Vending Telemetry

Serviciul Vending Telemetry vă oferă o imagine clară a afacerii cu distribuitoare automate de produse (Vending Machine și Office Cofee Services) și vă ajută în luarea deciziilor pe baza informațiilor primite în timp real de la platforma de monitorizare și control, toate conducând la creșterea business-ului dvs.

Serviciul oferă următoarele funcționalități: disponibilitatea și monitorizarea stocurilor, urmărirea încasărilor, rapoarte, suport pentru procesul de realimentare al automatelor, managementul distribuitorului automat, managementul echipamentului de telemetrie și API-uri pentru conectarea altor sisteme (aplicații) la platforma Vending Telemetry.

Soluția conține următoarele componente:

  • Echipamentul Vending Telemetry (vBox2);

  • Conexiunea de date GSM între echipament și server prin serviciul IPVPN Plus oferit de Telekom România;

  • Platforma (model software-as-as-service) de monitorizare și control a distribuitoarelor automate accesibilă prin Internet printr-un browser web sau API-uri;

  • Găzduirea softului de monitorizare și stocarea datelor pe serverul serviciului: actualizări periodice, backup, scalabilitate;

  • Manuale on-line de utilizare;

  • Suport tehnic prin telefon sau e-mail;

  • Instruire beneficiar privind utilizarea serviciului.

Beneficii:

  • Reducerea timpului de nefucționare prin monitorizarea disponibilității automatului și a stocului de produse; astfel cresc vânzările pe fiecare automat și, totodată, aveți informații în timp real despre stocurile de produse pe fiecare automat.

  • Urmărirea încasărilor pentru evitarea furtului sau a fraudelor produse de personalul care se ocupă de alimentarea cu produse a automatului sau de proprietarii locației (în cazul în care automatele sunt furnizate în franciză). Respectați obligațiile legale în privința înregistrării vânzărilor.

  • Generarea Rapoartelor. Aplicația vă oferă informații cu privire la comportamentul clienților, tipul de produse cumpărate și perioada în care se fac vânzările, prin urmare aveți posibilitatea de a optimiza portofoliul de produsele. De asemenea, rapoartele vă permit identificarea locațiilor în care se înregistrează pierderi.

  • Suport pentru operațiile din teren. Reducerea costurilor cu realimentarea automatelor prin optimizarea traseelor urmate de personalul companiei (mai puține vizite pe automat, prin urmare, mai multe automate alimentate); Scăderea consumului de combustibil, prin utilizarea mașinilor mici / mari, în funcție de cantitatea de produse cu care urmează să fie alimentate automatele. Stocuri mai mici de produse din cauza estimării precise a consumului. Posibilitatea de pre-asamblarea, pentru fiecare automat, a produselor pentru realimentare.

Caracteristici

  • Disponibilitatea și monitorizarea stocurilor

    Distribuitorul automat raportează în timp real statusul, oferind următoarele informații:

    • Oprit/Pornit;

    • Activitatea sistemului de plată /blocare;

    • Calitate semnal GSM;

    • Informațiile tehnice afișate în platforma de administrare, privind statusul automatului, sunt disponibile prin interpretarea fișierului de audit; aplicația traduce într-un format ușor de interpretat codurile standardului EVA-DTS sau a codurile specifice automatului;

    • Raport pe fiecare distribuitor automat privind nivelul stocurilor de produse și a producerii unor evenimente critice;

    • Raport pe întreaga flotă de distribuitoare automate privind stocurile.

    Urmărirea încasărilor

    Automatul va raporta toate vânzările: produs vândut și plata încasată. Astfel Beneficiarul are la dispoziție un instrument prin care poate verifica corespondența dintre produsele vândute și banii încasați.

    Raportul de vânzări. Raportarea se face:

    • prin monitorizarea în timp real a încasărilor dacă opțiunea MDB Cash Sale sau Communications Gateway este oferită de distribuitorul automat;

    • prin monitorizarea în timp real a încasărilor prin EXE configurat în modul price holding;

    • raport complet de vânzari din distribuitorul automat și/sau sistemul de încasare numerar.

    Raportul de încasări. Raportul complet al încasărilor se bazează pe interpretarea fișierelor de audit ale automatului și/sau sistemului de plată prin analiza detaliată oferită de Cash Box, Bill Stacker, Tokens, Tubes.

    Înregistrarea realimentarilor. Aplicația permite configurarea profilelor de realimentare (ex.: realimentare cu produse 100%, 75% etc.). Prin apăsarea butonului de pe fața vBox-ul de către operator, se înregistrează realimentarea în aplicația de monitorizare.

    Aplicația permite și optimizarea procesului de realimentarea a automatelor prin planificarea rutelor pentru fiecare operator.

    Rapoarte

    Instrumentul de raportare oferă o suită de informații (de ex.: cele mai vândute produse, cele mai puțin vândute produse sau modelul de consum) care conduc la creșterea vânzărilor prin optimizarea portofoliul de produse și identificarea locațiilor profitabile.

    Suport pentru operațiile din teren

    În urma stabilirii unor criterii (ex.: o cantitate minimă pentru un produs) pe baza cărora se iau deciziile de realimentare a automatelor, se poate genera un plan de lucru pentru fiecare operator care desfășoară activitatea de realimentare. Planul de lucru conține ordinea de vizitare a automatelor și lista de produse cu care trebuie realimentat fiecare automat.

    Managementul distribuitorului automat

    Clientul poate configura de la distanță fiecare distribuitor (poate adăuga, șterge sau redenumii produsele, se pot configura nivele de realimentare etc.). Dacă automatul permite, se pot schimba, de la distanță, prețurile sau rețetele după cum este necesar (în special pentru automate de tip table-top).

    Managementul echipamentului de telemetrie

    După instalarea echipamentului de telemetrie și conectarea acestuia la serverul aplicației, se realizează automat configurarea acestuia. Actualizarea firmware-ului echipamentului de telemetrie se face automat, de obicei, noaptea când vânzarile sunt mai reduse pentru a nu fi perturbată activitatea automatului.

Tarife

  • Descriere Abonament lunar / Distribuitor automat
    Contract 24 luni 16 Euro

    Prețul este fără TVA. TVA se va aplica conform prevederilor legale în vigoare, peste tariful menționat. Prețul nu include instalarea echipamentelor, serviciul presupune instalarea de către client a echipamentelor de telemetrie.