Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Politica de continuitate a afacerii Telekom Romania


Declaraţia Politicii de Gestiune a Continuităţii Afacerii

Ca furnizor important de servicii de telecomunicaţii, pentru Telekom Romania este esențială menţinerea abilităţii de a dezvolta şi furniza produsele şi serviciile sale cheie în concordanţă cu aşteptările principalelor părţi interesate.

Prin urmare, politica Telekom Romania este de a menţine capabilităţi de Continuitatea Afacerii pentru a asigura o recuperare promptă şi eficientă a operaţiunilor esenţiale din orice incident sau dezastru fizic apărut în orice punct propriu de activitate.

Sistemul de Gestiune a Continuităţii Afacerii al Telekom Romania se bazează pe standardul ISO 22301:2012.

Gestiunea Incidentelor/Crizelor – uneori denumită Gestiunea Incidentelor, este un proces general care prevede conducerea, procesul decizional şi gestionarea adecvată a impactului extins al unei crize, incluzând comunicarea în timpul crizelor și coordonarea relațiilor cu media.

Planul de Gestiune a Crizelor este responsabilitatea Echipei de Gestiune a Crizelor (CMT) în cadrul fiecărei subsidiare a Grupului OTE. Echipa de Gestiune a Crizelor a Grupului OTE va furniza un punct de escalare și o sursă de sprijin la nivel strategic pentru subsidiare în caz de necesitate.

 

Scopul Sistemului de Gestiune a Continutăţii Afacerii Telekom Romania, ca răspuns la o întrerupere semnificativă (fie actuală, fie iminentă), va fi întotdeauna să:

•Asigure siguranţa angajaţilor Telekom Romania şi a celorlalţi ocupanţi sau vizitatori ai clădirilor;
•Răspundă obligațiilor față de angajați, clienți, acţionari şi alte părţi interesate;
•Minimizeze întreruperile de servicii care afectează clienții şi să protejeze şi păstreze activele şi reputaţia companiei;
•Faciliteze reluarea operaţiunilor normale imediat ce este posibil;
Asigure continuitatea afacerilor.

Obiectivele cheie ale Sistemului de Gestiune a Continuității Afacerii Telekom Romania sunt:

•Asigurarea disponibilității produselor, serviciilor și funcțiunilor cheie ale organizației în conformitate cu așteptările părților cheie interesate și cu obiectivele afacerii;
•Menținerea certificării organizației ca o cerință de bază pentru contracte sau participarea la licitații precum și pentru menținerea unei bune reputații pe piață.

Certificat Telekom Romania Communications
Certificat Telekom Romania Mobile Communications

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.