Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Grafic

Ce este Google AdWords?

Google AdWords reprezintă, în prezent, una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online.

Este o metodă excelentă pentru a aduce rapid vizitatori targetați pe site-ul afacerii tale, pentru a promova produsele / serviciile pe care le oferi.

Campanie

De ce Telekom?

În calitate de Partener Premier Google AdWords pentru IMM-uri, Telekom îți oferă:

  • eficiența administrării campaniei;
  • alegerea corectă a cuvintelor cheie;
  • crearea reclamelor potrivite pentru publicul-țintă ales;
  • optimizarea și îmbunătățirea rezultatelor;
  • asistență de calitate oferită de specialiști certificați Google.
Euro

Trafic organic vs trafic plătit

Promoveaza-ti afacerea cu Google Adwords

Traficul organic provine din căutarea unor cuvinte cheie pe un motor de cautare și accesarea link-urilor oferite de acesta ca rezultate.

coins

Traficul plătit provine din cumpărarea anunțurilor Google AdWords, care generează mult mai mult trafic într-un timp mai scurt.

Rezultatul: generarea lead-urilor și, automat, câștiguri mai rapide.

Ce plan ți se potriveste?

Oferta lunii recomandat

Basic

49
pe lună
-50% în primele 3 luni

Obiective si strategie, Creare campanie, Monitorizare si optimizare, Raportare saptamanala, Raportare personalizata (la 3 luni), Consultanta pe rapoarte.

Bronze

99
pe lună

Obiective si strategie, Creare campanie, Monitorizare si optimizare, Suport clienti e-mail, Raportare saptamanala, Raportare personalizata (lunara), Consultanta pe rapoarte.

Silver

249
pe lună

Obiective si strategie, Creare campanie, Monitorizare si optimizare, Suport clienti e-mail & telefon, Raportare saptamanala, Raportare personalizata (lunara), Consultanta pe rapoarte. Creatie gratuita bannere campanie display

Gold

399
pe lună

Obiective si strategie, Creare campanie, Monitorizare si optimizare, Suport clienti e-mail & telefon, Raportare saptamanala, Raportare personalizata (bilunara), Consultanta pe rapoarte, Consultanta avansata (Analytics, crestere performanta), Analiza LPO.

Detalii ofertă

Icon Clipboard

Stabilirea obiectivelor campaniei și crearea strategiei de promovare AdWords:

  • Stabilirea obiectivelor campaniei (generare de trafic/lead-uri, creșterea vânzărilor, etc.);
  • Definirea publicului țintă/segmentelor țintă;
  • Stabilirea bugetului împreună cu clientul;
  • Tipul campaniei în funcție de buget – economică, optimă, agresivă;
  • Identificarea și promovarea serviciilor și produselor profitabile, oferte speciale;
  • Consultanță în privința viitoarei desfășurări a campaniei.
Bulb

Crearea campaniei propriu-zise:

  • Crearea contului de AdWords;
  • Identificarea cuvintelor cheie optime pentru afișarea reclamelor;
  • Crearea textelor de promovare;
  • Alegerea zonelor geografice și a limbii de afisare;
  • Alegerea dispozitivelor de afișare a reclamei (laptop, tabletă, telefon) în funcție de segmentul țintă;
  • Consultanță în privința viitoarei desfășurări a campaniei.
Televizor

Monitorizare continuă și optimizare:

  • Monitorizare a cuvintelor cheie și a celor mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor campaniei și eliminarea celor ineficiente;
  • Ajustarea continuă a parametrilor campaniei (buget, text, licitare pentru cuvintele cheie etc.);
  • Optimizări ale setărilor inițiale (zonă, limbă, dispozitive de afișare) în vederea direcționării corecte către segmentul țintă.
List

Raportarea rezultatelor către clienți:

  • Rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele clientului;
  • Consultanță.

Configurator buget campanie

Ajustare buget

 

Economic

 
  •   Search or display
  •   Mobile

Smart

 
  •   Search
  •   Display
  •   Mobile

Premium

 
  •   Search
  •   Display
  •   Mobile
  •   Remarketing
  •   Conversion tracking
  •   LPO
  •   SEO

FAQ

  •  Ce este Google Adwords? Ce presupune marketingul PPC?

    Google AdWords este programul de publicitate online oferit de motorul de cautare Google, prin care ai posibilitatea de a atrage clienti noi si de a-ti dezvolta afacerea.

    Campaniile AdWords reprezinta o modalitate eficienta pentru cresterea vizibilitatii pe Internet si pentru stabilirea prezentei constante in domeniul online. Astfel, iti poti promova ofertele, produsele sau serviciile si atrage vizitatori pe site, iar afacerea ta va deveni cunoscuta in mediul online.

    Google AdWords este o publicitate de tip PPC (plata per click) prin care taxarea se face doar in momentul in care clientul interesat face click pe anuntul tau.

  •  Care este diferența dintre SEM și SEO?

    SEM este un acronim pentru Search Engine Marketing (marketing prin intermediul motoarelor de căutare) și reprezintă metoda de promovare a site-urilor pe motoarele de căutare; aceasta cuprinde publicitatea de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).

    SEO sau Search Engine Optimization (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare) presupune optimizarea conținutului de pe paginile site-ului cu cuvinte cheie, care însumează ceea ce vizitatorii pot găsi pe site-ul tău.

  •  Ce tipuri de campanii pot face prin Google AdWords?

    În funcție de specificul afacerii tale și de metoda de promovare dorită, poți alege mai multe tipuri de campanie:

    • Campanii pe rețeaua de căutare Google (Search) în care anunțurile sunt asociate paginilor cu rezultate ale căutarii, în funcție de termenii sau expresiile utilizate în căutare;
    • Campanii pe rețeaua de display (Display) Google, rețeaua publicitară cu cea mai mare acoperire, prin care poți afisa anunțul tău sub forma de banner în ziare online, pe bloguri și pe site-uri de nisă relevante pentru ceea ce vinzi și pentru persoanele interesate;
    • Campanii de remarketing: tipul de campanii care iți permite să atragi persoane care au accesat în trecut site-ul tău și să le afișezi anunțuri relevante pe web sau când efectuează o cautare pe Google. Întrucât ajunge la utilizatorii care și-au manifestat deja interesul față de site-ul tău, remarketingul îi aduce înapoi pe site sau îi fidelizează cu noi oferte. Vei beneficia de o rentabilitate optimă a investiției;
    • Campanii pentru gadgeturile mobile - prin acest tip de campanii te poti face remarcat de clienți atunci când aceștia utilizează gadgeturi mobile (telefoane, smartphone și tablete). De asemenea, profiți de rețeaua mobilă cu ajutorul direcționării hiperlocale, în funcție de locații geografice, și al funcțiilor click-pentru-apelare. Anunțul tău va fi găsit în rezultatele căutării de pe mobil, în aplicații și pe site-uri din rețeaua de Display.
  •  Care sunt avantajele oferite de colaborarea cu un Partener Google? De ce Telekom?

    Partenerii Google au cel mai înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor AdWords pentru comercianții și firmele mici locale. Partenerii au, de asemenea, o pregătire temeinică privind produsele, instrumente și asistență AdWords, astfel încât să fie la curent cu cele mai recente tehnologii Google, ajutându-te să economisești timp și resurse.

    Partenerii Google stiu sa utilizeze eficient marketingul online. Acestia iti ofera cunostinte locale, cunostinte temeinice privind produsul si acces la tehnologia Google pentru a crea anunturi cu performante ridicate.

    In calitate de Partner Google, Telekom detine un inalt nivel de experienta si cunostinte in ceea ce priveste dezvoltarea, lansarea si gestionarea campaniilor Adwords, fiind un partener de incredere pentru firme mici si mijlocii.

    De asemenea, cu Telekom beneficiezi de cunostințele și experiența în crearea de campanii locale cu performante ridicate, fie ca acest lucru se refera la vizite in magazin sau pe site, apeluri telefonice sau vanzari online.

    Avantaje concrete:

    • maximizezi rentabilitatea investitiei in campanie;
    • beneficiezi de transparenta prin raportare regulata si asistenta cu privire la performanta campaniilor AdWords;
    • ai control asupra bugetului investit si masori permanent rezultatele;
    • primesti indrumari si asistenta pentru marketing (partenerul tau poate gestiona in mod activ programele de marketing, permitandu-ti sa te axezi pe conducerea afacerii).
  •  Ce trebuie să fac pentru a începe colaborarea?

    Pentru a colabora, tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi. Te vom ghida in vederea alegerii bugetului de campanie potrivit si a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face in baza unui contract cadru cu valabilitate de la 3 pana la 12 luni.

  •  În cazul în care am probleme cu serviciul, voi beneficia de suport?

    Bineinteles, vei beneficia de suportul necesar, atat pe e-mail cat si telefonic, in functie pachetul ales.

  •  Nu am pagina / website? Pot să fac Adwords?

    Este posibil, insa cele mai bune rezultate le vei obtine daca ai si un website de prezentare. Telekom iti ofera o solutie si in acest sens: o varianta de website Do It Yourself plus servicii de hosting si conturi de e-mail nelimitate. Daca esti interesat de o astfel de varianta, iti trimitem o oferta ce include ambele servicii.

  •  Cum aleg strategia de promovare?

    Strategia de promovare este definita de catre specialistii nostri dupa stabilirea obiectivelor si a bugetului campaniei impreuna cu tine. Astfel, strategia va reprezenta un mix de solutii (alegerea dispozitivelor si orelor de afisare, targetare geografica, modul de alocare a bugetului, canalele de afisare) in functie de obiectivele afacerii tale (awareness, vizibilitate, cresterea numarului de vizitatori, a vanzarilor etc.).

  •  Ce reprezinta bugetul de campanie? Cum se calculeaza bugetul zilnic?

    Bugetul de campanie este partea majoritara a abonamentului lunar alocat pentru promovarea PPC. In functie de programul de afisare (zilnica sau limitata), bugetul total este distribuit pentru afisarea uniforma a anuntului in intervalele stabilite la nivel de luna. Bugetul zilnic este atins atunci cand costul click-urilor atinge limita superioara la nivel de zi.

  •  Pot investi mai mult intr-o luna si mai putin in alta?

    Da, prin comasarea bugetului lunar din cadrul unui pachet sau prin trecerea la un alt pachet.

  •  Cat costa un click?

    Click-urile nu au un pret fix, acesta variaza in functie de concurenta ta, dar si de calitatea site-ului si a optimizarilor facute pe campanie Costul pentru fiecare click primit figureaza in rapoartele regulate pe care le veti primi.

  •  Cine va realiza / compune anunturile?

    Anunturile text sunt formulate de catre echipa de specialisti si pot fi afisate alternativ, in scopul optimizarii si a cresterii relevantei acestora. Poti solicita modificari conform ofertelor promovate. Anunturile imagine (bannere) sau video vor fi furnizate de catre tine pentru campaniile Display sau Youtube. La cerere sau in cadrul ofertelor la pachetele superioare, iti putem oferi un set de bannere pentru afisarea pe site-urile din reteaua Display.

  •  Pot face promovare doar la nivel local?

    Poti alege difuzarea anunturilor in zonele geografice alese de tine: in anumite tari, in anumite regiuni dintr-o tara, pe o raza in jurul unei locatii sau in grupuri de locatii.

    Setarile privind locatia iti permit sa vizezi zonele geografice in care pot sa apara anunturile tale si sa ajungi mai aproape de clientii potentiali. De exemplu, daca ai un magazin online si doresti sa vizezi doar orasul Constanta, spre exemplu, poti utiliza setarile de locatie pentru a face acest lucru.

  •  Pot selecta (doar) un interval orar in care anuntul sa fie (mai) vizibil?

    Poti selecta ca reclama ta sa se afiseze doar in anumite zile din saptamana, respectiv doar in anumite intervale orare. Poti sincroniza orarul de afisare al anunturilor cu orarul de functionare al afacerii tale, sau poti alege un anumit interval orar.

  •  Daca am o perioada in care produsele mele nu inregistreaza cerere / sunt sezoniere, cum gestionez Campania?

    Daca afacerea ta este de tip sezonier, vom desfasura campaniile doar in perioada vizata. In restul perioadei, campaniile vor fi sistate si reluate la momentul oportun.

  •  Cum urmaresc rezultatele / eficienta campaniei?

    Rezultatele campaniilor vor putea fi urmarite accesand contul tau. De asemenea, iti vom oferi rapoarte detaliate cu regularitate, impreuna cu informatii esentiale privind performanta campaniilor tale AdWords.

  •  De ce promovarea unor produse / servicii costa mai mult decat promovarea altora?

    Diferentele de costuri dintre anumite produse sau servicii se datoreaza competitiei ridicate dintr-un anumit domeniu de activitate, momentului de timp in care se face cautarea si volumului de cautari.

    Deasemenea, sistemul AdWords executa o licitatie de fiecare data cand are disponibil un spatiu publicitar, adica pentru un rezultat al cautarii sau pe un blog, site de stiri pe oricare alta pagina. Fiecare licitatie decide care sunt anunturile AdWords care vor aparea in respectivul moment si in respectivul spatiu. Suma pe care o licitezi introduce anuntul tau in licitatie.

  •  Pot solicita efectuarea de modificari in campanie?

    Ori de cate ori doresti sa modifici campaniile tale, te rugam sa ne notifici in scris pe adresa de e-mail adwords@telekom.ro

  •  De ce nu pot vedea anunturile mele?

    Iti recomandam sa nu cauti anunturile tale deoarece acest lucru va afecta performanta campaniei. Daca vei efectua cautari care determina afisarea anuntului, vei acumula afisari, insa nu si click-uri, ceea ce va conduce la o scadere a ratei de click, iar anuntul nu va fi afisat cu frecventa dorita.

    Deasemenea, in cazul in care cauti in mod repetat propriul anunt cu ajutorul cautarii Google , insa nu dai niciodata click pe acesta, este posibil sa nu il mai vezi deloc. Motivul este faptul ca sistemul Google nu iti mai afiseaza anunturi despre care considera ca nu iti trezesc interesul.

  •  Eu am deja un cont AdWords - puteti lucra direct in el?

    Campaniile de promovare prin Google Adwords vor fi setate in baza unui cont deschis intr-o platforma proprie, in care vei avea acces pentru urmarirea rezultatelor.

  •  Cum se realizeaza facturarea?

    Poți alege între plata avans sau abonamentul lunar. În funcție de opțiunea ta, vei primi o singură factură la început (plata în avans pentru întreaga perioadă contractuală) sau facturi lunare (abonament lunar).
    Odată emisă, factura de servicii AdWords poate fi vizualizată direct în contul MyAccount de pe site-ul Telekom.
    Pentru mai multe detalii despre facturi și configurarea MyAccount, puteți accesa secțiunea Asistență sau apela Serviciul de relații cu clienții la 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și Telekom Romania Mobile), 021.404.1234 si 0766.12.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale).

  •  Pot renunta la contract inainte de expirarea perioadei contractuale?

    Contractul poate fi reziliat dupa o perioada de minimum 3 luni. Daca la activarea pachetului nu ai platit taxa de activare (49 euro + TVA), aceasta va tine loc de taxa de reziliere si va fi perceputa in ultima luna de campanie.

    Deasemenea, retine ca, pentru a renunta la colaborare, trebuie sa ne notifici cu 30 de zile inainte de momentul in care doresti sa opresti campania de promovare.

  •  Daca vreau sa reziliez, imi ramane contul?

    Campaniile Adwords vor rula pe platforma dezvoltata impreuna cu Google, ceea ce ne permite o optimizare mai buna a campaniilor si o reducere implicita a CPC-ului. La migrare iti vom oferi rapoartele contului tau Adwords.

Testimoniale

Echipa Telekom s-a dovedit, încă de la inceputul colaborării, a fi un partener solid și de încredere pentru compania noastră.

Promptitudinea și mai ales profesionalismul acestora ne-a ajutat ca, în scurt timp, să creștem vânzările magazinului, confirmându-ne astfel că alegerea facută a fost una câștigătoare.

Arrow
Kaolin Marius Dan
Administrator Kaolin.ro

Campania de promovare prin Google AdWords s-a dovedit o idee excelentă și cu rezultate imediate.

 

Aveam nevoie de mai multă vizibilitate pentru site-ul meu și mă bucur că am ales să fac asta cu ajutorul echipei Telekom!


 
Arrow
Jwelery Bianca Grin
Contemporary Jwelery, www.biancagrin.ro

Folosind Google AdWords vizibilitatea magazinului meu online a crescut considerabil.

Campaniile de promovare prin Google AdWords ne-au adus clienții mai aproape, vizibilitate și posibilitatea de a crește notorietatea mărcii noastre. Vă recomand cu încredere echipa de specialiști Telekom!

Arrow
BeeFun Virgil Marinescu
Owner BeeFun.ro

Apariții în presă

Telekom inițiază un parteneriat strategic cu Google - 6 Iunie 2013

Începând din această lună, Telekom inițiază un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile și antreprenorii să-și dezvolte afacerile prin creșterea vizibilității online...

Citește mai departe
Telekom ajută la dezvoltarea IMM-urilor - 10 Martie 2014

Telekom oferă IMM-urilor, începând cu 10 martie, o nouă oportunitate, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Pentru cei care sunt interesați și de un website...

Citește mai departe
Telekom oferă IMM-urilor Try&Buy Google AdWords - 10 Martie 2014

Începând cu 10 martie, Telekom oferă IMM-urilor o oportunitate unică, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Cu un cost lunar de 5 euro, fără TVA, pe durata unei perioade...

Citește mai departe

Contactează-ne

Departament Suport

Google AdWords

(+40) 21 9459 (apel cu tarif normal)