Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Telekom oferă o gamă largă
de soluții de outsourcing

Descoperă serviciul de outsourcing și primește suport complet pentru afacerea ta.

Astfel, vei reduce costurile operațiunilor, având garanția că acestea sunt preluate
de o echipă cu înaltă expertiză, care preia toate riscurile.

Servicii clienți
și suport

Back-office
management

Suport
tehnic

Retenție și
achiziție clienți

Gestionarea
datelor

Activități de
collection și
gestionarea
debitelor

Telemarketing,
telesales și
generare
oportunități
de vânzare.

Banking – Financiar

Am dezvoltat un portofoliu unic de servicii BPO pentru clienții de pe
piața serviciilor Financiar- Bancare.
El se bazează pe capacitățile noastre puternice de vânzare combinate cu un nivel ridicat de expertiză în interacțiunile cu clienții și tehnologia de ultimă generație.

  • Centrul de contact 24/7 (compatibil PCI DSS)

  • Telemarketing

  • Managementul riscului (inclusiv KYC)

  • Collection

Vreau să fiu contactat

Energie

Ca furnizor de servicii de externalizare, oferim o gamă largă de servicii de asistență
pentru cei mai importanți clienți din industria de Energie din România.

  • Centrul de contact 24/7

  • Retenție

  • Back-Office

  • Collection

Vreau să fiu contactat

Retail & E-Commerce

Am dezvoltat pe parcursul timpului o experiență semnificativă în furnizarea serviciilor de suport pentru clienții din industria de E-Commerce & Retail:

  • Grupuri multilingve pentru a sprijini serviciile de Customer Care: apeluri de intrare, e-mail pentru comenzi și informații

  • Asistență prealabilă prin intermediul Chatului Online, ceea ce duce la creșterea volumului de vânzări și a ratei de conversie

  • Gestionarea reclamațiilor

Vreau să fiu contactat

IT&C

Avem expertiză pentru servicii de asistență tehnică și pentru clienți din industria IT:

  • Servicii multilingve de asistență pentru clienți și suport tehnic prin voce, e-mail și chat

  • Asistență prealabilă și post-vânzare

  • Back-office

  • Outbound – Cross- Sel & Up-Sell

  • Customer Acquisition

  • Retenție

  • Asistență tehnică

Vreau să fiu contactat

Turism

Punem la dispoziție aceste servicii de asistență
pentru clienții din industria turismului:

  • Serviciile de asistență clienți multilingve prin voce, e-mail și chat

  • Rezervarea și procesarea comenzilor

  • Managementul programelor de loialitate

  • Gestionarea reclamațiilor

  • Back-office

  • Asistență pentru vânzări

Vreau să fiu contactat

De ce să alegi Telekom

Experiență și expertiză

Personalul are peste 7 ani de experiență și expertiză în Contact Center.

Certificare

Echipa de implementare a proiectului este specializată și certificată în analiza și optimizarea proceselor utilizând metodologia Six Sigma având totodată capacitatea de a livra soluții aliniate la standardele ITIL v3.

CRM

Putem dezvolta aplicații customizate de CRM și ticketing relaționate activităților de Customer Service și punem la dispoziția clienților o platformă telefonică performantă, cu capabilitate de înregistrare integrală a apelurilor și de integrare cu sistemele clientului.

Limbi străine

Avem o capacitate extensivă de acomodare a proiectelor în limbi străine – Engleză, Franceză, Italiană, Maghiară, Germană, Spaniolă.

Prețuri competitive

Ne-am perfecționat capacitatea de scalare rapidă în implementarea proiectelor noi, într-o gamă de prețuri atractive.

GDPR Complaint

Respectăm politicile și procedurile privind securitatea informatiei și a datelor cu caracter personal, în conformitate cu noile prevederi europene GDPR, care intră în vigoare începând cu 25 mai 2018.

Certificări și standarde internaționale

ISO 20000

IT service management

ISO 9001

Sistem de Management al calității pentru serviciile adresate clienților business;

ISO 27001

Sistemul de servicii de asistență de management al securității informației, Service Desk și Monitorizare;

ISO 14001

Sistem de Management al Mediului pentru servicii de vânzare și de comunicații electronice și produse IT pentru clienții business, monitorizarea SLA-ului pentru clienți;

OHSAS 18001

Sistem de sănătate și de management al siguranței pentru comunicațiile electronice și serviciile IT pentru clienții business, monitorizarea SLA-ului pentru clienți.

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Lasă-ne datele tale de contact iar noi îți vom propune cea mai bună soluție personalizată pentru tine și clienții tăi!

 
 
 
 
* Câmpurile sunt obligatorii