Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

LIBER DE CONTRACT
LA TELEKOM!

ELIBEREAZĂ-ȚI BUSINESS-UL
CU ABONAMENTELE FREEDOM

PORTEAZĂ-TE LA TELEKOM, URMÂND PAȘII DE MAI JOS:

COMPLETEAZĂ CEREREA DE PORTARE

Descarcă aici cererea de portare.

Atașează acestei cereri, următoarele:

  • ultima factură de servicii, dacă vrei să portezi un număr de pe un abonament lunar, sau fotocopie cartelă SIM, dacă vrei să portezi un număr de pe o cartelă preplătită;
  • copie act de identitate reprezentant legal;
  • copie Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului al companiei.
TRANSMITE DOCUMENTELE
CĂTRE UN REPREZENTANT TELEKOM

Poți alege să mergi într-un magazin Telekom, să apelezi 1921 (apel gratuit din rețelele Telekom România și la tarif normal din celelalte rețele naționale) sau dacă ai deja un reprezentant de cont, contactează-l.

BUCURĂ-TE DE #BUSINESSLIBER

Vei primi o nouă cartelă SIM, pe care se va porta numărul tău în maxim 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii. Procesul se poate prelungi, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare în cazul în care conectarea/deconectarea implică realizarea unor operațiuni complexe.

BINE DE ȘTIUT

Pentru ca numărul tău să poată fi portat este important ca SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut şi să nu fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.

Poți anula cererea de portare cel târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portării. În acest sens, este necesar să completezi cererea de anulare a cererii de portare și să o transmiți reprezentantului Telekom. În cazul în care cererea de anulare a portării este formulată ulterior termenului menționat anterior, portarea va fi finalizată.

Pentru mai multe detalii accesează Ghidul Utilizatorului, apelează 1921 (apel gratuit din rețelele Telekom și tarif normal din celelalte rețelele naționale) sau vino în oricare din magazinele noastre.