Serviciul de internet fix este disponibil oriunde în țară?
Criteriile principale pentru disponibilitatea serviciului de internet sunt: aria de
acoperire și serviciile Telekom existente la adresa respectivă. Poți verifica aria de
acoperire a serviciilor Telekom aici.
În cât timp se pot instala serviciile?
Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.
De ce trebuie sa folosesc un program Antivirus?
Un virus este o formă de soft maliţios care îşi reproduce propriul cod prin ataşarea lui
la alte programe, executându-se atunci când programul infestat se execută. Alte tipuri
de soft maliţios afectează doar calculatoarele
pe care au fost instalate, altele se răspândesc şi la alte calculatoare sau reţele de
calculatoare. Există programe care , când sunt deschise, efectuează un atac maliţios
(“cal troieni”), iar altele (denumite”viermi”)
se pot replica, infestând tot sistemul.
Cum îmi pot activa serviciul Telekom TV Web & Mobile?
Îţi poţi activa opţiunile Telekom Tv Web&Mobile din contul personal
MyAccount. Vezi pașii de activare descrişi în
secţiunea
"Cum activez".
De ce am nevoie pentru a conecta o cameră de supraveghere la internet?
Dacă vrei să conectezi una sau mai multe camere de supraveghere la internet, ai nevoie de
o conexiune stabilă de internet fix și de serviciul IP-Static. Acesta este un serviciu
adițional, iar costul este de 1€/lună.
Poți afla mai multe detalii despre serviciile de internet fix și de IP-Static aici.
Mi-am schimbat domiciliul. Beneficiez de serviciile Telekom Romania la noua
adresă?
Mutarea serviciilor la noua adresă se face printr-o cerere la 1234 sau la un magazin
Telekom Romania. După înregistrarea cererii în sistemele noastre, vei fi contactat de un
tehnician la noua locaţie în vederea instalarii
serviciilor.
Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?
În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei
sume, sub formă de avans sau depozit.
Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi
achitată astfel: În magazinele Telekom, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU
0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul
livrării echipamentului.
Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima
factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata
al facturilor Telekom. Indiferent de modalitatea
de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în
cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul
pentru codul de abonat specificat pe
factură/nou creat.
Ce se întâmplă cu această garanție?
Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei
solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în
anumite situații se poate percepe înainte de
instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.
Cum îmi pot dezactiva opțiunea Norton Antivirus?
Poți dezactiva opțiunea Norton Antivirus din aplicația mobilă MyAccount, prin apel la
1234 sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton”. Opțiunea de dezactivare prin SMS este
valabilă doar pentru clienții de servicii mobile.