Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Chat

AFACEREA TA MERITĂ SĂ FIE

PROMOVATĂ PRIN GOOGLE ADS

icon header
img

Dezvoltă-ți businessul și în online

Google Ads reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru publicitate online. În calitate de Partener Premier Google Ads, echipa noastră creează campanii cu reclame potrivite publicului țintă, optimizează rezultatele în timp real și oferă asistență de calitate.

Traficul organic și traficul plătit. Diferența?

Descoperă ce rezultate poți obține cu ajutorul traficului organic împreună cu cel plătit

Traficul organic

Traficul organic este reprezintat de utilizatorii care au ajuns pe site-ul afacerii tale în mod natural. Utilizatorii caută servicii sau produse cu ajutorul cuvintelor cheie, accesează link-urile afișate pentru aceste cuvinte, asigurându-ți o audiență online neplătită.

Traficul plătit

Traficul plătit este format din utilizatorii care au ajuns pe site-ul businessului tău după le-a fost afișat un anunț ce duce către site. Cum sunt create anunțurile? Cu ajutorul platformei Google Ads. Aceste anunțuri, gândite la nivelul unei campanii de promovare online, generează mult mai mult trafic într-un timp mai scurt.

Rezultatul

Existența traficului organic este extrem de importantă în afișarea atât organică, cât și cea plătită a site-ului tău. Traficul plătit aduce un plus prin generarea unei audiențe mai mari în timp mai scurt și convertirea ulterioară a audienței în prospecți. Așadar, cele două tipuri de trafic generează lead-uri mai multe în timp mai puțin și aduc câștiguri rapide.

Ce plan ți se potrivește?

Alege pachetul de servicii care răspunde tuturor nevoilor de promovare a afacerii tale

Bronze

Plan Bronze

  • Obiective și strategie
  • Creare campanie
  • Monitorizare și optimizare
  • Suport clienți e-mail
  • Raportare săptămânală
  • Raportare personalizată (lunară)
  • Consultanță pe rapoarte
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Silver

Plan Silver

  • Obiective și strategie
  • Creare campanie
  • Monitorizare și optimizare
  • Suport clienți e-mail
  • Raportare săptămânală
  • Raportare personalizată (lunară)
  • Consultanță pe rapoarte
  • Creație gratuită de bannere pentru campania Display
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Gold

Plan Gold

  • Obiective și strategie
  • Creare campanie
  • Monitorizare și optimizare
  • Setare conversii
  • Suport clienți e-mail
  • Raportare săptămânală
  • Raportare personalizată (bilunară)
  • Consultanță pe rapoarte
  • Creație gratuită de bannere pentru campania Display
  • Consultanță avansată (Analytics, creștere performanță)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Platinum

Plan Platinum

  • Obiective și strategie
  • Creare campanie
  • Monitorizare și optimizare
  • Setare conversii nivel avansat (Google Tag Manager)
  • Suport clienți e-mail
  • Raportare săptămânală
  • Raportare personalizată (săptamanală)
  • Consultanță pe rapoarte
  • Creație gratuită de bannere pentru campania Display
  • Consultanță avansată (Analytics, creștere performanță)
  • Analiză website si pagini promovate
  • Campanii de tip Cumparaturi Online & YouTube
  • Consultanta creare strategie Online Marketing
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Vrei să știi cum lucrăm?

Descoperă pașii pe care îi urmăm noi când avem de creat o campanie cu Google Ads

1 Pregătim strategia de promovare

  • Stabilim obiectivul campaniei (generare de trafic sau de lead-uri, creșterea vânzărilor).
  • Definim publicul țintă și segmentele țintă, bugetul fiind stabilit împreună.
  • Identificăm serviciile, produsele și ofertele cu cel mai mare potențial de profitabilitate.

2 Lansăm campania de promovare

  • Creăm contul de Google Ads și identificăm cuvintele cheie optime.
  • Elaborăm textele de promovare care respectă strategia stabilită inițial.
  • Alegem zonele geografice, limba și dispozitivele de afișare pentru reclam

3 Desfășurăm campania de promovare

  • Monitorizăm cuvintele cheie și cele mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor.
  • Ajustăm continuu parametrii campaniei (buget, text, licitare pentru cuvintele cheie).
  • Optimizăm setările inițiale pentru direcționarea cât mai precisă către segmentul țintă.

4 Raportăm rezultatele campaniei

  • Trimitem rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele fiecărui client.
  • Oferim consultanță atât pentru campania actuală cât și cele de viitor.

Întrebări frecvente

Am pregătit răspunsurile pentru cele mai frecvente întrebări adresate echipei noastre

Ce este Google Ads? Ce presupune marketingul PPC?

Google Ads este programul de publicitate online oferit de motorul de cautare Google, prin care ai posibilitatea de a atrage clienți noi și de a-ți dezvolta afacerea.

Campaniile Ads reprezintă o modalitate eficientă pentru creșterea vizibilității pe Internet și pentru stabilirea prezentei constante în domeniul online. Astfel, îți poți promova ofertele, produsele sau serviciile și atrage vizitatori pe site, iar afacerea ta va deveni cunoscută în mediul online.

Google Ads este o publicitate de tip PPC (plata per click) prin care taxarea se face doar în momentul în care clientul interesat face click pe anunțul tău.

Care este diferența dintre SEM și SEO?

SEM este un acronim pentru Search Engine Marketing (marketing prin intermediul motoarelor de căutare) și reprezintă metoda de promovare a site-urilor pe motoarele de căutare; aceasta cuprinde publicitatea de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).

SEO sau Search Engine Optimization (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare) presupune optimizarea conținutului de pe paginile site-ului cu cuvinte cheie, care însumează ceea ce vizitatorii pot găsi pe site-ul tău.

Ce tipuri de campanii pot face prin Google Ads?

În funcție de specificul afacerii tale și de metoda de promovare dorită, poți alege mai multe tipuri de campanie:

Campanii pe rețeaua de căutare Google (Search) în care anunțurile sunt asociate paginilor cu rezultate ale căutarii, în funcție de termenii sau expresiile utilizate în căutare;

Campanii pe rețeaua de display (Display) Google, rețeaua publicitară cu cea mai mare acoperire, prin care poți afisa anunțul tău sub forma de banner în ziare online, pe bloguri și pe site-uri de nisă relevante pentru ceea ce vinzi și pentru persoanele interesate;

Campanii de remarketing: tipul de campanii care îți permite să atragi persoane care au accesat în trecut site-ul tău și să le afișezi anunțuri relevante pe web sau când efectuează o cautare pe Google. Întrucât ajunge la utilizatorii care și-au manifestat deja interesul față de site-ul tău, remarketingul îi aduce înapoi pe site sau îi fidelizează cu noi oferte. Vei beneficia de o rentabilitate optimă a investiției;

Campanii video: cu ajutorul acestui tip de campanie, puteți afișa anunțuri video individuale sau încorporate în alte materiale video în flux, pe YouTube și în Rețeaua de display Google.

Campaniile pentru Cumparături Online: anunțuri afișate atât în rețeaua Search cât și Display care vă ajută să vă promovați produsele, oferind utilizatorilor informații detaliate despre ceea ce vindeți înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Cu ajutorul instrumentelor de raportare axate pe comerțul cu amănuntul, veți putea urmări performanța produselor de-a lungul timpului.

Care sunt avantajele oferite de colaborarea cu un Partener Google? De ce Telekom?

Partenerii Google au cel mai înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads pentru comercianții și firmele mici locale. Partenerii au, de asemenea, o pregătire temeinică privind produsele, instrumente și asistență Ads, astfel încât să fie la curent cu cele mai recente tehnologii Google, ajutându-te să economisești timp și resurse.

Partenerii Google știu să utilizeze eficient marketingul online. Aceștia îți oferă cunoștințe locale, cunoștinte temeinice privind produsul și acces la tehnologia Google pentru a crea anunțuri cu performanțe ridicate.

În calitate de Partner Google, Telekom deține un înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads, fiind un partener de încredere pentru firme mici și mijlocii.

De asemenea, cu Telekom beneficiezi de cunostințele și experiența în crearea de campanii locale cu performanțe ridicate, fie că acest lucru se referă la vizite în magazin sau pe site, apeluri telefonice sau vânzări online.

Avantaje concrete:

  • maximizezi rentabilitatea investiției în campanie;
  • beneficiezi de transparență prin raportare regulată și asistență cu privire la performanța campaniilor Ads;
  • ai control asupra bugetului investit și măsori permanent rezultatele;
  • primești îndrumări și asistență pentru marketing (partenerul tău poate gestiona în mod activ programele de marketing, permițându-ți să te axezi pe conducerea afacerii).
Ce trebuie să fac pentru a începe colaborarea?

Pentru a colabora, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi. Te vom ghida în vederea alegerii bugetului de campanie potrivit și a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face în baza unui contract cadru cu valabilitate de la 3 până la 12 luni.

În cazul în care am probleme cu serviciul, voi beneficia de suport?

Bineînțeles, vei beneficia de suportul necesar, atât pe e-mail cât și telefonic, în funcție de pachetul ales.

Nu am pagină / website? Pot să fac Ads?

Este posibil, însă cele mai bune rezultate le vei obține dacă ai și un website de prezentare. Telekom îți oferă o soluție și în acest sens: o variantă de website Do It Yourself plus servicii de hosting și conturi de e-mail nelimitate. Dacă ești interesat de o astfel de variantă, îți trimitem o ofertă ce include ambele servicii.

Cum aleg strategia de promovare?

Strategia de promovare este definită de către specialiștii noștri după stabilirea obiectivelor și a bugetului campaniei împreuna cu tine. Astfel, strategia va reprezenta un mix de soluții (alegerea dispozitivelor și orelor de afișare, targetare geografică, modul de alocare a bugetului, canalele de afișare) în funcție de obiectivele afacerii tale (awareness, vizibilitate, creșterea numărului de vizitatori, a vânzărilor etc.).

Ce reprezintă bugetul de campanie? Cum se calculează bugetul zilnic?

Bugetul de campanie este partea majoritară a abonamentului lunar alocat pentru promovarea PPC. În funcție de programul de afișare (zilnică sau limitată), bugetul total este distribuit pentru afișarea uniformă a anunțului în intervalele stabilite la nivel de lună. Bugetul zilnic este atins atunci când costul click-urilor atinge limita superioară la nivel de zi.

Ce reprezintă bugetul de campanie? Cum se calculează bugetul zilnic?

Bugetul de campanie este partea majoritară a abonamentului lunar alocat pentru promovarea PPC. În funcție de programul de afișare (zilnică sau limitată), bugetul total este distribuit pentru afișarea uniformă a anunțului în intervalele stabilite la nivel de lună. Bugetul zilnic este atins atunci când costul click-urilor atinge limita superioară la nivel de zi.

Pot investi mai mult într-o lună și mai puțin în alta?

Da, prin comasarea bugetului lunar din cadrul unui pachet sau prin trecerea la un alt pachet.

Cât costă un click?

Click-urile nu au un preț fix, acesta variază în funcție de concurența ta, dar și de calitatea site-ului și a optimizărilor făcute pe campanie. Costul pentru fiecare click primit figurează în rapoartele regulate pe care le veți primi.

Cine va realiza / compune anunțurile?

Anunțurile text sunt formulate de către echipa de specialiști și pot fi afișate alternativ, în scopul optimizării și a creșterii relevanței acestora. Poți solicita modificări conform ofertelor promovate. Anunțurile imagine (bannere) sau video vor fi furnizate de către tine pentru campaniile Display sau Youtube. La cerere sau în cadrul ofertelor la pachetele superioare, îți putem oferi un set de bannere pentru afișarea pe site-urile din rețeaua Display.

Pot face promovare doar la nivel local?

Poți alege difuzarea anunțurilor în zonele geografice alese de tine: în anumite țări, în anumite regiuni dintr-o țară, pe o rază în jurul unei locații sau în grupuri de locații.

Setările privind locația îți permit să vizezi zonele geografice în care pot să apară anunțurile tale și să ajungi mai aproape de clienții potențiali. De exemplu, dacă ai un magazin online și dorești să vizezi doar orașul Constanța, spre exemplu, poți utiliza setările de locație pentru a face acest lucru.

Pot selecta (doar) un interval orar în care anunțul să fie (mai) vizibil?

Poți selecta ca reclama ta să se afișeze doar în anumite zile din săptămână, respectiv doar în anumite intervale orare. Poți sincroniza orarul de afișare al anunțurilor cu orarul de funcționare al afacerii tale, sau poți alege un anumit interval orar.

Dacă am o perioadă în care produsele mele nu înregistrează cerere / sunt sezoniere, cum gestionez Campania?

Dacă afacerea ta este de tip sezonier, vom desfășura campaniile doar în perioada vizată. În restul perioadei, campaniile vor fi sistate și reluate la momentul oportun.

Cum urmăresc rezultatele / eficiența campaniei?

Rezultatele campaniilor vor putea fi urmărite accesând contul tău. De asemenea, îți vom oferi rapoarte detaliate cu regularitate, împreună cu informații esențiale privind performanța campaniilor tale Ads.

De ce promovarea unor produse / servicii costă mai mult decât promovarea altora?

Diferențele de costuri dintre anumite produse sau servicii se datorează competiției ridicate dintr-un anumit domeniu de activitate, momentului de timp în care se face căutarea și volumului de căutari.

Deasemenea, sistemul Ads execută o licitație de fiecare dată când are disponibil un spațiu publicitar, adică pentru un rezultat al căutării sau pe un blog, site de știri pe oricare altă pagină. Fiecare licitație decide care sunt anunțurile Ads care vor apărea în respectivul moment și în respectivul spațiu. Suma pe care o licitezi introduce anunțul tău în licitație.

Pot solicita efectuarea de modificari în campanie?

Ori de câte ori dorești să modifici campaniile tale, te rugăm să ne notifici în scris pe adresa de e-mail promovareonline@telekom.ro

De ce nu pot vedea anunțurile mele?

Îți recomandăm să nu cauți anunțurile tale deoarece acest lucru va afecta performanța campaniei. Dacă vei efectua căutări care determină afișarea anunțului, vei acumula afișări, însă nu și click-uri, ceea ce va conduce la o scădere a ratei de click, iar anunțul nu va fi afișat cu frecvența dorită.

Deasemenea, în cazul în care cauți în mod repetat propriul anuntț cu ajutorul căutării Google , însă nu dai niciodată click pe acesta, este posibil să nu îl mai vezi deloc. Motivul este faptul că sistemul Google nu îți mai afișează anunțuri despre care consideră că nu îți trezesc interesul.

Eu am deja un cont Ads - puteți lucra direct în el?

Campaniile de promovare prin Google Ads vor fi setate în baza unui cont deschis într-o platforma proprie, în care vei avea acces pentru urmărirea rezultatelor.

Cum se realizează facturarea?

Poți alege între plata avans sau abonamentul lunar. În funcție de opțiunea ta, vei primi o singură factură la început (plata în avans pentru întreaga perioadă contractuală) sau facturi lunare (abonament lunar). Odată emisă, factura de servicii Ads poate fi vizualizată direct în contul MyAccount de pe site-ul Telekom.

Pentru mai multe detalii despre facturi și configurarea MyAccount, puteți accesa secțiunea https://www.telekom.ro/myaccount/configurare/asistenta/ sau apela Serviciul de relații cu clienții la 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și Telekom Romania Mobile), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale).

Pot renunța la contract înainte de expirarea perioadei contractuale?

Contractul poate fi reziliat după o perioadă de minimum 3 luni. Dacă la activarea pachetului nu ai plătit taxa de activare (49 euro + TVA), aceasta va ține loc de taxă de reziliere și va fi percepută în ultima lună de campanie.

Deasemenea, reține că, pentru a renunța la colaborare, trebuie să ne notifici cu 30 de zile înainte de momentul în care dorești să oprești campania de promovare.

Dacă vreau să reziliez, îmi rămâne contul?

Campaniile Ads vor rula pe platforma dezvoltată împreună cu Google, ceea ce ne permite o optimizare mai bună a campaniilor și o reducere implicită a CPC-ului. La migrare îți vom oferi rapoartele contului tău Ads.

img

Vrei să-ți dezvolți afacerea?

Contactează-ne să afli cum putem ajuta afacerea ta să crească.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul