Conectează-te la pachetul de servicii fixe - Telekom

Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Ce beneficii are internetul fix perfect pentru acasă?

Viteză mare de încărcare/descărcare, licență antivirus Norton Security Online gratuită în prima lună și router wireless inclus.

Viteză maximă pentru divertisment fără limite

Bucură-te de navigare rapidă și nelimitată pe site-urile tale preferate
Internet
L
8€
/lună
TVA inclus


Perioadă contractuală: 24 luni


  • Superviteză de 940 Mbps la descărcare și 450 Mbps la încărcare, prin FTTH*. Vezi detalii

  • Licență antivirus Norton Security Online, prima lună gratuită. Vezi detalii

  • Router wireless INCLUS
*Tehnologia FTTH (Fiber to the Home) sau, mai simplu, tehnologia prin fibră, este deja disponibilă în peste 30 de orașe: Alba-Iulia, Bacău, Baia Mare, Bârlad, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Buzău, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Focșani, Galați, Hunedoara, Iași, Mediaș, Piatra-Neamț, Pitești, Râmnicu-Vâlcea, Roman, Sfântu-Gheorghe, Slatina, Sibiu, Suceava, Timișoara, Vaslui.
Internet L

Vrei să vezi care este aria de acoperire a serviciilor Telekom din zona ta? Verifică aici.

NET 940 MBPS

Navighezi pe internet, te uiți la filme, te joci online și descarci
orice dorești, cu viteză de până la 940 Mbps!

Stabilitate și viteză

Fibra optică până în locuință (FTTH) este cea mai rapidă și stabilă tehnologie de internet fix de la Telekom. Ai viteze de până la 940 Mbps pentru download și până la 450 Mbps pentru upload.

Performanță înaltă

Când conectezi 10 dispozitive diferite la internet de 100 Mbps, viteza cu care fiecare rulează este de doar 10 Mbps. În cazul conexiunii FTTH, viteza de rulare pe internet alocată fiecărui dispozitiv va fi mai mare.

Divertisment la viteză maximă

Vizionează filme 4K pe Smart TV, joacă-te sau ascultă muzică online, trimite prietenilor pachetul de poze de 2 GB din vacanță și descarcă de pe internet fișiere de mari dimensiuni, toate deodată, fără întreruperi. Cu Net 940 Mbps, ai destulă bandă pentru tot ce vrei să faci!

940 Mbps utilizat la maximum
vs.
100 Mbps

Jocuri online

Te joci online fără întreruperi și ai o experiență perfectă

Descărcare fișiere

Mult mai rapid decât o viteză de 100 Mbps

Încărcare melodii pe YouTube

Încarci pe YouTube fișiere de 10 MB mult mai rapid

Încărcare fișiere

Transferi fișiere de 2 GB prietenilor în numai câteva minute

Norton Security Online 1

Un antivirus potrivit pentru toate dispozitivele tale, gratuit în prima lună.
Norton security online 1
Despre antivirus

Licența Norton Security Online 1 este inclusă în oferta de internet și poate fi activată pe un singur dispozitiv (laptop, smartphone, tabletă etc.). Licența este gratuită în prima lună. Ulterior, costul lunar este de 8,95 lei/lună cu TVA (1,79 Euro/lună cu TVA).

Ce beneficii îți aduce Norton Security
  • Te protejează de viruși, programe de tip spyware, malware și alte atacuri din mediul online;
  • Ai protecție sporită și confidențialitate asupra datelor tale;
  • Îl poți instala foarte ușor pe orice dispozitiv;
  • Poți adăuga protecție suplimentară pe măsură ce achiziționezi mai multe dispozitive;
  • Ai posibilitatea să-ți localizezi foarte ușor și rapid smartphone-urile sau tabletele pierdute sau furate.

Vezi aici mai multe detalii despre cum activezi sau dezactivezi serviciul.

Întrebări frecvente

Vezi mai jos răspunsurile la cele mai frecvente întrebări cu privire la serviciile Telekom pe care le oferim

Este compatibil router-ul pe care îl am cu Net 940 Mbps?

Dacă ai internet de la Telekom România, prin tehnologia FTTH, router-ul pe care îl ai în prezent este compatibil cu acest serviciu.

Obțin viteze mari și în acest moment (5 MB/s). La ce îmi folosește o viteză de 940 Mbps?

5 MB/s înseamnă 40 Mbps. O viteză de 940 Mbps este utilă când conectezi mai multe dispozitive la internet simultan (Smart TV, tabletă, smartphone, PC, laptop) și vrei să ai în continuare performanțe bune.

Care este diferența dintre MB și Mb sau MB/s și Mbps?

MB este prescurtarea de la Megabyte și Mb de la Megabit. Megabyte-ul este o unitate utilizată pentru măsurarea capacității de stocare, iar Megabitul este unitatea de măsură pentru viteza conexiunii de internet. De reținut faptul că 1MB este egal cu 8Mb. Cu alte cuvinte, pentru a descărca de pe internet un fișier de 1MB într-o secundă, ai nevoie de o viteză de 8 Mb pe secundă.

Am deja fibră optică și configurația necesară la PC. De ce nu ating 940 Mbps?

Te invităm într-unul din magazinele noastre sau să suni la 1234 pentru a verifica dacă ai fibră optică până în fața clădirii (FTTB) sau fibră optică până în locuință (FTTH). Dacă ai FTTH, asigură-te că opțiunea Net 940 Mbps este activă pe contul tău. Viteza de 940 Mbps poate fi atinsă doar prin FTTH, împreună cu opțiunea Net 940 Mbps.

Bine de știut

Viteza serviciului de internet variază în funcție de tehnologia disponibilă la adresa la care se furnizează serviciul și în funcție de configurația PC-ului. În cazul în care se achiziționează și serviciul suplimentar de acces la internet Net 940 Mbps, viteza maximă disponibilă pentru download este de până la 940 Mbps. Prețul afișat pentru serviciul suplimentar de acces la internet Net 940 Mbps (10 lei cu TVA, 2,1 Euro cu TVA) este redus cu 50% față de valoarea sa întreagă (4,2 Euro cu TVA inclus). Prețurile în lei afișate sunt calculate la cursul de referință de 5 Lei/1 Euro și variază în funcție de cursul de schimb valabil la data facturării.

Pentru a atinge viteza maximă de 940 Mbps este necesar un PC cu configurația:

  • minimum procesor Intel i5, cel puțin generația 6 sau echivalent;
  • minimum 4GB RAM DDR3;
  • placă de rețea Gigabit Ethernet sincronizată cu routerul la 940 Mbps (conectată pe cablu UTP cat.5 sau 6);
  • SSD;
  • sistem de operare minimum Windows 7 (licențiat), Linux sau MacOS;
  • dacă se testează cu laptop, acesta trebuie alimentat cu alimentatorul conectat în priză;
  • power options pe profilul de "maximum performance";
  • dezactivarea tuturor antivirușilor și firewall-urilor pe perioada testelor;
  • browser updatat la ultima versiune;
  • browser pornit în modul Safe Mode (după ce porniți Firefox, mergeți în meniul Help și selectați "Restart with Add-ons Disabled").

Este recomandat ca PC-ul să fie pornit în safe-mode (astfel se dezactivează aplicațiile care îl pot încetini).

Încărcarea procesorului în timpul testelor trebuie să fie sub 80%.

Testele se fac cu un browser care suportă HTML5 updatat la ultima versiune la adresa http://speedtest.telekom.ro.

Testele făcute pe alte servere, în special din alte rețele, nu sunt relevante.

Viteza maximă de 940 Mpbs este best-effort și poate fi asigurată numai la conexiunea prin cablu; nu se poate asigura această viteză pe conexiune WiFi.

Pentru a atinge viteza maximă de 100Mbps, este necesar un PC cu configurația:

  • minimum procesor Intel Celeron sau echivalent;
  • minimum 2GB RAM;
  • placă de rețea Gigabit Ethernet sincronizată cu routerul la 100Mbps (conectată pe cablu UTP cat.5 sau 6);
  • HDD SATA3 7200rpm;
  • sistem de operare minimum Windows 7 (licențiat), Linux sau MacOS;
  • browser updatat la ultima versiune.

Încărcarea procesorului în timpul testelor trebuie să fie sub 80%.

Testele se fac cu un browser care suportă HTML5, updatat la ultima versiune la adresa http://speedtest.telekom.ro

Testele făcute pe alte servere, în special din alte rețele, nu sunt relevante.

Întrebări frecvente

Serviciul de internet fix este disponibil oriunde în țară?

Criteriile principale pentru disponibilitatea serviciului de internet sunt: aria de acoperire și serviciile Telekom existente la adresa respectivă. Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom aici.

În cât timp se pot instala serviciile?

Termenul mediu de instalare variază între 3 și 5 zile lucrătoare.

De ce trebuie sa folosesc un program Antivirus?

Un virus este o formă de soft maliţios care îşi reproduce propriul cod prin ataşarea lui la alte programe, executându-se atunci când programul infestat se execută. Alte tipuri de soft maliţios afectează doar calculatoarele pe care au fost instalate, altele se răspândesc şi la alte calculatoare sau reţele de calculatoare. Există programe care , când sunt deschise, efectuează un atac maliţios (“cal troieni”), iar altele (denumite”viermi”) se pot replica, infestând tot sistemul.

Cum îmi pot activa serviciul Telekom TV Web & Mobile?

Îţi poţi activa opţiunile Telekom Tv Web&Mobile din contul personal MyAccount. Vezi pașii de activare descrişi în secţiunea "Cum activez".

De ce am nevoie pentru a conecta o cameră de supraveghere la internet?

Dacă vrei să conectezi una sau mai multe camere de supraveghere la internet, ai nevoie de o conexiune stabilă de internet fix și de serviciul IP-Static. Acesta este un serviciu adițional, iar costul este de 1€/lună. Poți afla mai multe detalii despre serviciile de internet fix și de IP-Static aici.

Mi-am schimbat domiciliul. Beneficiez de serviciile Telekom Romania la noua adresă?

Mutarea serviciilor la noua adresă se face printr-o cerere la 1234 sau la un magazin Telekom Romania. După înregistrarea cererii în sistemele noastre, vei fi contactat de un tehnician la noua locaţie în vederea instalarii serviciilor.

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?

În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.

Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.

Ce se întâmplă cu această garanție?

Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.

Cum îmi pot dezactiva opțiunea Norton Antivirus?

Poți dezactiva opțiunea Norton Antivirus din aplicația mobilă MyAccount, prin apel la 1234 sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton”. Opțiunea de dezactivare prin SMS este valabilă doar pentru clienții de servicii mobile.

Note
  • Oferta promoțională este valabilă până la 30.09.2021 inclusiv, cu posibilitate de prelungire, în zonele acoperite de fibră optică (FTTH/FTTB), pentru clienții noi care contractează pentru o perioadă minimă (PM) de 24 de luni un nou serviciu fix: voce, internet (cu excepția Smart WiFi) sau TV (cu excepția Smart TV Stick).
  • Pentru a beneficia de promoție, un client trebuie să nu beneficiaze de servicii fixe de la Telekom România (voce, internet sau TV) la dată solicitării ofertei și să nu fi fost titularul unui contract de servicii fixe de la Telekom România care să fi încetat în ultimele 2 luni anterior contractării (indiferent de tipul de abonament).
  • Serviciile fixe achiziționate în cadrul promoției sunt oferite cu 50% reducere în primele 6 luni ale PM.
  • Oferta contine si Pachetul HBO si acces la continut HBO GO (filme, seriale, concerte, documentare etc.) disponibil pe www.hbogo.ro, la un tarif lunar de 2,8 Euro, cu reducere 100% in primele 12 luni ale PM. La expirarea PM pachetul va fi desfiintat.
  • Clientii noi de Televiziune M vor primi pachetul suplimentar Telekom Sport +, la un tarif lunar de 2 Euro, cu reducere 100% in prima luna a PM
  • Acesta include canalele: Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 1 HD, Telekom Sport 2 HD, Look Sport, Look Sport HD, Look Plus. Canalele din pachetul Telekom Sport + sunt incluse în structura serviciilor de programe Televiziune L.
  • În cazul în care clientul nu este de acord ca Telekom România să furnizeze serviciul Telekom Sport + în continuare, după lunile cu reducere 100%, acesta va solicita în mod expres încetarea furnizării (în magazine sau la 1930 - apel gratuit doar din rețelele Telekom România).
  • Lista de canale TV este valabilă la data de 15.05.2021. Telekom România își rezervă dreptul de a modifica această listă. Numărul de canale TV variază în funcție de tehnologia aleasă și disponibilă (prin Internet TV/Telekom TV Satelit/Telekom TV Cablu Digital/Telekom TV Cablu Analog) la adresa la care se furnizează serviciul. Televiziunea prin cablu analog se oferă în pachete numai în aria de acoperire a acestei tehnologii.
  • Clienții noi Telekom TV Interactiv vor primi primul receiver în chirie, cu reducere 100%, iar clienții noi Telekom TV Cablu Digital vor primi la alegere, în chirie cu reducere 100%: primul receiver sau primul modul CI+, pe întreaga PM. Clientii noi Smart TV Stick vor primi echipamentul Chromecast cu o rata lunara de 1,5 Euro/luna, TVA inclus.
  • Aplicația Telekom TV poate fi descărcată din App Store și Google Play pentru device-urile mobile și din Samsung Apps pentru Smart TV-urile Samsung. Aceasta este compatibilă cu următoarele grupe de televizoare Samsung: 18TV_PREMIUM, 18TV_STANDARD, 18TV_STANDARD2, 18TV_STANDARD3, 17TV_PREMIUM.
  • Viteza serviciului de internet poate varia în funcție de tehnologia disponibilă la adresa la care se furnizează serviciul. Pentru Internet L, viteza maximă de descărcare este de 1000 Mbps pentru FTTH și de 100 Mbps pentru FTTB.
  • Clientii noi de internet vor primi un router wireless în chirie cu reducere 100%, pe intreaga PM.
  • Prețurile afișate reprezintă tarifele lunare și conțin TVA. Prețurile în Lei, cu o zecimală, sunt rotunjite în plus. Prețurile în lei sunt calculate la un curs estimat de 5 LEI/1,00 EUR și variază în funcție de cursul de schimb valabil la data facturării.
  • Telekom Romania Communications își rezervă dreptul de a retrage, prelungi sau modifica oferta în orice moment, dacă se consideră necesar sau în cazul în care intervin circumstanțe independente de voința sa.
  • Termeni și condiții campanie

    De ce să alegi Norton Security Online?

    Noul Norton oferă acum cel mai ridicat grad de protecție pentru ca tu să poți explora cu încredere tot ceea ce are internetul de oferit.

    Cum te protejează Norton Security Online și cum îți protejează dispozitivele?

    Smartphone-ul pe care îl ții în mână, tableta, Mac-ul din geantă și PC-ul de pe birou - toate sunt compatibile cu Norton Security Online.

    Beneficiezi de protecție amplă pentru unul din dispozitivele tale, la alegere.

    Dispozitivele tale sunt diferite; la fel și protecția pe care o oferim pentru acestea. Ești protejat de amenințări online și furt de identitate, de pierderi și acces nedorit la informațiile tale personale. Confidențialitatea ta, contactele tale, mesajele, toate sunt în siguranță!

    Am licență pentru Norton Antivirus sau Norton Internet Security. Cum fac upgrade la Norton Security Online?

    Pentru upgrade, trebuie întâi să dezinstalezi softul Norton instalat în prezent pe calculator. După dezinstalare, este suficient să accesezi linkul de mai jos, să descarci kitul pentru Norton Security Online și să îl instalezi pe PC, Mac sau dispozitivul tău mobil.

    Ca să activezi licența, introdu PIN-ul pe care l-ai primit în e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu mai găsești e-mailul, poți afla PIN-ul accesând contul tău MyAccount.

    Descarcă soft-ul de aici.

    Este necesară o conexiune la internet pentru operarea produsului Norton Security Online?

    Da, pentru operarea produsului Norton Security Online se recomandă o conexiune rapidă la internet.

    Care sunt dispozitivele acoperite de către produsul Norton Security Online?

    Norton Security Online este compatibil cu următoarele dispozitive: PC, Mac, Android, iPad, iPhone. Poți activa licența pe un singur dispozitiv, la alegere.

    Sunt toate funcțiile produsului Norton Security Online disponibile pentru iPad și iPhone?

    Nu. Unele funcții nu sunt disponibile pentru iPad și iPhone. Browserul Edge nu este acceptat. Unele funcții de protecție nu sunt disponibile în stilul de navigare Windows 8.

    Care sunt sistemele de operare acceptate de către Norton Security Online?

    Sistemele de operare acceptate de către Norton Security Online sunt următoarele: Microsoft Windows 101 (32 biți și 64 biți); Microsoft Windows 82; Microsoft Windows 8 Pro2; Microsoft Windows 7; Vista; i XP; MacOS X (versiunea curentă și cele două versiuni anterioare); Android 2.3 sau mai noi (având instalată aplicația Google Play); iOS 6.0 sau mai noi.

    Cum activez și dezactivez serviciul Norton Security Online 1?

    Activare:

    Clienții care achiziționează sau reînnoiesc abonamentul de telefonie mobilă sau internet fix de la Telekom, vor primi licența Norton Security Online cu reducere 100% pentru prima lună, la contractele încheiate pe 24 de luni. Costul lunar pentru restul perioadei contractuale este de 8,95 lei/lună cu TVA (1,79 Euro/lună cu TVA). Norton poate fi descărcat din AppStore și Google Play.

    Licența Norton poate fi achiziționată de clienții persoane fizice abonați Telekom, pentru fiecare abonament contractat.

    Produsul Norton Security Online poate fi achiziționat și separat, la prețul de 8,95 lei/lună cu TVA (1,79 Euro/lună cu TVA). Pentru abonamentele de telefonie mobilă, clienții trebuie să trimită un SMS cu textul “A Norton” la 277, iar pentru abonamentele de servicii fixe, clienții trebuie să apeleze la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix și mobil) sau la 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea).

    Dezactivare:

    Clientul poate renunța oricând pe parcursul derulării Contractului la Licența Norton achiziționată, pe baza transmiterii unui SMS cu textul “D Norton” la 277, din aplicația MyAccount sau cu apel la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix și mobil) sau la 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea).

    Dezactivare prin SMS:

    Transmiterea SMS-ului cu textul “D Norton” la 277 se face de pe numărul activat în rețeaua Telekom, nu de pe numărul de telefon de contact pe care s-a primit SMS-ul de activare.

    Dezactivare prin MyAccount:

    Dezactivarea din MyAccount se poate realiza din “Administrare cont” - “Servicii MyAccount” - “Antivirus”.

    Dezactivare prin apel telefonic:

    Dezactivarea se poate realiza și telefonic, apelând 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix și mobil) sau 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard, din orice rețea)

    Bine de știut

    Produsele Norton Antivirus și Norton Internet Security se păstrează minimum 6 luni de la data activării lor. Prețurile în lei afișate sunt calculate la cursul de referință de 5 Lei/1 Euro și variază în funcție de cursul de schimb valabil la data facturării.

    Vrei să afli mai multe despre
    cele mai noi oferte Telekom?

    Lasă-ne câteva detalii și te contactăm în câteva zile.

    Alege tipul de persoană:

     

    Alege tipul de client:

     

    Număr de telefon

     

    Descoperă aplicația mobilă MyAccount.

    Ai acces rapid la serviciile tale.