Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Reîncărcare
cartelă prePaid

Cum reîncarci o cartelă de pe
abonament, în câțiva pași simpli

Alege varianta potrivită
pentru tine

Ai la dispoziție 5 metode prin care poți reîncărca
o cartelă prePaid, iar acestea sunt:

Apelezi 1234 și parcurgi pașii indicați de robotul nostru.
Apelezi *100# și parcurgi pașii indicați în meniu

După apelare, alegi opțiunea „Reîncarcă” din meniul afișat. Va trebui să introduci parola asociată abonamentului tău mobil. Aceasta este formată, de regulă, din ultimele 6 cifre din CNP (Cod Numeric Personal), în cazul în care nu ai cerut, până la acel moment, modificarea parolei.

Apelezi numărul rapid *444*sumaDorită*numărTelefon#

Direct de pe numărul tău de abonament, formezi și apelezi numărul mai sus menționat. Spre exemplu, dacă vrei să reîncarci numărul de telefon 07xxxxxxxx cu suma de 5€, va trebui să formezi *444*5*07xxxxxxxx# .

Reîncarci folosind contul tău MyAccount

Intră în cont și vei găsi opțiunea de „Reîncărcare cartelă” în meniu. Odată introdus numărul de telefon și aleasă valoarea pe care vrei să o reîncarci, va trebui să selectezi metoda de plată.

Poți plăti cu cardul, pe loc, sau poți alege ca în fiecare lună să reîncarci automat cartela, cu suma specificată, și să regăsești acea sumă pe factura ta de abonament mobil.

Reîncarci de pe website-ul nostru

În secțiunea „Servicii mobile” de pe website, selectează „Reîncărcare cartelă”. Vei fi automat redirecționat către o pagină unde va trebui să introduci numărul de telefon pe care vrei să-l reîncarci și valoarea (în euro). Ulterior, va trebui să completezi datele de facturare (pentru persoane juridice, mai sunt câteva date de facturare în plus de completat) și datele cardului.

Indiferent de metoda pe care o alegi, trebuie să știi că vom trimite un SMS de confirmare atât pe numărul de abonament de pe care se face reîncărcarea, cât și pe numărul de cartelă care a fost reîncărcat.

Cum modific parola asociată contului meu?

Persoană fizică

Dacă ești persoană fizică, parola inițială asociată abonamentului tău este formată din ultimele 6 cifre din CNP (Codul Numeric Personal).

În cazul în care vrei să schimbi parola, fie apelezi 1234, fie apelezi numărul rapid:

*444*parola_veche*parola_nouă*parola_nouă#.

*444*parola_veche*parola_nouă*
parola_nouă#
.


Persoană juridică

Pentru persoanele juridice, este nevoie să soliciți activarea acestui serviciu de „Reîncărcare cartelă de pe abonament”. Pașii sunt următorii:

  • Completezi un formular în care menționezi numerele de telefon pentru care soliciți activarea acestui serviciu, iar apoi îl semnezi și ștampilezi;
  • Trimiți formularul prin fax la numărul 021 404 0950, Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții;
  • În scurt timp, sistemul nostru va trimite automat o parolă pe numerele de telefon menționate;
  • Parola va fi asociată fiecărui număr de telefon și va putea fi modificată la prima folosire a serviciului.

Întrebări frecvente

Costă în plus dacă reîncarc o cartelă de pe abonament?
Care sunt valorile minime și maxime de reîncărcare?

Valoarea minimă de reîncărcare este de 1€, iar valoarea maximă este de 20€. Astfel, poți reîncărca o cartelă prePaid cu orice valoare întreagă cuprinsă între acestea două. Trebuie să știi că valoarea maximă de reîncărcare diferă și depinde de:

  • Valoarea facturilor Telekom Romania Mobile precedente (media facturilor per cont abonat) – pe parcursul unei luni, la fiecare accesare a serviciului de reîncărcare, ți se va comunica valoarea maximă cu care poți reîncărca contul unui utilizator de cartelă prePaid.
  • Vechimea în rețea a abonatului – dacă ești abonat nou în rețea, valoarea totală a reîncărcărilor disponibile într-o perioadă de facturare va fi de 3€, în primele 4 luni de contract. Valoarea totală a reîncărcărilor admise va crește începând cu a cincea lună, în funcție și de media facturilor precedente.

Fiecare abonat Telekom poate realiza maximum 10 reîncărcări într-o perioadă de facturare.

Vezi mai jos valorile disponibile pentru reîncărcare, bonusurile aferente, perioada de valabilitate și perioada de grație pentru fiecare în parte:

Valoarea creditului ce poate fi transferat de către abonat (fără TVA)* Bonusul la reîncărcare primit de utilizatorul cartelei Telekom Romania Mobile (EUR) Valabilitatea creditului (perioada activă a creditului reîncărcat) Perioada de grație a creditului reîncărcat
€ 1 Fără bonus 7 zile 1 lună
€ 2 Fără bonus 14 zile 1 lună
€ 3 Fără bonus 31 zile 180 zile
€ 4 50min + 50SMS în rețelele Telekom Romania* 31 zile 180 zile
€ 5 - € 9 50min + 50SMS in rețelele Telekom Romania* 60 zile 330 zile
€ 10 50min + 50SMS in rețelele Telekom Romania* 60 zile 330 zile
€ 20 50min + 50SMS in rețelele Telekom Romania* 120 zile 270 zile

Tarifele nu includ TVA.

Rețelele Telekom Romania reprezintă rețelele Telekom Romania Mobile și Telekom Romania Communications S.A.

Cum știu că încărcarea s-a realizat cu succes?

Dacă reîncărcarea s-a realizat cu succes, atât abonatul Telekom Romania Mobile, cât și utilizatorul cartelei Telekom reîncărcate vor primi un SMS de confirmare. Utilizatorul cartelei reîncărcate prin intermediul acestui serviciu va primi creditul egal cu valoarea reîncărcată, dar și bonusul aferent valorii.

Când nu se poate realiza reîncărcarea cartelei?

Pentru a realiza cu succes reîncărcarea unei cartele Telekom, este nevoie ca atât abonatul Telekom, cât și utilizatorul cartelei prePaid să aibă numere de telefon active. Dacă numerele de telefon sunt suspendate, atunci procesul va fi restricționat.

De asemenea, balanța creditului curent de pe cartelă, la care se adaugă valoarea ce va fi reîncărcată, nu trebuie să depășească 300€.

Dacă reîncărcarea nu a fost posibilă din unul din motivele enumerate mai sus, atunci abonatul Telekom va primi un SMS de notificare.

Cum pot activa reîncărcarea lunară automată?

Toți abonații Telekom Romania Mobile, atât persoane fizice, cât și juridice, au posibilitatea de a activa gratuit serviciul „Reîncărcare lunară de la abonament pe cartelă”. Ca să activezi acest serviciu, apelează 1234. Va fi nevoie să specifici parola (în cazul în care nu ai schimbat-o, parola este formată din ultimele 6 cifre din CNP).

Dacă ești persoană juridică și vrei activarea acestui serviciu, trebuie să completezi un formular de activare. În acesta, vei menționa numerele de telefon pentru care dorești activarea serviciului de reîncărcare lunară automată. Semnezi și ștampilezi formularul, iar apoi îl trimiți prin fax, la numărul 021 4040950, Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții.

Sistemul va trimite apoi automat câte o parolă pe numerele de telefon menționate în acel formular, cu ajutorul căreia vei putea activa serviciul de reîncărcare lunară automată.

Cum pot dezactiva reîncărcarea lunară automată?

Dacă ești persoană juridică și vrei dezactivarea acestui serviciu pentru unul sau mai multe numere de telefon, trebuie să trimiți un formular completat, semnat și ștampilat la numărul de fax 021 4040950, Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții.