Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Relația cu clienții

“Tot ceea ce facem este ghidat de satisfacţia clientului.

Conduita noastră este guvernată de respect şi integritate.

Suntem o echipă şi actionăm toţi pentru unul şi unul pentru toţi.

Viziunea şi compania noastră oferă un spaţiu excelent pentru performanţă şi dezvoltare profesională.”

O carieră în Call Center-ul Telekom Romania presupune o interacţiune constantă cu clienţii interni şi externi, oferind experienţe excelente fiecărui client Telekom prin tratarea şi rezolvarea solicitărilor acestuia.

În Call Center-ul Telekom Romania beneficiezi de formare continuă, ceea ce îţi asigură o dezvoltare personală prin acumularea de informaţii specifice profesiei, dar şi dobandirea de competenţe ce pot fi utilizate în orice alt domeniu.

O să ai parte de o perioadă de adaptare şi învăţare a unei game complexe de produse şi servicii Telekom, care să te ajute să îi oferi clientului soluţii optime şi ingenioase. În activitatea de call center vei oferi suport, vei identifica nevoile clienţilor şi vei raspunde cu promtitudine şi profesionalism solicitărilor acestora, iar împreună cu managerul tău vei căuta soluţii de tip  win-win”.

De aici ţi se deschid, în timp, oportunităţi de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.

Centrele de Relaţii cu Clienţii Telekom Romania se găsesc în: Bucureşti; Ploieşti; Piteşti; Craiova; Bacău; Iaşi; Braşov; Sibiu; Cluj-Napoca; Timişoara.

Chat