Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

 

Telekom este prezent în România din septembrie 2014, prin rebrandingul comun al Romtelecom și COSMOTE România, cu obiectivul de a fi primul brand care oferă servicii complete de telecomunicații și divertisment pe piața din România.

Istoricul operațiunilor mobile până la momentul T

2014

  • În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, Romtelecom și COSMOTE România, controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom.
  • COSMOTE România extinde rețeaua 4G, ca parte a focusului strategic pe dezvoltarea infrastructurii.
  • Romtelecom și COSMOTE România lansează teimplici.ro, prima platformă-referendum de responsabilitate corporativă.

2013

  • BERD sprijină COSMOTE România în cursa 4G, printr-un împrumut de 225 milioane de euro, pentru o infrastructură telecom mai performantă.
  • Nikolai Beckers preia poziţia de CEO al Romtelecom şi COSMOTE România și, pentru a adresa mai eficient nevoile de coordonare a celor două companii şi pentru optimizarea performanţei acestora, creează poziţii de management comune celor două companii.

2012

  • COSMOTE România a devenit primul operator de telefonie mobilă care deţine o triplă certificare ISO pentru Sistem Integrat de Management – Calitate, Mediu, Securitate şi Sănătate în Muncă – emisă de TUV Hellas.
  • COSMOTE România câştigă 2 premii Gold EFFIE şi un premiu Bronz la cea de-a noua ediţie a galei Premiile EFFIE România

2011

  • COSMOTE România a rămas liderul indisputabil în portabilitate, înregistrand, în cei trei ani de la lansarea serviciului, 147.061 de numere portate.
  • Începând din iunie, COSMOTE România si Romtelecom introduc un nou concept de magazine integrate, deschizând şase noi magazine în Bucureşti, Târgovişte, Sibiu şi Bacău.

2010

  • COSMOTE lansează serviciile 3G cu viteze de până la 21,6 Mbps.
  • Pentru al doilea an consecutiv, COSMOTE este campion al portabilităţii în România, cu 61.378 de numere portate în reţea.
  • COSMOTE înregistrează 7,2 milioane de clienţi, din care 21% sunt abonaţi.

2009

  • COSMOTE România depăşeşte 6,92 milioane de clienţi, cu 17,4% mai mult decât în anul anterior și este lider de piaţă în ceea ce priveşte numărul de noi utilizatori.
  • COSMOTE achiziţionează Zapp.

2008

  • COSMOTE România raportează pentru anul 2007 venituri totale de 155,6 milioane de Euro şi o bază de utilizatori de 3,6 milioane.
  • Cota de piaţă a COSMOTE creşte la nivelul de 16%.

2007

  • COSMOTE România anunţă depăşirea pragului de 3 milioane de clienţi în România.
  • COSMOTE România extinde acoperirea reţelei în toate staţiile metroului din Bucureşti şi oferă acoperire în Delta Dunării.
  • COSMOTE primeşte un Golden Award for Excellence pentru proiectul integrat de PR și comunicare “Depăşeşte acoperirea”, care a avut ca rezultat creşteri importante ale percepţiei pozitive despre companie şi ale indicatorilor de brand în cadrul galei Romanian PR Awards.
  • COSMOTE primeşte 3 premii EFFIE pentru eficienţa campaniilor sale de marketing şi devine cel mai premiat brand la EFFIE în 2007.

2006

  • COSMOTE sărbătoreşte 1 an de la lansarea sa pe piaţa românească şi atingerea unui număr de 1 milion de clienţi.
  • În urma investiţiilor semnificative de peste 220 milioane de euro, acoperirea reţelei ajunge la 95% din populaţie şi 82% din teritoriu.
  • Grupul COSMOTE anunţă achiziţia Germanos S.A., cel mai puternic retailer de telefonie mobilă din sud-estul Europei.
  • COSMOTE revoluţionează piaţa de telefonie mobilă odată cu lansarea ofertei prepaid de 2000 de minute în reţea pe lună pentru numai 3 euro.

2005

  • COSMOTE România, membră a COSMOTE Grup, îşi lansează operaţiunile comerciale în România şi anunţă investiţii de 450 milioane euro pentru următorii trei ani.

Istoricul operațiunilor fixe până la momentul T

2014

  • În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, Romtelecom și COSMOTE România, controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom.

2013

  • În aprilie 2013, dl. Nikolai Beckers devine CEO al Romtelecom şi COSMOTE România.

2012

  • Compania câștigă trei premii Effie pentru prima dată într-un singur an, dovedind, pentru al cincilea an consecutiv, că dezvoltă campanii de comunicare nu doar originale, dar mai ales eficiente, care susțin compania să își crească vânzarile, să creeze notorietate pentru produs și brand și să schimbe percepții.

2011

  • După mai multe etape succesive, Deutsche Telekom ajunge să dețină 40% dintre acțiunile OT.
  • Romtelecom completează experiența clasică a consumului de conținut TV cu dolcetv.ro, primul și cel mai dinamic portal video integrat din România, care aduce pe aceeași platformă filme, emisiuni variate de divertisment, live sau înregistrate, dar și conținut sportiv, în bună parte exclusiv.
  • Romtelecom devine primul operator telecom din România care deține în portofoliul său un mall online, www.clickshop.ro, care oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle.
  • O nouă abordare comercială, prin lansarea de pachete personalizabile de servicii integrate, cu un răspuns peste așteptări din partea clienților și cu impact pozitiv asupra veniturilor și profitabilității companiei.

2010

  • Strategia de poziționare ca un furnizor complex de divertisment de calitate cunoaște o nouă fază odată cu lansarea propriului canal TV al Romtelecom, Dolce Sport, recunoscut în scurt timp ca un promotor al calității și performanței, de la competițiile difuzate, la talk-show-ul de gen și echipa editorială.

2009

  • Romtelecom face un nou pas în zona de conținut, prin lansarea televiziunii inteligente, IPTV.

2008

  • Ia naştere Next Gen, subsidiară Romtelecom, cu scopul de a răspunde nevoilor clienţilor de pe un anumit segment al pieţei, cu un model de business şi un brand diferite, Romtelecom completându-şi, astfel, oferta cu televiziune prin cablu.
  • Romtelecom devine lider pe piaţa de business.

2006

  • Romtelecom intră pe segmentul de televiziune prin satelit, înregistrând, în primii ani de după lansare, cele mai înalte rate de creștere din România și din regiune pe acest segment.
  • Romtelecom lansează servicii de găzduire de date, odată cu deschiderea celor două centre CyberHost, care operează pe baza celor mai moderne standarde din industrie.

2005

  • Romtelecom intră pe piața de Internet fix de bandă largă, cu servicii bazate pe tehnologie ADSL, înregistrând, după lansare, cele mai mari rate de creștere pe acest segment.

2003

  • A două etapă a privatizării are loc, în urma căreia OTE devine acționar majoritar; restul acțiunilor sunt deținute de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor și Societăţii Informaţionale (MCSI).

1998

  • OTE achiziționează 35% dintre acțiuni, plus 16% uzufruct, plătind 675 milioane USD și preluând managementul companiei.

1997

  • Romtelecom devine societate pe acțiuni și este pregătită pentru privatizare.

1991

  • Romtelecom devine operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, cu monopol în domeniul serviciilor de bază; câteva repere ale stării momentului: penetrarea serviciilor de telefonie atingea 9,5%, tehnologia folosită era analogică, în mediul rural se foloseau preponderent centrale manuale, peste 3.000 de comunități nu erau conectate la rețeaua telefonică.

1989

  • Se înființează ROM-POST-TELECOM, ca operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, poștei și broadcasting.

1949 - 1989

  • Ministerul Poștelor și Telecomunicațiilor încorporează compania de telecomunicații naționalizată și transformată în departament; investițiile în rețea și tehnologii sunt limitate.

1930

  • Se înființează SART ("Societatea Anonimă Română a Telefoanelor"), cu 90% capital străin, din partea ITT (SUA).