Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Chat

Promovează-ți afacerea

CU FACEBOOK ADS

icon header
img

Ce este Facebook Ads?

Facebook Ads a evoluat odată cu creșterea în volum a numărului de utilizatori activi și s-a dezvoltat într-una dintre cele mai puternice platforme de publicitate, cu peste 2,50 miliarde de utilizatori activi lunar (Decembrie, 2019). Datorită faptului că poate ajunge instant la o gamă largă de utilizatori, aceasta a devenit un instrument excelent pentru promovare prin reclame plătite.

În Ianuarie 2020, în România erau înregistrați 10 860 000 de utilizatori, reprezentând 56% din întreaga populație.

De ce Telekom?

Vei avea alături de tine o echipă de specialiști, care te vor asista începând de la crearea textelor, a imaginilor și până la setarea și optimizarea campaniilor, ținând cont de cele mai bune practici din industrie.

Ne vom asigura că strategiile pe care le setăm îți vor ajuta business-ul să crească cât mai eficient și în concordanță cu obiectivele companiei.

img

Beneficii incluse

Sunt peste 2,5 miliarde de persoane care folosesc Facebook lunar. Este, practic, imposibil ca, printre aceștia, să nu fie și persoane interesate de bunurile/serviciile pe care business-ul tău le oferă. Noi te putem ajuta să ajungi exact la aceia care, din potențiali clienți, să devină clienți recurenți.

Strategia noastră se bazează pe crearea unui canal pentru a ajunge la oamenii potriviți, prin reclama potrivită. Lasă în grija experților noștri crearea de texte cu directive de vânzare și conceperea de imagini atractive și potrivite tipului tău de business.

Ce plan ți se potrivește?

Platinum

Plan Platinum

  • Setare campanie (obiectiv, audiență, program, buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Strategie personalizată (5+ / pachet)*
  • Setare audiențe relevante în funcție de obiectiv (5+ / campanie)**
  • Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
  • Integrare Facebook Pixel + setare event-uri relevante
  • Monitorizare și optimizare zilnic
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță
  • Elemente de creație (25 imagini /pachet)***
  • Suport pentru clienți (telefonic și e-mail)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Gold

Plan Gold

  • Setare campanie (obiectiv, audiență, program, buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Strategie personalizată (3-5 / pachet)*
  • Setare audiențe relevante în funcție de obiectiv (3-5 / campanie)**
  • Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
  • Integrare Facebook Pixel + setare event-uri relevante
  • Monitorizare și optimizare săptămânal
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță
  • Elemente de creație (20 imagini /pachet)***
  • Suport pentru clienți (telefonic și e-mail)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Silver

Plan Silver

  • Setare campanie (obiectiv, audiență, program, buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Strategie personalizată (3-5 / pachet)*
  • Setare audiențe relevante în funcție de obiectiv (2-4 / campanie)**
  • Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
  • Integrare Facebook Pixel + setare event-uri relevante
  • Monitorizare și optimizare săptămânal
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță
  • Elemente de creație (15 imagini /pachet)***
  • Suport pentru clienți (telefonic și e-mail)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Bronze

Plan Bronze

  • Setare campanie (obiectiv, audiență, program, buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Strategie personalizată (3 / pachet)*
  • Setare audiențe relevante în funcție de obiectiv (2 / campanie)**
  • Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
  • Integrare Facebook Pixel + setare event-uri relevante
  • Monitorizare și optimizare bilunar
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță
  • Elemente de creație (10 imagini /pachet)***
  • Suport pentru clienți (telefonic și e-mail)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

Basic

Plan Basic

  • Setare campanie (obiectiv, audiență, program, buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Strategie personalizată (2 / pachet)*
  • Setare audiențe relevante în funcție de obiectiv (2 / campanie)**
  • Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
  • Integrare Facebook Pixel + setare event-uri relevante
  • Monitorizare și optimizare bilunar
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță
  • Elemente de creație (10 imagini /pachet)***
  • Suport pentru clienți (e-mail)
Vezi mai multe detalii

Cere oferta

*creștere notorietate, interacțiuni cu postările, generare mesaje, creștere Like-uri, creștere trafic, creștere conversii, generare clienți potențiali, vizualizare clip video, promovare catalog produse, trafic în magazin fizic & instalare app

** audiențe remarketing, audiențe lookalike & audiențe personalizate

*** dacă se doresc imagini suplimentare, costul unui vizual va fi taxat în funcție de pachetul ales.

Detalii suplimentare și mod de lucru

Campaniile noastre includ targetarea din punct de vedere demografic, al intereselor și al comportamentului în mediul online, al audiențelor care sunt în concordanță cu obiectivele tale. Apoi, cu ajutorul imaginilor personalizate și al mesajelor de marketing, direcționăm acel public către obiectivul campaniei, fie că este vorba de creșterea numărului de vânzări, creșterea numărului de like-uri sau a interacțiunilor cu pagina de Facebook a business-ului tău.

Procesul de care vei beneficia, indiferent de pachetul pe care îl alegi, este următorul:

1 Stabilirea obiectivelor

  • Stabilirea obiectivelor campaniei împreună cu tine;
  • Identificarea publicului de pe Facebook care este cel mai probabil să aibă un interes activ pentru ceea ce oferi (aceasta se poate face și în urma unor testări de tipul A/B, la cerere);
  • Implementarea de audiențe similare (audiențe cu caracteristici similare celor ce au interacționat în trecut cu produsele/serviciile tale) și de remarketing;
  • Stabilirea bugetului împreună cu tine;
  • Identificarea și promovarea serviciilor și produselor profitabile, oferte speciale.

2 Monitorizare și optimizare

  • Monitorizarea audiențelor și a celor mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor campaniei și optimizare conform pachetului ales;
  • Monitorizarea bugetelor pentru a fi în concordanță cu obiectivele și pachetul ales;
  • Optimizarea locurilor de afișare (Facebook, Instagram, Facebook Market, etc.) a reclamelor conform pachetului ales;
  • Optimizări ale setărilor inițiale în vederea direcționării corecte către segmentul țintă.

3 Crearea campaniei

  • Crearea contului de Facebook Business Manager și Facebook Ads;
  • Crearea textelor de promovare;
  • Stabilirea publicului țintă;
  • Implementarea Pixel Facebook pentru urmărirea conversiilor/ a traficului din site/ alte procese specifice site-ului tău.

4 Raportarea rezultatelor

  • Rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele clientului;
  • Interpretarea rezultatelor obținute, conform pachetului ales;
  • Consultanță pentru campanii viitoare în funcție de rezultatele campaniilor în curs/ finalizate.

Întrebări frecvente

Cum mă ajută creșterea numărului de like-uri a paginii mele de Facebook?

Imaginea din mediul online este extrem de importantă, în special pe pagina de Facebook. Dacă brand-ul tău are o imagine pozitivă și este apreciat de mulți oameni, șansele ca aceștia să interacționeze cu brand-ul tău și să devină clienți sunt semnificativ mai mari. Cu cât numărul de like-uri pe pagina ta de Facebook crește, cu atât vei atrage mai mulți potențiali clienți. Creăm campanii care să sporească numărul de like-uri pe pagină și de interacțiuni cu conținutul publicat, pentru a consacra o imagine bună pe Facebook a brand-ului tău.

Cum pot să aduc mai multe persoane la un eveniment pe care îl organizez?

Dacă organizezi un eveniment, experții noștri te pot ajuta să optimizezi campaniile de Facebook în funcție de acesta.

Șansele sunt extrem de mari ca tipologiile de oameni pe care îi vrei prezenți la evenimentul tău să aibă conturi active pe Facebook. Când vine vorba de organizarea de evenimente, Facebook este un instrument foarte util. Specialiștii noștri vor construi campanii dedicate evenimentelor, prin care vor targeta audiențe noi care ar putea prezenta un interes în bunurile/serviciile oferite de business-ul tău. Împreună cu organizatorii de evenimente, ei se vor asigura că interacțiunea cu utilizatorii este îmbunătățită, indiferent că este vorba de un eveniment unic sau de evenimente recurente.

Cum pot să aliniez mai ușor obiectivele campaniei cu obiectivele mele?

Există două tipuri de campanii:

  • Campanii care generează trafic, care targetează potențialii clienți sau chiar oameni care nu au mai auzit până atunci de brand-ul tău;
  • Campanii de remarketing, care targetează oamenii care au interacționat cel puțin o dată, în mediul online, cu brand-ul tău.

Orice potențial client trece prin trei stadii de achiziție. În funcție de fiecare stadiu, Facebook a creat o listă de obiective de campanie, astfel încât să fie mai ușor de îndeplinit un obiectiv pe care ți l-ai setat anterior. Acestea sunt:

  1. 1. Vizibilitate (eng. Awareness)
    • Vizibilitatea brand-ului (eng. Brand Awareness) – face cunoscută imaginea brand-ului, targetând oamenii care ar putea fi interesați de acesta;
    • Impact (eng. Reach) – afișează reclama unui număr cât mai mare de oameni din audiența țintă;
  2. 2. Considerare (eng. Consideration)
    • Trafic – îndrumă utilizatorii Facebook către un anumit URL de pe website-ul tău;
    • Instalări de aplicație – îndrumă clienții către magazin pentru a descărca aplicația afacerii tale;
    • Vizualizări de videoclipuri – distribuie diverse videoclipuri cu și despre afacerea ta și targetează audiența cu cele mai mari șanse de a le vizualiza;
    • Generare de clienți potențiali (eng. Lead generation) – folosește-te de informațiile adunate despre potențialii tăi clienți și creează anunțuri dedicate;
    • Interacțiuni (eng. Post engagement) – creează anunțuri pentru persoane care au șanse destul de mari să interacționeze cu postările tale, prin aprecieri, distribuiri și comentarii la acele postări;
    • Like-uri pe pagină – crește numărul oamenilor care apreciază pagina de Facebook dedicată afacerii tale;
    • Răspunsuri la evenimente – crește numărul oamenilor care interacționează cu paginile de evenimente create;
    • Mesaje – sporește interesul clienților potențiali și existenți prin conectarea pe Facebook prin comunicarea cu aceștia.
  3. 3. Conversie (eng. Conversion)
    • Conversii – încurajează oamenii să interacționeze în orice fel cu website-ul tău: să adauge produse în coș, să achiziționeze produse, să se aboneze la newsletter sau să descarce aplicația;
    • Vânzări din catalog – generează vânzări prin afișarea unor produse din catalogul online al magazinului;
    • Trafic în magazin – promovează serviciile și produsele oferite în cadrul magazinelor fizice.
Care sunt tipurile de reclame Facebook pe care pot să le folosesc?

Există mai multe tipuri de reclame, însă recomandăm să le folosești în special pe cele care se potrivesc cel mai bine cu tipul afacerii tale. Iată care sunt acestea:

  • Carusel – dacă vrei să prezinți un produs care îi aduce clientului beneficii multiple sau mai multe produse într-o postare, acest tip de reclamă Facebook este cea potrivită. Poți folosi până la 10 imagini sau clipuri video.
  • Colecție – destinate doar pentru utilizarea pe telefon, aceste tipuri de reclame îți permit să afișezi o serie de produse din catalog și să personalizezi afișarea în funcție de fiecare utilizator;
  • Imagine – este cea mai simplă opțiune, întrucât folosește o singură imagine;
  • Clip video – sunt numeroase studii care spun că oamenii sunt mult mai atrași de imaginile în mișcare, adică de clipuri video, decât de imaginile statice, așa că acest tip de reclamă poate fi foarte util în prezentarea anumitor produse / servicii pe care le oferi;
  • Montaj – combinația dintre text, mișcare și sunet se poate dovedi a fi foarte eficientă atunci când vrei să creezi o poveste. Folosește acest tip de reclamă care merg chiar și cu o viteză mai scăzută a conexiunii;
  • Experiență instant – optimizată pentru mobil, această reclamă oferă utilizatorului un fragment din reclama ta pe întreg ecranul telefonului mobil.
  • Reclame pentru generarea de clienți potențiali – folosite atât pe Facebook, cât și pe Instagram, acestea te ajută să culegi informații despre utilizatorii care prezintă interes față de afacerea ta. Poți folosi o imagine, un clip video sau chiar un carusel, la finalul căreia se afișează un formular destinat să încurajeze utilizatorul să facă o anumită acțiune, de ex. să se aboneze la newsletter;
  • Reclame dinamice – potrivite în special pentru a promova produse/servicii către persoanele care prezintă cel mai mare interes în afacerea ta: cei care au interacționat deja cu o pagină din website, de ex. au pus produse în coș, dar nu au mai finalizat achiziția;
  • Reclame pe Messenger – poți seta ca anumite reclame să apară și în aplicația Facebook Messenger: Carusel, Imagine, Clip video, Reclame dinamice.
Ce trebuie să fac pentru a începe colaborarea?

Pentru a colabora, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi. Te vom ghida în vederea alegerii bugetului de campanie potrivit și a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face în baza unui contract cadru, cu valabilitate de la 3 până la 24 luni.

În cazul în care am probleme cu serviciul, voi beneficia de suport?

Bineînțeles, vei beneficia de suportul necesar, atât pe e-mail, cât și telefonic, în funcție pachetul ales.

img

Vrei să-ți dezvolți afacerea?

Contactează-ne să afli cum putem ajuta afacerea ta să crească.