Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Obiectivul nostru este să avem o abordare de management bazată pe transparenţă şi etică şi, în acelaşi timp, să facilităm operarea responsabilă în pieţele în care ne desfăşurăm activitatea, urmărind următoarele aspecte:


Practici de guvernare corporativă. Consiliul de Administrație (CA) este responsabil de luarea oricăror decizii privind administrarea, managementul, utilizarea resurselor și, în ansamblu, de atingerea obiectivelor corporative ale companiei noastre. 
Controlul operaţiunilor interne. Pentru a respecta principiile Guvernării Corporative şi responsabilitatea conducerii de a atinge obiectivele corporative stabilite, am creat un Sistem Intern de Control (SIC), alcătuit din mecanisme de control şi proceduri.

Sistemul de Management al Conformităţii. Am implementat un sistem cuprinzător de Management al Conformităţii, care asigură faptul că interesele acţionarilor şi ale părţilor interesate sunt protejate. 

Regulile concurenţei. Respectăm cerinţele instituţionale privind libera concurenţă (atât la nivel naţional, cât şi al UE) şi respectă şi urmează toate reglementările şi legislaţiile respective UE şi locale.

Protecţia utilizatorilor minori. Promovăm utilizarea sigură a telefoanelor şi dispozitivelor mobile de către copii şi adolescenţi, prin mecanisme de control al accesului, sensibilizare şi comunicare. 

Practici de marketing responsabil. Materialele noastre de comunicare sunt legale, adecvate, corecte, oneste, corespund realităţii şi respectă diversitatea persoanelor ca vârsta, gen, rasă, religie şi stare fizică sau psihică. 

Practici transparente şi de reducere de preţuri. Comunicăm cu claritate şi transparenţă referitor preţurile şi tarifele noastre. 

Influenţarea lanţului nostru de furnizori. Dimensiunea noastră poate influenţa în mod semnificativ operaţiunile responsabile ale furnizorilor noştri. Din acest motiv, le cerem furnizorilor noştri să respecte Codul de Conduită a Furnizorilor.

Asigurarea siguranţei produselor. Deosebit de importantă este furnizarea de produse sigure, fabricate în conformitate cu standardele şi normele internaţionale. 

Informarea publicului. Credem cu tărie că putem contribui la informarea publicului privind aspectele sociale şi de mediu, precum şi aspecte în mod specific legate de produsele şi serviciile noastre. 

Satisfacţia clienţilor. Ne străduim să fim alegerea preferată a clienţilor, cultivând o relaţie reciprocă, sinceră şi de încredere cu aceştia. 

Oferirea de servicii fiabile şi neîntrerupte este un parametru important al satisfacţiei clienţilor si o obligaţie legală pentru compania noastră.

Securitatea şi confidenţialitatea datelor. Securitatea datelor personale şi a conţinutului comunicaţiilor nu este doar un important aspect comercial, ci şi o obligaţie etică.