Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Organizarea Telekom Romania

Telekom Romania este o companie cu o structură complexă, organizată cu gândul la eficienţă şi performanţă. La fel cum fiecare om are un set unic de calităţi şi competenţe, fiecare departament din cadrul companiei noastre are o funcţie bine definită.

Indiferent de specializarea ta, suntem convinşi că îţi vei găsi locul aici:

Financiar

FINANCIAR 

Asigură utilizarea optimă a resurselor financiare ale companiei. Dacă eşti pasionat de cifre şi grafice, atunci te vei simţi ca acasă în acest departament.

Comercial

COMERCIAL 

Coordonează dezvoltarea şi implementarea produselor şi serviciilor dedicate clienţilor persoane fizice, companiilor sau altor operatori, analizând activ piaţa de profil. În egală masură, asigură suport clienţilor prin diferite canale (magazine, call-centere, etc.). Avem nevoie de colegi ambiţioşi, talentaţi la negociere şi hotărâţi să-şi depaşească recordurile de fiecare dată.

Aprovizionare

SUPPLY CHAIN 

Gestionează procesul de achiziţii şi se asigură că se obţine cel mai bun raport calitate/preţ, coordonând totodată activităţile logistice şi de transport. Dacă eşti priceput la negocieri şi atent la detalii, ai putea să-ţi construieşti o carieră solidă în acest department.

Tehnologie

TEHNOLOGIE 

Gestionează dezvoltarea, implementarea şi operarea infrastructurii de reţea, astfel încât compania să livreze servicii de calitate şi să susţină business-ul acesteia. Dacă eşti pasionat de tehnologie, aici vei avea ocazia să experimentezi la nivel corporate tehnologii moderne şi să înveţi de la profesionişti.

Resurse Umane

RESURSE UMANE 

Este un partener strategic al managementului şi un membru cheie al dialogului dintre angajaţi şi companie. Dacă eşti pasionat de interacţiunile umane, creativ şi orientat spre soluţii, vino în echipa noastră.

IT

IT 

Coordonează proiectarea, dezvoltarea, integrarea, livrarea şi funcţionarea continuă a tuturor aplicaţiilor, serviciilor şi sitemelor IT din companie şi asigură securitatea informaţiei. Aici, pasiunea ta pentru inovaţie va fi cu siguranţă împărtăşită.

Afaceri

CORPORATE AFFAIRS 

Coordonează activităţile juridice şi de reglementare, având ca obiectiv menţinerea canalelor de comunicare cu diferite entităţi externe şi guvernamentale, precum şi gestiunea şi coordonarea proceselor de securitate, inclusiv managementul continuităţii afacerii. Dacă eşti preocupat de siguranţa celor din jur, eşti organizat şi activ, acesta este locul cel mai potrivit pentru tine.

Conformitate

CONFORMITATE 

Se asigură că se aplică principiile de integritate şi transparenţă în toate relaţiile companiei şi ale angajaţilor săi cu diverşi parteneri, printre altele, prin prevenirea fraudelor şi a corupţiei. Totodată, stabileşte strategia de conformitate a companiei, în acord cu legile şi reglementările în vigoare, precum şi cu politicile aplicabile la nivel de grup. Eşti potrivit pentru acest job dacă eşti un consultant desăvârşit, preocupat de implementarea şi respectarea politicilor interne.

Audit

AUDIT 

Coordonează activitatea de control a situaţiilor financiare ale Telekom, asigurând o activitate independentă şi de consultanţă menită să îmbunătăţească operaţiunile companiei. Daca eşti atent la detalii şi pasionat de politicile de lucru, aplică la un job în acest departament!

Comunicare

COMUNICARE 

Are obiective aliniate celor de business şi se ocupă de imaginea companiei în faţa investitorilor, angajaţilor şi a publicului. Dacă eşti un comunicator înnascut şi eşti mereu la curent cu ce se întâmplă în mediul online şi offline, aici vei avea ocazia să îţi pui în valoare aceste calităţi.

Chat