Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Politica de denunțare a neregulilor de integritate

Respectarea Codului de Conduită, a Politicilor interne si a legislatiei in vigoare reprezintă un aspect esențial în cadrul Companiei noastre, deoarece noi credem cu tarie ca succesul se bazeaza pe valori ca integritate, etica si responsabilitate personala.

Această politică este menită să acorde sprijin persoanelor (angajați permanenți sau part-time, contractori, furnizori, clienți și alți membri ai publicului) care consideră că au descoperit, cazuri de fraudă sau acte de corupție precum și alte incalcari grave ale politicilor companiei. 

Ce cazuri pot sa raportez?

Puteti raporta incalcari ale legilor, politicilor sau ale regulilor de conduita, precum:

  • Delicte penale precum coruptia
  • Informatii privind conduita ce poate influenta raportarea financiara sau auditul independent
  • Incalcari grave ale Codului de Conduita sau ale celor 5 Principii Calauzitoare

Puteți trimite o sesizare utilizând una dintre următoarele modalități:

  • Prin Poștă, la adresa: Telekom Romania Comunications S.A. sau Telekom Romania Mobile Comunications S.A., Directia Executivă de Conformitate România, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, 013702 București, Sector 1, România
  • Prin intermediul formularului de raportare a neregulilorcare poate fi utilizat si anonim
  • Prin email: raportare.nereguli@telekom.ro sau whistleblowing@telekom.ro 
  • Prin telefon și fax: TelVerde: 0800800488 (de luni până vineri: 9.00 – 17.00) Fax: 021-4005713

Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare faptul că lipsa informațiilor detaliate privind sesizarea dumneavoastră în regim anonim poate împiedica demararea și/sau finalizarea unei analize interne. Prin urmare vă rugăm să ne oferiți informații cât mai detaliate în legatură cu situația sesizată sau o adresă de e-mail care să ne permită să vă contactăm fără a vă putea identifica.

Telekom Romania nu va permite nici o acțiune de represiune din partea managementului sau a altor grupuri din cadrul Companiei, direct sau indirect, împotriva oricărei persoane care, cu bună credință, raportează, își exprimă îngrijorarea sau depune o plângere cu privire la încălcarea politicilor Companiei sau a legii.

Va rugam sa nu folositi acest sistem pentru solicitari de informatii sau reclamatii cu privire la produsele si serviciile oferite clientilor, sau pentru intrebari despre produse sau alte servicii oferite de Companie. Acestea nu vor procesate de catre acest portal.

Pentru reclamații legate de produsele sau serviciile Telekom Romania, vă rugăm să utilizați canalele de comunicare pentru relații cu clienții.