Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Începe-ţi ascensiunea din locul potrivit!

Echipa call center din operaţiuni fixe şi mobile este o pepinieră de tinere talente pentru majoritatea departamentelor din companie. Mulţi dintre colegii noştri şi-au început cariera aici, ajungând în prezent specialişti sau manageri.

Iată poveştile câtorva dintre ei:

Specialist Dezvoltare Organzationala

Nicoleta Stănescu - Specialist Dezvoltare Organizaţională, este alături de noi de mai bine de 6 ani. 

Îşi aduce aminte cu drag de experienţa ei în cadrul companiei:

“Ce vrei să te faci când o sa fii mare?” este o întrebare la care, macar odată în copilărie, cineva a aşteptat un răspuns de la tine. Îţi mai aminteşti ce ai răspuns atunci? Eu una, nu mai ştiu cum am răspuns şi cunosc foarte puţine persoane care-şi mai amintesc sau care şi-au ţinut promisiunea facută atunci.

“Ce te recomandă pentru acest loc de muncă?” a fost prima întrebare pentru care mi-am pregătit răspunsul pentru interviul de angajare. Şi, da, am paşit cu încredere şi energie în activitatea de call center, ca operator în relaţia cu clienţii.

Se întâmpla pe la 20 de ani, când se conturau şi primele direcţii în care voiam să merg. Un nou interviu şi răspunsul la întrebarea “Cum te-ar descrie colegii tăi?” au smuls încă un da şi m-au propulsat într-o altă activitate, în cadrul aceleaşi companii. După un an şi jumatate ca operator, am paşit cu dreptul pe un tărâm nou, ca team leader pentru echipa din care am făcut parte.

A urmat al treilea “da”, acum un an şi jumătate în echipa de Resurse Umane, pentru rolul de trainer. Mă bucur că pot contribui de atunci la dezvoltarea angajaţilor din companie, fiind apreciată pentru expertiza pe subiectele Comunicare şi Relaţii cu Clienţii.

Mai e nevoie să răspund la întrebarea “De ce Comunicare şi Relaţii cu Clienţii?.”

Product Manager

Andreia Kazanas - Product Manager, Management Servicii şi Produse, spune următoarea poveste de succes:

“Primii paşi către o carieră de succes încep cu pasiunea de a-ţi descoperi abilităţile şi cu motivaţia de a obţine cele mai bune rezultate. Curajul, seriozitatea şi perseverenţa sunt atributele care pot descrie începutul carierei mele profesionale în operaţiuni fixe, în cadrul companiei în funcţia de operator telesales, în anul 2005. Ambiţia de a-mi dezvolta cariera în domeniul comercial m-a ajutat să fiu promovată pe poziţii precum Large Account Manager şi Project Specialist.

În prezent, îmi continui experienţa de învăţare în poziţia de Product Manager, şi îmi planific următorii paşi în domeniul dinamic al telecomunicaţiilor. Pasiunea, oportunităţile de afirmare şi ambiţia de a fi mereu printre cei mai buni sunt punctele pe care le am în comun cu oamenii din companie.”

Florin Luca

Florin Luca - Process Management Specialist, ne spune:

“Când am aplicat pentru un job în operaţiuni mobile, eram la facultate şi lucram într-o companie mică pe atunci, pe poziţia de specialist colectare creanţe. Am fost atras iniţial de ideea de a lucra într-o companie care îşi propunea să-şi facă loc pe o piaţă acaparată de doi giganţi, pentru mine fiind o adevarată provocare să fac parte dintr-o echipă ambitioasă, care a reuşit în doar câţiva ani să se impună pe această piaţă în urma unui efort susţinut.

Am avut multe de învăţat în cei 4 ani de când lucrez în operaţiunile mobile şi încă acumulez. În această perioadă, datorită evoluţiei pe care am avut-o în companie, am primit mereu noi responsabilităţi, ceea ce m-a făcut să acumulez tot mai multă experienţă şi să cunosc în detaliu ce înseamnă o companie de telecomunicaţii. Telekom Romania reprezintă un mediu care îţi dă posibilitatea să te dezvolţi în aproape orice domeniu, fiind o companie complexă care-ţi oferă acces la tehnologie, în care îţi poţi clădi o carieră în direcţia pe care ţi-o doreşti. Pentru tineri, studenţi sau absolvenţi, obţinerea unui job în companie poate reprezenta debutul în carieră, urmând ca pe parcurs, în funcţie de potenţialul, abilităţile şi dorinţa de evoluţie a fiecăruia, să fie răsplatiţi pe măsură.

Pentru mine, operaţiunile mobile reprezintă compania în care m-am format din punct de vedere profesional, unde am putut evolua într-un cadru organizaţional sănătos, alături de un colectiv dinamic. Privind în urmă, consider că am făcut o alegere fericită.”

Supervisor Save Desk

Sergiu Oprea - Supervisor Save Desk, care şi-a dezvoltat pas cu pas o carieră de succes:

“Experienţa mea în operaţiuni fixe a început în anul 2005 când, student fiind, m-am angajat în Call Center ca operator telesales. Dupa şase luni petrecute la cască, în care am învăţat ce înseamnă să lucrezi cu clienţii, am răspuns cu “Da” provocării de a accepta noi responsabilităţi – acelea de a forma, dezvolta şi conduce  o echipă din poziţia de team leader.

Din acel moment, ceea ce părea la început un job temporar, pe perioada studenţiei, se creiona ca o experienţă intensă şi de lungă durată într-un mediu dinamic şi profesionist.

În anii ce au urmat promovării, diversitatea activităţilor şi a proiectelor în care am fost implicat, training-urile la care am participat, cât şi experienţa colegilor mei, m-au ajutat ca în anul 2009 să fac următorul pas în carieră, fiind promovat în funcţia de Şef Compartiment.”

Radu Constantin Negru

Radu Constantin Negru - Specialist Senior Raportare şi Control Resurse Umane este alături de noi de mai bine de 7 ani, iată povestea lui:

“Mi-am început “călătoria” în operaţiunile mobile la sfârşitul anului 2006, pe postul de agent Call Center. Apoi, după ce timp de  aproape 5 ani am făcut parte din echipa de raportare din Departamentul Customer Services, am ales o carieră în resurse umane, unde deţin în prezent funcţia de Specialist Senior Raportare şi Control Resurse Umane.

De-a lungul timpului, am avut plăcerea să lucrez alături de profesionişti adevăraţi, a caror pasiune şi devotament m-au inspirat şi mă inspiră în fiecare zi. Alături de ei, am învăţat ce înseamnă să fii parte a unei echipe puternice, să faci o diferenţă în viaţa clienţilor, sa fii lider. Faptul că astfel de oameni îmi acordă, zi de zi, încrederea lor, este, un imbold pentru a mă dezvolta din punct de vedere profesional şi personal. Este o adevarată onoare să fac parte dintr-o companie care inovează constant, şi care are într-adevar puterea de a schimba “regulile jocului” pe piaţa de telecomunicaţii din Romania, astfel încât să poată oferi clienţilor săi cea mai placută experienţă de utilizare.”

Chat