Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Descoperă
noua aplicație mobilă
MyAccount Telekom
Ai acces la toate serviciile tale și le gestionezi
direct din telefonul tău.
DISPONIBILĂ PENTRU:
  • iPhone, iPad
  • iOS 8 sau mai nou
  • Smartphone, Tabletă
  • Android 5.1 sau mai nou
VEZI INFORMAȚII DESPRE
COST ÎN TIMP REAL
PLĂTEȘTI SAU REÎNCARCI ÎN
SIGURANȚĂ, CU UN CLICK
AFLĂ PRIMUL DESPRE
NOILE OFERTE ȘI PROMOȚII
Mergi mai departe
Totul este mult mai simplu și mai rapid
cu aplicația MyAccount
Gestionezi
serviciile tale direct
de pe telefon
Cu aplicația mobilă MyAccount ai acces la toate serviciile tale. Poți să-ți schimbi planul de servicii pentru abonamentul mobil, să-l reînnoiești sau să activezi și dezactivezi extra opțiuni pentru serviciile tale fixe și mobile.
Plătești simplu
și în siguranță
factura electronică
Ai acces la istoricul facturilor tale direct din aplicație, poți să verifici detaliile și să descarci factura în câteva secunde. Plătești ușor pentru serviciile tale: salvezi datele cardului bancar și achiți în siguranță.
Știi totul despre
beneficiile tale și noile
oferte
Asigură-te că ai notificările activate și afli primul despre noile oferte, concursuri și promoții. De asemenea, ai acces la Info Cost și îți poți verifica toate beneficiile legate de cartela ta.
Controlezi
orice situație
legată de telefon
Tot în MyAccount poți să-ți restrictionezi numărul de telefon, în caz că îți pierzi telefonul sau îți este furat. Iar dacă ai nevoie, îți poți recupera ușor codul PUK.
Rezolvi problemele
cu internetul fix
direct din aplicație
Dacă nu-ți merge internetul fix, trebuie doar să intri în aplicația MyAccount, secțiunea MyRepaircare va diagnostica toate echipamentele – de la modem până la echipamentele de rețea pe traseu. Iar dacă problema nu va fi la tine, atunci se va realiza automat o sesizare către echipa de suport Telekom.
Descoperă noua aplicație mobilă
MyAccount Telekom
Ai acces la toate serviciile tale și le gestionezi
direct din telefonul tău.
DISPONIBILĂ PENTRU:
  • iPhone, iPad
  • iOS 8 sau mai nou
  • Smartphone, Tabletă
  • Android 5.1 sau mai nou
VEZI INFORMAȚII DESPRE
COST ÎN TIMP REAL
PLĂTEȘTI SAU REÎNCARCI ÎN
SIGURANȚĂ, CU UN CLICK
AFLĂ PRIMUL DESPRE
NOILE OFERTE ȘI PROMOȚII
Totul este mult mai simplu și mai rapid
cu aplicația MyAccount
Gestionezi serviciile tale direct de pe telefon
Cu aplicația mobilă MyAccount ai acces la toate serviciile tale. Poți să-ți schimbi planul de servicii pentru abonamentul mobil, să-l reînnoiești sau să activezi și dezactivezi extra opțiuni pentru serviciile tale fixe și mobile.
Plătești simplu și în siguranță factura electronică
Ai acces la istoricul facturilor tale direct din aplicație, poți să verifici detaliile și să descarci factura în câteva secunde. Plătești ușor pentru serviciile tale: salvezi datele cardului bancar și achiți în siguranță.
Știi totul despre beneficiile tale și noile oferte
Asigură-te că ai notificările activate și afli primul despre noile oferte, concursuri și promoții. De asemenea, ai acces la Info Cost și îți poți verifica toate beneficiile legate de cartela ta.
Controlezi orice situație legată de telefon
Tot în MyAccount poți să-ți restrictionezi numărul de telefon, în caz că îți pierzi telefonul sau îți este furat. Iar dacă ai nevoie, îți poți recupera ușor codul PUK.
Rezolvi problemele cu internetul fix direct din aplicație
Dacă nu-ți merge internetul fix, trebuie doar să intri în aplicația MyAccount, secțiunea MyRepaircare va diagnostica toate echipamentele – de la modem până la echipamentele de rețea pe traseu. Iar dacă problema nu va fi la tine, atunci se va realiza automat o sesizare către echipa de suport Telekom.

Întrebări frecvente

1. Știi cum să te autentifici în aplicația mobilă MyAccount Telekom?
2. Știi cum să-ți plătești factura din aplicația mobilă MyAccount Telekom?
Poți să plătești facturile tale direct din aplicație. Trebuie doar să fii autentificat în contul tău și acesta să fie personalizat cu serviciile tale.
Odată ce te-ai autentificat în aplicația mobilă MyAccount Telekom, ai acces imeadiat la secțiunea Plată factură, această opțiune se regăsește și în Sumarul profilului tău. Vezi mai jos trei pași simpli:
  • Alegi opțiunea Plată factură fiind autentificat în contul tău MyAccount
  • Selectezi codul de abonat pentru care vrei să plătești serviciile.
  • Confirmi metoda de plată, cardul și adresa de e-mail pe care vei primi notificarea de plată.
Gata, factura ta a fost plătită!
Probabil știi deja că din contul tău MyAccount poți să plătești factura altcuiva. Și aplicația MyAccount Telekom îți oferă această opțiune. Pașii sunt similari cu cei pentru plata facturii tale.
  • Intră în secțiunea Plată factură și alege Plătește factura altcuiva.
  • Introduci codul de abonat (așa cum este indicat pe factură „cod client”)
  • Introduci suma și metoda de plată, selectezi cardul și finalizezi plata.
Felicitări, ai plătit factura altcuiva!
3. Știi cum să faci o reîncărcare din aplicația mobilă MyAccount Telekom?

Pentru orice întrebări contactați-ne la email:
myApp.ROU01@telekom.ro