere la internet, ai nevoie de o conexiune stabilă de internet fix și de serviciul IP-Static. Acesta este un serviciu adițional, iar costul este de 1€/lună. Poți afla mai multe detalii despre serviciile de internet fix și de IP-Static aici.

Mi-am schimbat domiciliul. Beneficiez de serviciile Telekom Romania la noua adresă?

Mutarea serviciilor la noua adresă se face printr-o cerere la 1234 (apel gratuit în Telekom, cu taxă din alte rețele) sau la un magazin Telekom Romania. După înregistrarea cererii în sistemele noastre, vei fi contactat de un tehnician la noua locaţie în vederea instalarii serviciilor.

Cum îmi pot dezactiva opțiunea Norton Antivirus?

Poți dezactiva opțiunea Norton Antivirus din aplicația mobilă MyAccount, prin apel la 1234 (apel gratuit în Telekom, cu taxă din alte rețele) sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton”. Opțiunea de dezactivare prin SMS este valabilă doar pentru clienții de servicii mobile.

Descoperă aplicația mobilă MyAccount.

Ai acces rapid la serviciile tale.