Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
ȘI
Până la
dintre care 27 HD
De la
2.4 Euro inclus
viteză descărcare și
pentru încărcare
în primele 6 luni
în lunile 7-24
Până la
dintre care 44 HD
incluse
De la
2.4 Euro inclus
viteză descărcare și
pentru încărcare
în primele 6 luni
în lunile 7-24
Vezi canalele TV și conținutul aplicațiilor favorite direct pe televizorul tău cu ecran plat. Mai multe detalii aici.
Serviciul de televiziune este disponibil oriunde în țară?
Serviciul de televiziune este disponibil oriunde în România, prin intermediul televiziunii satelit, cu antenă parabolică. Pentru televiziunea interactivă sau digitală, poți verifica disponibilitatea aici.
Ce este Telekom TV Interactiv?
IPTV (Internet Protocol Television) reprezintă comunicarea imaginilor şi a sunetului într-o reţea care se bazează pe tehnologia IP dedicată, proprietate Telekom Romania. Deşi "IP" este acronim pentru Internet Protocol, termenul se referă doar la metoda de transmitere a semnalului TV printr-o reţea coordonată şi securizată, având ca rezultat o calitate înaltă a imaginii şi a sunetului.
În mod specific, televiziunea nu este transmisă prin Internet. Tehnologia IPTV foloseşte protocolul IP ca mijloc de transport şi are nevoie de un receiver compatibil IPTV pentru a decoda imaginile în timp real.
Care sunt echipamentele necesare televiziunii interactive?
Pentru a putea beneficia de serviciile de Telekom TV Interactiv, ai nevoie de un router compatibil (oferit gratuit clienţilor noi) şi de un receiver specific serviciului Telekom TV Interactiv. Echipamentele sunt oferite de către Telekom Romania.
Care este diferenţa tehnică dintre Telekom TV Satelit şi Telekom TV Interactiv?
Serviciul Telekom TV Satelit foloseşte tehnologia DTH (Direct To Home) pentru transmiterea mai multor programe TV într-un pachet, programe ce pot fi recepţionate prin intermediul unei instalaţii digitale, direct de pe satelit. Programele se recepţionează în orice punct situat în aria de acoperire a satelitului.
Serviciul Telekom TV Interactiv foloseşte tehnologia IPTV, iar furnizarea serviciilor TV se face pe suportul liniei telefonice.
În cât timp se pot instala serviciile?
Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.
Care e numărul maxim de televizoare pe care le pot conecta la un abonament?
La un abonament de televiziune poți conecta cel mult 4 televizoare.
Pot folosi telecomanda de la televizor și pentru abonamentul TV?
Atât televiziunea prin satelit, cât și televiziunea digitală folosesc un receiver care vine cu propria lui telecomandă. Prin urmare, nu se poate folosi telecomanda de la televizor și pentru abonamentul TV.
Cum îmi pot activa sau dezactiva un pachet suplimentar de televiziune?
Poți activa sau dezactiva pachetele suplimentare de televiziune direct din aplicația mobilă MyAccount. La acest link, găsești un tutorial video care te poate ajuta în acest sens, urmărește videoclipul “Activare extraopțiuni și servicii din MyAccount”
Cum îmi pot dezactiva opțiunea Telekom Sport?
Poți dezactiva opțiunea Telekom Sport din aplicația mobilă MyAccount. La acest link, găsești un tutorial video care te poate ajuta în acest sens, urmărește videoclipul “Activare extraopțiuni și servicii din MyAccount”
Produsele și serviciile Telekom pot fi comandate și utilizate și din afara României?
Produsele și serviciile oferite de Telekom sunt disponibile pentru achiziție doar pe teritoriul României.
Serviciul de internet fix este disponibil oriunde în țară?
Criteriile principale pentru disponibilitatea serviciului de internet sunt: aria de acoperire și serviciile Telekom existente la adresa respectivă. Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom aici.
În cât timp se pot instala serviciile?
Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.
De ce trebuie sa folosesc un program Antivirus?
Un virus este o formă de soft maliţios care îşi reproduce propriul cod prin ataşarea lui la alte programe, executându-se atunci când programul infestat se execută. Alte tipuri de soft maliţios afectează doar calculatoarele pe care au fost instalate, altele se răspândesc şi la alte calculatoare sau reţele de calculatoare. Există programe care , când sunt deschise, efectuează un atac maliţios (“cal troieni”), iar altele (denumite”viermi”) se pot replica, infestând tot sistemul.
Cum îmi pot activa serviciul Telekom TV Web & Mobile?
Îţi poţi activa opţiunile Telekom Tv Web&Mobile din contul personal MyAccount. Vezi pașii de activare descrişi în secţiunea "Cum activez".
De ce am nevoie pentru a conecta o cameră de supraveghere la internet?
Dacă vrei să conectezi una sau mai multe camere de supraveghere la internet, ai nevoie de o conexiune stabilă de internet fix și de serviciul IP-Static. Acesta este un serviciu adițional, iar costul este de 1€/lună. Poți afla mai multe detalii despre serviciile de internet fix și de IP-Static aici.
Mi-am schimbat domiciliul. Beneficiez de serviciile Telekom Romania la noua adresă?
Mutarea serviciilor la noua adresă se face printr-o cerere la 1234 (apel gratuit în Telekom, cu taxă din alte rețele) sau la un magazin Telekom Romania. După înregistrarea cererii în sistemele noastre, vei fi contactat de un tehnician la noua locaţie în vederea instalarii serviciilor.
Cum îmi pot dezactiva opțiunea Norton Antivirus?
Poți dezactiva opțiunea Norton Antivirus din aplicația mobilă MyAccount, prin apel la 1234 (apel gratuit în Telekom, cu taxă din alte rețele) sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton”. Opțiunea de dezactivare prin SMS este valabilă doar pentru clienții de servicii mobile.
Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.
Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.
Vreau newsletterul