Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Istoricul companiei Telekom Romania

Telekom este prezent în România din septembrie 2014, prin rebrandingul comun al Romtelecom și COSMOTE România, cu obiectivul de a fi primul brand care oferă servicii complete de telecomunicații și divertisment pe piața din România.

Istoricul operațiunilor mobile până la momentul T

2021

  • Telekom Romania a făcut încă un pas important în îmbunătățirea modului de interacțiune cu clienții săi, prin digitalizare și simplificare. Astfel, cei care au nevoie de ajutor, sfaturi sau care doresc să achiziționeze produse și servicii din portofoliul companiei au la dispoziție LiveShop, un magazin Telekom Romania care poate fi accesat doar online, din care se transmite live și în care se află un agent cu care cei care sunt interesați pot interacționa atât telefonic, cât și video.

  • Clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren pot vedea, în aplicația de management a contului MyAccount, locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante. Acest serviciu reprezintă o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

  • Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor de business și brand. Compania a primit 2 Gold Awards pentru campania Parcul Online, în categoriile Timely Opportunity și Social Good Brands, 3 Silver Effie Awards pentru campaniile Ghiță portat la Telekom și Smart TV Stick, în categoria Telecommunications, precum și FanAfaceriMici, în categoria Business to Business, plus 1 Bronze Award pentru FanAfaceriMici, în categoria Timely Opportunity. În plus, campania Parcul Online a primit și marele premiu al galei, Grand Effie 2021, iar Telekom Romania a primit, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Clientul Anului, fiind brandul cu cea mai înaltă performanță în comunicare din România.

  • Telekom Romania a implementat chatbot-ul ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip „self-service” pentru angajați.

  • Sub umbrela Ținem România Conectată, Telekom Romania a dezvoltat în anul 2020, în context pandemic, o serie de acțiuni în social media, și nu numai, menite să liniștească temerea publicului cu privire la riscul deconectării tehnologice și să ofere conținut de calitate, informativ și util. Eforturile astfel realizate au adus brand-ului poziția a 8-a în Top Social Brands 2021 by Biz.

  • La începutul anului 2021, Telekom Romania era grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil, comparativ cu luna august 2019, potrivit „Studiului de măsurare a cotelor de piață ale furnizorilor de servicii mobile pentru persoane fizice”, realizat de Institutul de Marketing Mia, pe un eșantion reprezentativ național, în ianuarie-februarie 2021.

  • Telekom Romania a fost primul operator de telecomunicaţii care a instalat, la nivel local, în mai multe oraşe din România, staţii de încărcare rapidă a maşinilor electrice, în linie cu noile tendinţe din piaţa auto şi ca răspuns la creşterea numărului de autovehicule electrice în circulaţie pe şoselele României. Aceasta este o premieră, în contextul în care mai multe companii de retail şi vânzare de combustibili au instalat, în spaţiile proprii, astfel de staţii de încărcare.

  • Telekom Romania a fost premiată pentru campania „Ținem România Conectată” la categoria „Inovare Digitală în CSR", primind Silver la Gala Romanian CSR Awards 2021.

  • Ca răspuns la noul context, Telekom a acționat rapid pentru a sublinia ideea de unitate națională, pentru a sprijinii românii și a-i liniști prin încurajarea încrederii în faptul că împreună vom face ca totul să fie bine. Misiunea Telekom a fost să Țină România Conectată, menținând conectate administrația publică, sistemul educațional, sistemul medical, dar și companiile. În paralel, Telekom a dorit să îi motiveze pe angajați, să crească gradul de încredere al acestora, să încurajeze unitatea dintre colegi și să-i inspire să se simtă protejați – ca parte a familiei Telekom. De aceea, comunicarea internă a fost dezvoltată sub umbrela Ținem Compania Conectată - replicând activitățile externe și completându-le cu altele noi și personalizate.

  • Grupul Telekom Romania a anunțat indicatorii cheie de performanță pentru anul 2020, încheiat la 31 decembrie 2020. Compania a realizat o majorare continuă a EBITDA ajustată după IFRS-16, care a crescut cu 6,6% în comparație cu anul 2019, ajungând la 150,7 milioane euro, fiind al doilea an consecutiv de creștere a acestui indicator. Veniturile totale au ajuns la 950,9 milioane euro, înregistrând o ușoară scădere, de 3,0% față de anul precedent.

2020

  • Dl. Vladan Pekovic a fost numit în funcția de CEO, cu mandatul de a asigura o tranziție lină până la finalizarea tranzacției privitoare la operațiunile fixe și de a dezvolta în continuare operațiunile mobile.

  • Compania a primit distincția Gold Level, cea mai înaltă recunoaștere în domeniul sustenabilității și a responsabilității sociale corporative (CSR) din România, în cadrul celei de-a cincea ediții a clasamentului Romania CSR Index 2020.

  • Telekom Romania a implementat chatbot-ului TIM, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii.

  • OTE S.A a anunțat încheierea unui acord de vânzare a cotei sale de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications S.A. către Orange România. OTE își păstrează statutul de acționar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A.

  • Într-un context în care educația depinde mai mult ca oricând de tehnologie și procesul de predare și învățare a trebuit să fie adaptat într-un timp extrem de scurt la distanța fizică impusă de pandemie, Telekom România continuă să sprijine performanța prin programul de responsabilitate socială „Burse Telekom” și anunță câștigătorii celei de-a XI-a ediții. În acest an, 13 universități de profil din țară au contribuit la promovarea și diseminarea inițiativei de burse Telekom printre studenții lor. Aproximativ 2.500 de studenți cu rezultate academice remarcabile s-au înscris la concurs, iar 125 dintre ei au primit burse de la Telekom. Sprijinul financiar oferit câștigătorilor celor 11 ediții ale programului este de peste 440.000 de euro.

  • Compania a lansat cel mai extins configurator online din piața de telecomunicații din România, care oferă clienților posibilitatea de a găsi simplu și rapid serviciile și opțiunile din portofoliul operatorului care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor. Configuratorul este disponibil pe site-ul oficial al companiei și include toate serviciile fixele și serviciile mobile cu abonament.

  • Telekom Romania a inaugurat 2 data centers, o investiție de 3,5 milioane de euro, după cele 4 din București și 2 din Brașov, devenind astfel operatorul român cu cea mai extinsă rețea de centre pentru oferirea de servicii de găzduire a datelor (HDC).

  • Telekom Romania a înțeles că vin vremuri dificile pentru români și și-a asumat misiunea de a ține România conectată. În acest context, a devenit evident rolul strategic al industriei telco și de aceea este conștientă de implicațiile deciziilor noastre în asigurarea unei dinamici sănătoase a mediului de afaceri, în oferirea unei alternative rapide și eficiente companiilor, de a-și continua afacerile în mediul online. La nivel individual, compania facilitează continuarea muncii și a studiului de acasă și susține sursele sigure de informare și divertisment. Telekom a ales să rămână în contact cu clienții săi și să adopte în timp real toate măsurile care se impun, astfel încât ei să beneficieze în continuare, în condiții de siguranță, de comunicare și conectivitate la oportunitățile contextului.

  • Compania a anunțat rezultate în creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației MyAccount în T2 față de T1 2020. Acest rezultat s-a datorat tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount precum și a multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință.

2019

  • Telekom Romania a anunțat prelungirea cu un an a mandatului dlui. Miroslav Majoroš în poziția de CEO, începând cu data de 1 ianuarie 2020.

  • Investițiile continue ale Telekom Romania în extinderea și îmbunătățirea atât a rețelei, cât și a infrastructurii proprii s-au reflectat în rezultatele record obținute de companie în 2018, a rezultat în urma testării rețelei mobile. Potrivit companiei independente de audit P3, Telekom Romania a înregistrat în anul 2018 un rezultat record propriu în urma testelor de rețea mobilă efectuate de P3. Astfel, Telekom Romania a obținut 852 puncte (85,2%), din 1000, ceea ce înseamnă că Telekom are o rețea mobilă foarte bună, conform P3.

  • A fost lansat produsul inovator Mobil Nelimitat, care permite clienților să devină abonați în medie în mai puțin de 5 minute, printr-o experiență complet digitală, ușor de urmărit. Mobil Nelimitat poate fi achiziționat de la Telekom România și magazinele partenerilor, precum și de la orice magazin Mega Image sau Shop & Go, în urma unui parteneriat între cele două companii.

  • Începând cu 15 iunie, bucureștenii au dobândit un nou spațiu de relaxare: Aleea Magnoliilor, o zonă din Grădina Botanică din București unde natura și tehnologia se întâlnesc. Spațiul oferă vizitatorilor nu doar exponate botanice, ci și două bănci solare care le permit să-și încarce telefoanele mobile prin porturi USB și încărcătoare wireless, precum și acces gratuit la internet Wi-Fi, fiind primul de acest fel instalat într-un verde spațiu în România.

2018

  • Peste 200.000 de antreprenori utilizau portofoliul de servicii FREEDOM lansat în noiembrie 2017, prin care Telekom Romania a adus, în premieră pentru segmentul de business, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală şi fără taxe de reziliere. Sub umbrela #BUSINESSLIBER, Telekom Romania a introdus un nou model de parteneriat cu clienţii săi antreprenori, bazat pe simplitate, transparenţă şi predictibilitate.

  • Telekom Romania a donat tablete echipate cu SIM-uri de date şi acces la platforma de management educațional Adservio, către 100 de şcoli din 22 de judeţe din România, printre care Suceava, Vâlcea, Teleorman, Bihor, Bacău, Prahova şi Cluj. Şcolile selectate se numără printre unităţile de învăţământ care se confruntă cu provocări legate de dotarea cu instrumente digitale de învăţare. Telekom Romania face această donaţie în numele clienţilor săi business, în preajma sărbătorilor de iarnă, cu scopul de a susţine performanţa în educaţie prin digitalizare şi a contribui la dezvoltarea profesională a generaţiei viitoare de antreprenori.

2017

  • Grupul Telekom Romania a anunţat fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA.

  • Telekom Romania și Ericsson au organizat prima demonstrație live a capabilităţilor tehnologiei 5G din Europa de Sud-Est. Au fost prezentate cinci soluţii explorând capabilităţile tehnologiei 5G: vitezele atinse prin intermediul 5G, două soluţii de robotică în cloud și două soluții de tip smart city. Oficiali ai statului român şi reprezentanţi mass-media au avut ocazia să experimenteze cele mai recente progrese în domeniul tehnologiei 5G și să afle, prin intemediul soluţiilor prezentate, beneficiile pe care această tehnologie le va oferi diferitelor industrii.

2016

  • Începând cu luna octombrie, Telekom Romania asigură, fără taxe suplimentare, soluţia de monitorizare proactivă pentru MetroNET, serviciul de internet premium pentru clienţii companii, ce oferă o lăţime de bandă garantată de până la 1 Gbps. MetroNET beneficiază de monitorizare proactivă, vizând funcţionarea neîntreruptă a serviciului şi un interval mai rapid de restabilire a conexiunii principale, în caz de întreruperi.

  • Telekom Romania a fost nominalizată la trei categorii în cadrul Global Carrier Awards 2016: „Cel mai bun operator wholesale din Estul Europei”, „Cea mai bună echipă de vânzări wholesale” și „Cea mai rapidă extindere a serviciilor 4G”.

  • Începând din luna mai, clienții Telekom Romania se bucură de o experiență îmbunătățită în utilizarea serviciilor de date mobile, beneficiind de acoperire 4G extinsă, de 96% din populația urbană.

  • Primul proiect integrat de tip Smart City din România a fost implementat cu succes de către Telekom Romania, în Parcul Tineretului, zona Orășelului Copiilor, în sectorul 4 din București. Bazat pe tehnologii de ultimă oră, soluțiile implementate asigură o experiență mai plăcută și mai sigură pentru locuitorii Capitalei atunci când își petrec timpul în unul dintre cele mai populare parcuri din București.

  • Pentru anul 2016, compania a planificat investiții de peste 180 de milioane de euro, din care cea mai importantă parte va fi direcționată către dezvoltarea și extinderea ulterioară a infrastructurilor de rețea, atât pe tehnologii fixe, cât și mobil.

  • Telekom Romania a anunțat o etapă majoră a strategiei sale de broadband mobil, ca urmare a unui acord de roaming național încheiat cu Orange România. În baza acestui acord clienții Telekom Romania pot utiliza rețeaua Orange 4G/4G+, beneficiind de acoperire extinsă și calitate superioară pentru serviciile 4G și 4G+.

2015

  • Dl. Miroslav Majoros a fost numit în funcția de CEO Telekom Romania (Fix și Mobil).

  • Pentru al treilea an consecutiv, Telekom Romania Wholesale a fost nominalizată la două categorii în finala Global Carrier Awards 2015, organizată de Capacity Magazine, cea mai prestigioasă publicație la nivel global dedicată industriei de telecomunicații wholesale.

  • Compania a anunțat că a atins nivelul de referință de 1 milion de fani Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate de social media din rândul operatorilor de telecomunicații și una dintre cele mai mari comunități de brand din România.

  • Telekom România a obținut certificarea Cisco Cloud Powered Service pentru serviciile sale.

  • Aplicația mobilă MyAccount a primit un update important și a devenit prima aplicație care oferă acces rapid la toate serviciile de comunicații, fix și mobil.

  • Telekom Romania a anunţat strategia pentru 2015: peste 160 de milioane de euro investiţii în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.

  • Compania a obținut certificarea ISO 22301: 2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, fiind una dintre primele companii din țară care au primit această certificare. Aceasta demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor sale, asigurând continuitatea funcțiilor critice ale afacerii, în caz de evenimente majore.

2014

  • Telekom Romania Wholesale a fost selectată, pentru al doilea an consecutiv, la categoria „Cel mai bun operator wholesale din Europa de Est / CIS” și, în premieră, la secțiunea „Cel mai bun proiect european” în finala Global Carrier Awards, cel mai prestigios eveniment de acest gen la nivel mondial.

  • Serviciile de comunicare și divertisment Telekom Romania au devenit disponibile în rețelele Domo și Cora.

  • Noul brand Telekom Romania a lansat aplicația mobilă MyAccount, care oferă clienților acces constant la informațiile contului și posibilitatea de a verifica starea serviciilor și extraopțiunilor activate, direct de pe telefonul mobil.

  • Brandul Telekom s-a lansat oficial pe piața din România cu obiectivul de a deveni prima alegere ca brand de telecomunicații care conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Promisunea către clienți: oferte integrate pentru milioanele de experințe care merită împărtășite; pachete all-inclusive și conceptul multi-screen TV. Propunerea comercială: o experiență integrată în toate punctele de contact, dezvoltată în baza conceptului One Stop Shop.

  • În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, Romtelecom și COSMOTE România, controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom.

  • COSMOTE România extinde rețeaua 4G, ca parte a focusului strategic pe dezvoltarea infrastructurii.

  • Romtelecom și COSMOTE România lansează teimplici.ro, prima platformă-referendum de responsabilitate corporativă.

2013

  • BERD sprijină COSMOTE România în cursa 4G, printr-un împrumut de 225 milioane de euro, pentru o infrastructură telecom mai performantă.

  • Nikolai Beckers preia poziţia de CEO al Romtelecom şi COSMOTE România și, pentru a adresa mai eficient nevoile de coordonare a celor două companii şi pentru optimizarea performanţei acestora, creează poziţii de management comune celor două companii.

2012

  • COSMOTE România a devenit primul operator de telefonie mobilă care deţine o triplă certificare ISO pentru Sistem Integrat de Management – Calitate, Mediu, Securitate şi Sănătate în Muncă – emisă de TUV Hellas.

  • COSMOTE România câştigă 2 premii Gold EFFIE şi un premiu Bronz la cea de-a noua ediţie a galei Premiile EFFIE România.

2011

  • COSMOTE România a rămas liderul indisputabil în portabilitate, înregistrând, în cei trei ani de la lansarea serviciului, 147.061 de numere portate.

  • Începând din iunie, COSMOTE România și Romtelecom introduc un nou concept de magazine integrate, deschizând şase noi magazine în Bucureşti, Târgovişte, Sibiu şi Bacău.

2010

  • COSMOTE lansează serviciile 3G cu viteze de până la 21,6 Mbps.

  • Pentru al doilea an consecutiv, COSMOTE este campion al portabilităţii în România, cu 61.378 de numere portate în reţea.

  • COSMOTE înregistrează 7,2 milioane de clienţi, din care 21% sunt abonaţi.

2009

  • COSMOTE România depăşeşte 6,92 milioane de clienţi, cu 17,4% mai mult decât în anul anterior și este lider de piaţă în ceea ce priveşte numărul de noi utilizatori.

  • COSMOTE achiziţionează Zapp.

2008

  • COSMOTE România raportează pentru anul 2007 venituri totale de 155,6 milioane de Euro şi o bază de utilizatori de 3,6 milioane.

  • Cota de piaţă a COSMOTE creşte la nivelul de 16%.

2007

  • COSMOTE România anunţă depăşirea pragului de 3 milioane de clienţi în România.

  • COSMOTE România extinde acoperirea reţelei în toate staţiile metroului din Bucureşti şi oferă acoperire în Delta Dunării.

  • COSMOTE primeşte un Golden Award for Excellence pentru proiectul integrat de PR și comunicare „Depăşeşte acoperirea”, care a avut ca rezultat creşteri importante ale percepţiei pozitive despre companie şi ale indicatorilor de brand în cadrul galei Romanian PR Awards.

  • COSMOTE primeşte 3 premii EFFIE pentru eficienţa campaniilor sale de marketing şi devine cel mai premiat brand la EFFIE în 2007.

2006

  • COSMOTE sărbătoreşte 1 an de la lansarea sa pe piaţa românească şi atingerea unui număr de 1 milion de clienţi.

  • În urma investiţiilor semnificative de peste 220 milioane de euro, acoperirea reţelei ajunge la 95% din populaţie şi 82% din teritoriu.

  • Grupul COSMOTE anunţă achiziţia Germanos S.A., cel mai puternic retailer de telefonie mobilă din sud-estul Europei.

  • COSMOTE revoluţionează piaţa de telefonie mobilă odată cu lansarea ofertei prepaid de 2000 de minute în reţea pe lună pentru numai 3 euro.

2005

  • COSMOTE România, membră a COSMOTE Grup, îşi lansează operaţiunile comerciale în România şi anunţă investiţii de 450 milioane euro pentru următorii trei ani.

Istoricul operațiunilor fixe până la momentul T

2021

  • Telekom Romania a făcut încă un pas important în îmbunătățirea modului de interacțiune cu clienții săi, prin digitalizare și simplificare. Astfel, cei care au nevoie de ajutor, sfaturi sau care doresc să achiziționeze produse și servicii din portofoliul companiei au la dispoziție LiveShop, un magazin Telekom Romania care poate fi accesat doar online, din care se transmite live și în care se află un agent cu care cei care sunt interesați pot interacționa atât telefonic, cât și video.

  • Clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren pot vedea, în aplicația de management a contului MyAccount, locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante. Acest serviciu reprezintă o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

  • Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor de business și brand. Compania a primit 2 Gold Awards pentru campania Parcul Online, în categoriile Timely Opportunity și Social Good Brands, 3 Silver Effie Awards pentru campaniile Ghiță portat la Telekom și Smart TV Stick, în categoria Telecommunications, precum și FanAfaceriMici, în categoria Business to Business, plus 1 Bronze Award pentru FanAfaceriMici, în categoria Timely Opportunity. În plus, campania Parcul Online a primit și marele premiu al galei, Grand Effie 2021, iar Telekom Romania a primit, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Clientul Anului, fiind brandul cu cea mai înaltă performanță în comunicare din România.

  • Telekom Romania a implementat chatbot-ul ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip „self-service” pentru angajați.

  • Sub umbrela Ținem România Conectată, Telekom Romania a dezvoltat în anul 2020, în context pandemic, o serie de acțiuni în social media, și nu numai, menite să liniștească temerea publicului cu privire la riscul deconectării tehnologice și să ofere conținut de calitate, informativ și util. Eforturile astfel realizate au adus brand-ului poziția a 8-a în Top Social Brands 2021 by Biz.

  • La începutul anului 2021, Telekom Romania era grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil, comparativ cu luna august 2019, potrivit „Studiului de măsurare a cotelor de piață ale furnizorilor de servicii mobile pentru persoane fizice”, realizat de Institutul de Marketing Mia, pe un eșantion reprezentativ național, în ianuarie-februarie 2021.

  • Telekom Romania a fost primul operator de telecomunicaţii care a instalat, la nivel local, în mai multe oraşe din România, staţii de încărcare rapidă a maşinilor electrice, în linie cu noile tendinţe din piaţa auto şi ca răspuns la creşterea numărului de autovehicule electrice în circulaţie pe şoselele României. Aceasta este o premieră, în contextul în care mai multe companii de retail şi vânzare de combustibili au instalat, în spaţiile proprii, astfel de staţii de încărcare.

  • Telekom Romania a fost premiată pentru campania „Ținem România Conectată” la categoria „Inovare Digitală în CSR", primind Silver la Gala Romanian CSR Awards 2021.

  • Ca răspuns la noul context, Telekom a acționat rapid pentru a sublinia ideea de unitate națională, pentru a sprijinii românii și a-i liniști prin încurajarea încrederii în faptul că împreună vom face ca totul să fie bine. Misiunea Telekom a fost să Țină România Conectată, menținând conectate administrația publică, sistemul educațional, sistemul medical, dar și companiile. În paralel, Telekom a dorit să îi motiveze pe angajați, să crească gradul de încredere al acestora, să încurajeze unitatea dintre colegi și să-i inspire să se simtă protejați – ca parte a familiei Telekom. De aceea, comunicarea internă a fost dezvoltată sub umbrela Ținem Compania Conectată - replicând activitățile externe și completându-le cu altele noi și personalizate.

  • Grupul Telekom Romania a anunțat indicatorii cheie de performanță pentru anul 2020, încheiat la 31 decembrie 2020. Compania a realizat o majorare continuă a EBITDA ajustată după IFRS-16, care a crescut cu 6,6% în comparație cu anul 2019, ajungând la 150,7 milioane euro, fiind al doilea an consecutiv de creștere a acestui indicator. Veniturile totale au ajuns la 950,9 milioane euro, înregistrând o ușoară scădere, de 3,0% față de anul precedent.

2020

  • Dl. Vladan Pekovic a fost numit în funcția de CEO, cu mandatul de a asigura o tranziție lină până la finalizarea tranzacției privitoare la operațiunile fixe și de a dezvolta în continuare operațiunile mobile.

  • Compania a primit distincția Gold Level, cea mai înaltă recunoaștere în domeniul sustenabilității și a responsabilității sociale corporative (CSR) din România, în cadrul celei de-a cincea ediții a clasamentului Romania CSR Index 2020.

  • Telekom Romania a implementat chatbot-ului TIM, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii.

  • OTE S.A a anunțat încheierea unui acord de vânzare a cotei sale de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications S.A. către Orange România. OTE își păstrează statutul de acționar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A.

  • Într-un context în care educația depinde mai mult ca oricând de tehnologie și procesul de predare și învățare a trebuit să fie adaptat într-un timp extrem de scurt la distanța fizică impusă de pandemie, Telekom România continuă să sprijine performanța prin programul de responsabilitate socială „Burse Telekom” și anunță câștigătorii celei de-a XI-a ediții. În acest an, 13 universități de profil din țară au contribuit la promovarea și diseminarea inițiativei de burse Telekom printre studenții lor. Aproximativ 2.500 de studenți cu rezultate academice remarcabile s-au înscris la concurs, iar 125 dintre ei au primit burse de la Telekom. Sprijinul financiar oferit câștigătorilor celor 11 ediții ale programului este de peste 440.000 de euro.

  • Compania a lansat cel mai extins configurator online din piața de telecomunicații din România, care oferă clienților posibilitatea de a găsi simplu și rapid serviciile și opțiunile din portofoliul operatorului care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor. Configuratorul este disponibil pe site-ul oficial al companiei și include toate serviciile fixele și serviciile mobile cu abonament.

  • Telekom Romania a inaugurat 2 data centers, o investiție de 3,5 milioane de euro, după cele 4 din București și 2 din Brașov, devenind astfel operatorul român cu cea mai extinsă rețea de centre pentru oferirea de servicii de găzduire a datelor (HDC).

  • Telekom Romania a înțeles că vin vremuri dificile pentru români și și-a asumat misiunea de a ține România conectată. În acest context, a devenit evident rolul strategic al industriei telco și de aceea este conștientă de implicațiile deciziilor noastre în asigurarea unei dinamici sănătoase a mediului de afaceri, în oferirea unei alternative rapide și eficiente companiilor, de a-și continua afacerile în mediul online. La nivel individual, compania facilitează continuarea muncii și a studiului de acasă și susține sursele sigure de informare și divertisment. Telekom a ales să rămână în contact cu clienții săi și să adopte în timp real toate măsurile care se impun, astfel încât ei să beneficieze în continuare, în condiții de siguranță, de comunicare și conectivitate la oportunitățile contextului.

  • Compania a anunțat rezultate în creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației MyAccount în T2 față de T1 2020. Acest rezultat s-a datorat tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount precum și a multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință.

2019

  • Telekom Romania a anunțat prelungirea cu un an a mandatului dlui. Miroslav Majoroš în poziția de CEO, începând cu data de 1 ianuarie 2020.

  • Investițiile continue ale Telekom Romania în extinderea și îmbunătățirea atât a rețelei, cât și a infrastructurii proprii s-au reflectat în rezultatele record obținute de companie în 2018, a rezultat în urma testării rețelei mobile. Potrivit companiei independente de audit P3, Telekom Romania a înregistrat în anul 2018 un rezultat record propriu în urma testelor de rețea mobilă efectuate de P3. Astfel, Telekom Romania a obținut 852 puncte (85,2%), din 1000, ceea ce înseamnă că Telekom are o rețea mobilă foarte bună, conform P3.

  • A fost lansat produsul inovator Mobil Nelimitat, care permite clienților să devină abonați în medie în mai puțin de 5 minute, printr-o experiență complet digitală, ușor de urmărit. Mobil Nelimitat poate fi achiziționat de la Telekom România și magazinele partenerilor, precum și de la orice magazin Mega Image sau Shop & Go, în urma unui parteneriat între cele două companii.

  • Începând cu 15 iunie, bucureștenii au dobândit un nou spațiu de relaxare: Aleea Magnoliilor, o zonă din Grădina Botanică din București unde natura și tehnologia se întâlnesc. Spațiul oferă vizitatorilor nu doar exponate botanice, ci și două bănci solare care le permit să-și încarce telefoanele mobile prin porturi USB și încărcătoare wireless, precum și acces gratuit la internet Wi-Fi, fiind primul de acest fel instalat într-un verde spațiu în România.

2018

  • Peste 200.000 de antreprenori utilizau portofoliul de servicii FREEDOM lansat în noiembrie 2017, prin care Telekom Romania a adus, în premieră pentru segmentul de business, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală şi fără taxe de reziliere. Sub umbrela #BUSINESSLIBER, Telekom Romania a introdus un nou model de parteneriat cu clienţii săi antreprenori, bazat pe simplitate, transparenţă şi predictibilitate.

  • Telekom Romania a donat tablete echipate cu SIM-uri de date şi acces la platforma de management educațional Adservio, către 100 de şcoli din 22 de judeţe din România, printre care Suceava, Vâlcea, Teleorman, Bihor, Bacău, Prahova şi Cluj. Şcolile selectate se numără printre unităţile de învăţământ care se confruntă cu provocări legate de dotarea cu instrumente digitale de învăţare. Telekom Romania face această donaţie în numele clienţilor săi business, în preajma sărbătorilor de iarnă, cu scopul de a susţine performanţa în educaţie prin digitalizare şi a contribui la dezvoltarea profesională a generaţiei viitoare de antreprenori.

2017

  • Grupul Telekom Romania a anunţat fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA.

  • Telekom Romania și Ericsson au organizat prima demonstrație live a capabilităţilor tehnologiei 5G din Europa de Sud-Est. Au fost prezentate cinci soluţii explorând capabilităţile tehnologiei 5G: vitezele atinse prin intermediul 5G, două soluţii de robotică în cloud și două soluții de tip smart city. Oficiali ai statului român şi reprezentanţi mass-media au avut ocazia să experimenteze cele mai recente progrese în domeniul tehnologiei 5G și să afle, prin intemediul soluţiilor prezentate, beneficiile pe care această tehnologie le va oferi diferitelor industrii.

2016

  • Începând cu luna octombrie, Telekom Romania asigură, fără taxe suplimentare, soluţia de monitorizare proactivă pentru MetroNET, serviciul de internet premium pentru clienţii companii, ce oferă o lăţime de bandă garantată de până la 1 Gbps. MetroNET beneficiază de monitorizare proactivă, vizând funcţionarea neîntreruptă a serviciului şi un interval mai rapid de restabilire a conexiunii principale, în caz de întreruperi.

  • Telekom Romania a fost nominalizată la trei categorii în cadrul Global Carrier Awards 2016: „Cel mai bun operator wholesale din Estul Europei”, „Cea mai bună echipă de vânzări wholesale” și „Cea mai rapidă extindere a serviciilor 4G”.

  • Începând din luna mai, clienții Telekom Romania se bucură de o experiență îmbunătățită în utilizarea serviciilor de date mobile, beneficiind de acoperire 4G extinsă, de 96% din populația urbană.

  • Primul proiect integrat de tip Smart City din România a fost implementat cu succes de către Telekom Romania, în Parcul Tineretului, zona Orășelului Copiilor, în sectorul 4 din București. Bazat pe tehnologii de ultimă oră, soluțiile implementate asigură o experiență mai plăcută și mai sigură pentru locuitorii Capitalei atunci când își petrec timpul în unul dintre cele mai populare parcuri din București.

  • Pentru anul 2016, compania a planificat investiții de peste 180 de milioane de euro, din care cea mai importantă parte va fi direcționată către dezvoltarea și extinderea ulterioară a infrastructurilor de rețea, atât pe tehnologii fixe, cât și mobil.

  • Telekom Romania a anunțat o etapă majoră a strategiei sale de broadband mobil, ca urmare a unui acord de roaming național încheiat cu Orange România. În baza acestui acord clienții Telekom Romania pot utiliza rețeaua Orange 4G/4G+, beneficiind de acoperire extinsă și calitate superioară pentru serviciile 4G și 4G+.

2015

  • Dl. Miroslav Majoros a fost numit în funcția de CEO Telekom Romania (Fix și Mobil).

  • Pentru al treilea an consecutiv, Telekom Romania Wholesale a fost nominalizată la două categorii în finala Global Carrier Awards 2015, organizată de Capacity Magazine, cea mai prestigioasă publicație la nivel global dedicată industriei de telecomunicații wholesale.

  • Compania a anunțat că a atins nivelul de referință de 1 milion de fani Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate de social media din rândul operatorilor de telecomunicații și una dintre cele mai mari comunități de brand din România.

  • Telekom România a obținut certificarea Cisco Cloud Powered Service pentru serviciile sale.

  • Aplicația mobilă MyAccount a primit un update important și a devenit prima aplicație care oferă acces rapid la toate serviciile de comunicații, fix și mobil.

  • Telekom Romania a anunţat strategia pentru 2015: peste 160 de milioane de euro investiţii în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.

  • Compania a obținut certificarea ISO 22301: 2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, fiind una dintre primele companii din țară care au primit această certificare. Aceasta demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor sale, asigurând continuitatea funcțiilor critice ale afacerii, în caz de evenimente majore.

2014

  • Compania a obținut certificarea ISO 22301: 2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, fiind una dintre primele companii din țară care au primit această certificare. Aceasta demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor sale, asigurând continuitatea funcțiilor critice ale afacerii, în caz de evenimente majore.

  • Serviciile de comunicare și divertisment Telekom Romania au devenit disponibile în rețelele Domo și Cora.

  • Noul brand Telekom Romania a lansat aplicația mobilă MyAccount, care oferă clienților acces constant la informațiile contului și posibilitatea de a verifica starea serviciilor și extraopțiunilor activate, direct de pe telefonul mobil.

  • Brandul Telekom s-a lansat oficial pe piața din România cu obiectivul de a deveni prima alegere ca brand de telecomunicații care conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Promisunea către clienți: oferte integrate pentru milioanele de experințe care merită împărtășite; pachete all-inclusive și conceptul multi-screen TV. Propunerea comercială: o experiență integrată în toate punctele de contact, dezvoltată în baza conceptului One Stop Shop.

  • În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, Romtelecom și COSMOTE România, controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom.

2013

  • În aprilie 2013, Nikolai Beckers devine CEO al Romtelecom şi COSMOTE România.

2012

  • Compania câștigă trei premii Effie pentru prima dată într-un singur an, dovedind, pentru al cincilea an consecutiv, că dezvoltă campanii de comunicare nu doar originale, dar mai ales eficiente, care susțin compania să își crească vânzarile, să creeze notorietate pentru produs și brand și să schimbe percepții.

2011

  • După mai multe etape succesive, Deutsche Telekom ajunge să dețină 40% dintre acțiunile OT.

  • Romtelecom completează experiența clasică a consumului de conținut TV cu dolcetv.ro, primul și cel mai dinamic portal video integrat din România, care aduce pe aceeași platformă filme, emisiuni variate de divertisment, live sau înregistrate, dar și conținut sportiv, în bună parte exclusiv.

  • Romtelecom devine primul operator telecom din România care deține în portofoliul său un mall online, www.clickshop.ro, care oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle.

  • O nouă abordare comercială, prin lansarea de pachete personalizabile de servicii integrate, cu un răspuns peste așteptări din partea clienților și cu impact pozitiv asupra veniturilor și profitabilității companiei.

2010

  • Strategia de poziționare ca un furnizor complex de divertisment de calitate cunoaște o nouă fază odată cu lansarea propriului canal TV al Romtelecom, Dolce Sport, recunoscut în scurt timp ca un promotor al calității și performanței, de la competițiile difuzate, la talk-show-ul de gen și echipa editorială.

2009

  • Romtelecom face un nou pas în zona de conținut, prin lansarea televiziunii inteligente, IPTV.

2008

  • Ia naştere Next Gen, subsidiară Romtelecom, cu scopul de a răspunde nevoilor clienţilor de pe un anumit segment al pieţei, cu un model de business şi un brand diferite, Romtelecom completându-şi, astfel, oferta cu televiziune prin cablu.

  • Romtelecom devine lider pe piaţa de business.

2006

  • Romtelecom intră pe segmentul de televiziune prin satelit, înregistrând, în primii ani de după lansare, cele mai înalte rate de creștere din România și din regiune pe acest segment.

  • Romtelecom lansează servicii de găzduire de date, odată cu deschiderea celor două centre CyberHost, care operează pe baza celor mai moderne standarde din industrie.

2005

  • Romtelecom intră pe piața de Internet fix de bandă largă, cu servicii bazate pe tehnologie ADSL, înregistrând, după lansare, cele mai mari rate de creștere pe acest segment.

2003

  • A doua etapă a privatizării are loc, în urma căreia OTE devine acționar majoritar; restul acțiunilor sunt deținute de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor și Societăţii Informaţionale (MCSI).

1998

  • OTE achiziționează 35% dintre acțiuni, plus 16% uzufruct, plătind 675 milioane USD și preluând managementul companiei.

1997

  • Romtelecom devine societate pe acțiuni și este pregătită pentru privatizare.

1991

  • Romtelecom devine operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, cu monopol în domeniul serviciilor de bază; câteva repere ale stării momentului: penetrarea serviciilor de telefonie atingea 9,5%, tehnologia folosită era analogică, în mediul rural se foloseau preponderent centrale manuale, peste 3.000 de comunități nu erau conectate la rețeaua telefonică.

1989

  • Se înființează ROM-POST-TELECOM, ca operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, poștei și broadcasting.

1949
|
1989

  • Ministerul Poștelor și Telecomunicațiilor încorporează compania de telecomunicații naționalizată și transformată în departament; investițiile în rețea și tehnologii sunt limitate.

1930

  • Se înființează SART („Societatea Anonimă Română a Telefoanelor”), cu 90% capital străin, din partea ITT (SUA).

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: