Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount Telekom
Gestionezi serviciile tale direct de pe telefon
Cu aplicația mobilă MyAccount ai acces la toate serviciile tale. Poți să-ți schimbi planul de servicii pentru abonamentul mobil, să-l reînnoiești sau să activezi și dezactivezi extra opțiuni pentru serviciile tale fixe și mobile.
Bucură-te acum de noua aplicație MyAccount Telekom
Bucură-te acum de noua aplicație MyAccount Telekom
Plătești simplu și în siguranță
factura electronică
Ai acces la istoricul facturilor tale direct din aplicație, poți să verifici detaliile și să descarci factura în câteva secunde. Plătești ușor pentru serviciile tale: salvezi datele cardului bancar și achiți în siguranță.
Plătești simplu și în siguranță
factura electronică
Ai acces la istoricul facturilor tale direct din aplicație, poți să verifici detaliile și să descarci factura în câteva secunde. Plătești ușor pentru serviciile tale: salvezi datele cardului bancar și achiți în siguranță.
Știi totul despre beneficiile tale și noile oferte
Asigură-te că ai notificările activate și afli primul despre noile oferte, concursuri și promoții. De asemenea, ai acces la Info Cost și îți poți verifica toate beneficiile legate de cartela ta.
Controlezi orice situație legată de telefon
Tot în MyAccount poți să-ți restrictionezi numărul de telefon, în caz că îți pierzi telefonul sau îți este furat. Iar dacă ai nevoie, îți poți recupera ușor codul PUK.
Controlezi orice situație legată de telefon
Tot în MyAccount poți să-ți restrictionezi numărul de telefon, în caz că îți pierzi telefonul sau îți este furat. Iar dacă ai nevoie, îți poți recupera ușor codul PUK.
Rezolvi problemele cu internetul fix direct din aplicație
Dacă nu-ți merge internetul fix, trebuie doar să intri în aplicația MyAccount, secțiunea MyRepaircare va diagnostica toate echipamentele – de la modem până la echipamentele de rețea pe traseu. Iar dacă problema nu va fi la tine, atunci se va realiza automat o sesizare către echipa de suport Telekom.

Întrebari frecvente

Știi cum să te autentifici în aplicația mobilă MyAccount Telekom?
Știi cum să-ți plătești factura din aplicația mobilă MyAccount Telekom?
Poți să plătești facturile tale direct din aplicație. Trebuie doar să fii autentificat în contul tău și acesta să fie personalizat cu serviciile tale.
Odată ce te-ai autentificat în aplicația mobilă MyAccount Telekom, ai acces imeadiat la secțiunea Plată factură, această opțiune se regăsește și în Sumarul profilului tău. Vezi mai jos trei pași simpli:
  • Alegi opțiunea Plată factură fiind autentificat în contul tău MyAccount
  • Selectezi codul de abonat pentru care vrei să plătești serviciile.
  • Confirmi metoda de plată, cardul și adresa de e-mail pe care vei primi notificarea de plată.
Gata, factura ta a fost plătită!
Probabil știi deja că din contul tău MyAccount poți să plătești factura altcuiva. Și aplicația MyAccount Telekom îți oferă această opțiune. Pașii sunt similari cu cei pentru plata facturii tale.
  • Intră în secțiunea Plată factură și alege Plătește factura altcuiva.
  • Introduci codul de abonat (așa cum este indicat pe factură „cod client”)
  • Introduci suma și metoda de plată, selectezi cardul și finalizezi plata.
Felicitări, ai plătit factura altcuiva!
Știi cum să faci o reîncărcare din aplicația mobilă MyAccount Telekom?

Pentru orice intrebari contactati-ne la email: myApp.ROU01@telekom.ro

Verifică lista câștigătorilor tombolei din perioada 23 aprilie - 31 mai aici
Bucură-te acum de noua aplicație MyAccount Telekom