Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Politica de denunțare a neregulilor de integritate

NOTĂ!

Pentru sesizări comerciale cum ar fi: cereri reziliere, status reclamații, reclamații cost facturi, reclamații servicii facturate, nefuncționare servicii (internet, TV, fix, mobil, prepaid), schimbări abonamente, clarificări oferte, reînnoiri abonamente, livrări curier, confirmări de plată, reparații telefoane etc. vă rugăm să folosiți următoarele canale de comunicare:

  • https://telekomromania.custhelp.com/app/ask - completând în mod corect câmpurile aferente solicitării dumneavoastră (atât pentru Telekom Romania Communications, cât și Telekom Romania Mobile Communications) – persoane fizice și juridice
  • e-mail la sesizari@telekom.ro – pentru reclamații aferente Telekom Romania Communications care nu se regăsesc în formularul de mai sus – persoane fizice
  • e-mail la rezilieri@telekom.ro – doar pentru solicitări cereri de reziliere Telekom Romania Communications – persoane fizice
  • e-mail la business@telekom.ro – pentru sesizări/reclamații clienți juridici
  • Serviciul de Relații cu Clienții la numerele de telefon:
    • 1234 - apel gratuit din rețelele Telekom Romania și Telekom Romania Mobile, 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale,
    • 1921 - apel gratuit din rețelele Telekom Romania și Telekom Romania Mobile – doar persoane juridice,
    • Serviciul de suport Premium la 0903904903 - număr disponibil NUMAI clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr de telefon fix sau mobil din rețelele Telekom Romania și Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 1,6129 euro (fara TVA)/apel sau 1,9193 euro (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel și nu în funcție de durata convorbirii),
    • Asistență PC la 0903903903 - număr disponibil NUMAI clienților aflati pe teritoriul țării ce apelează de la un număr de telefon fix sau mobil din rețelele Telekom Romania și Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 5 euro (fara TVA)/apel sau 5,95 euro (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel și nu în funcție de durata convorbirii).
Trimiterea solicitarilor către alte puncte de contact poate duce la întârzierea răspunsului către dumneavoastră.


Pentru a raporta încălcări ale legilor, politicilor sau ale regulilor de conduită şi integritate, precum mită, corupţie, conflict de interese sau alte delicte penale, puteţi utiliza una dintre următoarele modalități:

  • Prin Poștă, la adresa: Telekom Romania Comunications S.A. sau Telekom Romania Mobile Comunications S.A.,Departamentul Conformitate România, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, 013702 București, Sector 1, România;
  • Prin intermediul formularului de raportare a neregulilor, care poate fi utilizat si anonim;
  • Prin e-mail: raportare.nereguli@telekom.ro sau whistleblowing@telekom.ro
  • Prin telefon și fax: TelVerde: 0800800488 (de luni până vineri: 9.00 – 17.00) Fax: 021-4005713.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul