Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Tot ce trebuie să faci este să accesezi contul My Account până pe 30 aprilie 2020 și să urmezi pașii de mai jos:
După activarea abonamentului dacă nu ai deja cont de My Account trebuie să îți creezi unul accesând secțiunea înregistrare https://www.telekom.ro/customer/register/ și să urmezi pașii de mai jos:
În cazul în care ai optat pentru serviciul factură electronică, crearea contului My Account se face automat pe adresa de email furnizată pentru activarea facturii electronice.
Personalizarea contului se face automat cu codul de abonat pentru care s-a activat factura electronică.
Dacă ai deja cont My Account acesta se personalizează automat cu numărul de telefon nou activat sau reînnoit. Tot ce trebuie să faci este să validezi numărul de telefon introdus (trebuie să introduci codul PIN de 4 cifre primit pe SMS în câmpul de confirmare).
Pentru informații suplimentare despre utilizarea voucherului, puteți transmite un email către: telekom@blueair.aero, termenul maxim de raspuns fiind de 72 ore lucrătoare din momentul primirii solicitării.