Solutie completa office

Office 365 

Pachetele Office 365 reprezintă o soluție completă care îți oferă e-mail și stocare de date, mobilitate și interconectivitate, integrând cunoscutele aplicații Office de la Microsoft (Word, Excel, PowerPoint, OneNote etc) cu servicii de comunicații unificate, găzduite în cloud (Exchange, Lync, SharePoint etc).

Office 365 Office 365Office 365 Office 365 Office 365 Office 365 Office 365Office 365

Beneficii

Optimizarea costurilor 

  • Zero investiție inițiala pentru servere, licențe și instalare prin eliminarea plații integrale în avans;

  • Plata în rate lunare, pe factura Telekom România;

  • Costuri mai mici prin eliminarea cheltuielilor ulterioare de mentenanță;

  • Costuri predictibile prin achiziția unei soluții complete cu tarif fix pe utilizator;

  • Posibilitatea de creare a unui website fara taxe suplimentare de gazduire.

Mobilitate și accesibilitate

  • Acces de oriunde și de pe orice echipament (PC, tabletă, smartphone) la aplicațiile și instrumentele Office 365;

  • Datele sunt sincronizate pe PC, tableta sau smartphone indiferent de sistemul de operare al echipamentului folosit;

  • Acces simultan pe aceleași documente: rapoarte, bugete, prezentari;

  • Posibilitatea de conectare cu clienții și partenerii companiei prin Lync Online și SharePoint Online;

  • Conferințe audio-video HD pe PC, tableta sau smartphone;

Siguranță și confidențialitate

  • Siguranța datelor și backup securizat prin pastrarea datelor în siguranta, în cloud, pe serverele Microsoft;

  • Confidențialitatea datelor stocate pe serverele Microsoft, certificata la nivelul UE;

  • Email protejat antispam și antimalware. 

Servicii Profesionale Office 365

  • Telekom ofera, contra cost, Servicii Profesionale O365, servicii neincluse in suportul tehnic standard O365;

  • Serviciile Profesionale O365 includ in acest moment:

    • Migrare e-mail la Office 365
    • Migrare in cont nou Office 365
    • Training Office 365
  • Clientul va plati one-time, in functie de numarul de useri migrati sau numarul de ore de training efectuate.

 

Pentru consultarea Termenilor generali si specifici O365, servicii online si produs software, click aici

Detalii tehnice

  • Pachet Detalii
    Business Aplicații Office instalate, permanent actualizate (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote pe maxim 5 computere PC sau Mac), Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline
    Business Essentials Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Email Exchange Online 50GB/user, Lync Online – video conferinta HD, SharePoint Online – document management, Yammer – rețea de socializare privata
    Business Premium Aplicații Office instalate, permanent actualizate (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote pe maxim 5 computere PC sau Mac), Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Email Exchange Online 50GB/user, Lync Online – video conferinta HD, SharePoint Online – document management, Yammer – rețea de socializare privata
    Pro Plus Aplicații Office instalate, complete (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, OneNote și Access pe maxim 5 computere PC sau Mac), Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online,Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Group Policy, Telemetry, Shared Computer Activation (RDS), Push Deployment, Update Controls, Business Inteligence (BI) pentru Excel
    Enterprise E1 Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Email Exchange Online 50GB/user, Lync Online – video conferinta HD, SharePoint Online – document management, Yammer – rețea de socializare privata
    Enterprise E3 Aplicații Office instalate, complete (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, OneNote și Access pe maxim 5 computere PC sau Mac), Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Email Exchange Online 50GB/user, Lync Online – video conferința HD, SharePoint Online – document management, Yammer – rețea de socializare privata, Access, Group Policy, Telemetry, Shared Computer Activation (RDS), Push Deployment, Update Controls, IRM, DLP, Business Inteligence (BI) pentru Excel, Enterprise Voice, Site Mailboxes, Archiving & Retention

     

    Opțiune Detalii
    OneDrive for Business with Office Online Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online), Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB de spațiu de stocare/utilizator
    Exchange Online Kiosk Casuța poștala cu spațiu de stocare de 2 GB; acces web la email, calendar și contacte; protecție anti-malware și filtrare anti-spam; suport POP pentru email și ActiveSync pentru telefoane inteligente (smartphones).
    Exchange Online (Plan 1) Casuța poștala cu spațiu de 50 GB; dimensiunea maxima a mesajului 25 MB; calendar partajat și persoane de contact; arhiva “in-place”; integrare cu Outlook sau accesibila online
    Exchange Online (Plan 2) Casuța poștala cu spațiu de 50 GB; dimensiunea maxima a mesajului 25 MB; calendar partajat și persoane de contact; arhiva “in-place”; integrare cu Outlook sau accesibila online; mesagerie vocala gazduita; politici DLP integrate.
    Exchange Online POP Exchange Online cu support pentru protocolul POP (Post Office Protocol)
    Exchange Online Archiving (EOA) for Exchange Server Soluție pentru arhivare emailuri, bazata pe tehnologie cloud pentru Exchange Server
    Exchange Online Archiving (EOA) for Exchange Online Customers Soluție pentru arhivare emailuri, bazata pe tehnologie cloud pentru Exchange Online Customers
    SharePoint Online (Plan 1) Portaluri interne; fluxuri de documente; catalog de aplicații și marketplace; site-uri de echipa; partajare externa; cautare Standard; gestionare de conținut; gestionare de înregistrari. Office Online. One Drive for Business.
    SharePoint Online (Plan 2) Portaluri interne; fluxuri de documente; catalog de aplicații și marketplace; site-uri de echipa; partajare externa; cautare Standard; gestionare de conținut; gestionare de înregistrari; Excel Services, PowerPivot, PowerView; servicii Visio; aplicație bazata pe formulare. Office Online. One Drive for Business.
    Lync Online (Plan 1) Prezența, IM (1 la 1 și cu mai mulți participanți), interoperabilitate cu Microsoft Office; Conectivitate Skype; Apelare Lync la Lync (voce și video HD, 1 la 1); Clienți mobili Lync pentru Windows, Android, iOS
    Lync Online (Plan 2) Prezența îmbogațita, IM (1 la 1 și cu mai mulți participanți), interoperabilitate cu Microsoft Office; Conectivitate Skype; Apelare Lync la Lync (voce și video HD, 1 la 1); Clienți mobili Lync; Partajare desktopului, aplicațiilor și tablei albe; Partajare audio/video/de conținut (planificata și ad-hoc) cu mai mulți participanți (3+); Luare de note îmbunatațita în timpul întâlnirii, cu partajarea OneNote; Interoperabilitate cu furnizori de conferințe audio terți; Redare video Lync cu mai mulți participanți; Lync Web App
    Project Online Soluție online flexibila pentru gestionarea portofoliului de proiecte (PPM) și pentru lucrul de zi cu zi.
    Project Lite Oferta însoțitoare, destinata membrilor echipei de proiect pentru a gestiona activitați, a colabora mai eficient și a remite foi de pontaj. Project Lite nu este un produs independent, poate fi utilizat doar pentru proiectele gestionate cu Project Online sau Project Server.
    Project Online with Project Pro for Office 365 Soluție online flexibila pentru gestionarea portofoliilor de proiecte (PPM) și pentru lucrul de zi cu zi, livrata prin Office 365. Include capacitați complete de management de proiect pe desktop, dar si lucrul online de aproape oriunde și pe aproape orice dispozitiv.
    Project Pro for Office 365 Beneficiați de controlul și de capacitațile Project Professional ca abonament desktop permanent la zi, prin Office 365. Va bucurați de o integrare cu alte produse Office 365, cum ar fi Lync și SharePoint.
    Visio Pro for Office 365 Lucrați cu echipa dvs. pentru a crea diagrame complexe și versatile. Visio Pro pentru Office 365, disponibil ca abonament prin intermediul Microsoft Office 365 include aceleași caracteristici, tipare și forme ca în Visio Professional. În plus, aceasta permite fiecarui utilizator sa instaleze Visio pe maximum cinci PC-uri care ruleaza Windows 7 sau Windows 8. Instaleaza automat cele mai recente actualizari (atât de caracteristici, cat și de securitate) pe durata abonamentului.
    Azure Rights Management Utilizați Azure Rights Management pentru a proteja informațiile sensibile din organizația dumneavoastra împotriva accesului neautorizat, precum și controla modul în care sunt folosite aceste informații. Rights Management utilizeaza criptare, identitate, și politicile de autorizare.
    Yammer Enterprise Yammer este o rețea sociala privata care ajuta angajații sa colaboreze între departamente, locatii și aplicații de afaceri. Colaborați intern și extern într-o rețea securizata, închisa, cu facilitati administrative puternice, securitate avansata si opțiuni de integrare.
    Power BI for Office 365 with SharePoint Online Plan 2 with Yammer Power BI este un serviciu cloud care va permite sa partajați, sa colaborati și sa accesati rapoarte Excel oriunde, pe orice dispozitiv.
    Power BI lucreaza împreuna cu Excel pentru a oferi o soluție completa self-service de analiza, o modalitate puternica de a lucra cu date. Opțiunea lucreaza cu SharePoint Online Plan 2 și Yammer.
    Power BI for Office 365 Add-On for SharePoint Online Plan 2 Serviciul Power BI ca add-on pentru SharePoint Online Plan 2
    Power BI for Office 365 Add-On for E3/E4 Daca aveți abonament Office 365 E3 or E4, aveți acces la SharePoint Online Plan 2 și Excel puteți folosi Power BI add-on pentru abonații E3/E4.
    Office 365 Extra File Storage Spațiu de stocare suplimentar 1GB pentru SharePoint online
    Office 365 Extra File Storage for Small Business Plans Spațiu de stocare suplimentar 1GB pentru SharePoint Online din planurile Office 365 Business
    Windows Intune Online Service Windows Intune ofera servicii cloud Microsoft pentru administrarea computerelor și protecție malware. Administrați și securizați centralizat computerele din compania dvs. printr-o simpla interfața web.
    Servicii Profesionale O365 Detalii
    Migrare e-mail la Office 365 Serviciul include: A. Analiza și evaluarea situației curente (serverele si componentele din infrastructura folosita în mod current; arhitectura retelei, incluzând modalitațile de acces securizate în/din rețeaua clientului; configuratia DNS; solutiile de autentificare; latimea de banda la conexiunea de internet; hardware si software; clienti de e-mail si alte aplicatii folosite impreuna cu e-mailul; arhivare e-mail si alte reguli de conformitate); B. Migrarea (crearea contului Office 365 al clientului și crearea conturilor individuale de utilizator Office 365; configurare cont Office 365 al beneficiarului - include verificare domeniu, configurari DNS, firewall; determinarea utilizatorilor și conținutului care trebuie migrat; executarea migrarii mailbox-urilor; optional, configurare Outlook pe stațiile de lucru ale utilizatorilor, prin acces remote - de la distanta).
    Migrare in cont nou Office 365 Serviciul include: A. Analiza și evaluarea situației curente (serverele si componentele din infrastructura folosita în mod current; arhitectura retelei, incluzând modalitațile de acces securizate în/din rețeaua clientului; configuratia DNS; solutiile de autentificare; latimea de banda la conexiunea de internet; hardware si software; clienti de e-mail si alte aplicatii folosite impreuna cu e-mailul; arhivare e-mail si alte reguli de conformitate); B. Migrarea (crearea noului cont Office 365 al clientului și crearea conturilor individuale de utilizator Office 365; configurarea noului cont Office 365 al Clientului - include verificare domeniu, configurari DNS, firewall; determinarea utilizatorilor și conținutului care trebuie migrat; executarea mutarii mailbox-urilor, utilizand arhive PST individuale, salvate local pe calculatoarele utilizatorilor; mutarea se va face individual, prin acces remote; optional, configurare Outlook pe stațiile de lucru ale utilizatorilor, prin acces remote).
    Training Office 365 Training-ul se face in locatia clientului, pentru maxim 10 persoane pe serie, in limita orelor prevazute in contract. Se vor discuta si agrea cu clientul programa si materialele de curs, necesarul pentru sala de curs, datele/orele la care se va desfasura training-ul, modalitatea de finalizare a training-ului.

Prețuri

  • Pachet Abonament lunar (Euro fara TVA/per user)
    Business 8,80
    Business Essentials 4,20
    Business Premium 10,50
    Pro Plus 12,90
    Enterprise E1 6,70
    Enterprise E3 19,70
    Opțiune Abonament lunar (Euro fara TVA/per user)
    OneDrive for Business with Office Online 4,20
    Exchange Online Kiosk 1,70
    Exchange Online (Plan 1) 3,40
    Exchange Online (Plan 2) 6,70
    Exchange Online POP 0,84
    Exchange Online Archiving (EOA) for Exchange Server 2,50
    Exchange Online Archiving (EOA) for Exchange Online Customers 2,50
    SharePoint Online (Plan 1) 4,20
    SharePoint Online (Plan 2) 6,70
    Lync Online (Plan 1) 1,70
    Lync Online (Plan 2) 4,60
    Project Online 27,80
    Project Lite 5,90
    Project Online with Project Pro for Office 365 48,90
    Project Pro for Office 365 21,10
    Visio Pro for Office 365 11,00
    Azure Rights Management 1,70
    Yammer Enterprise 2,50
    Power BI for Office 365 with SharePoint Online Plan 2 with Yammer 15,20
    Power BI for Office 365 Add-On for SharePoint Online Plan 2 8,40
    Power BI for Office 365 Add-On for E3/E4 8,40
    Office 365 Extra File Storage 0,20
    Office 365 Extra File Storage for Small Business Plans 0,20
    Windows Intune Online Service 5,10
    Clienții existenți Telekom Romacirc;nia pot achiziționa pachetele și opțiunile Office 365 ca și produse individuale.Clienții noi pot achiziționa pachetele și opțiunile Office 365 doar împreuna cu un alt serviciu Telekom România.
    Prețurile afișate nu includ TVA. TVA se va aplica conform prevederilor legale în vigoare, peste tariful mentionat.
    Tarifele pentru Servicii Profesionale Office 365 se vor negocia cu echipa Telekom Solutions ICT, functie de capacitatea stocata in mail-uri, durata si perioada de migrare/ traning, etc.

Întrebari frecvente

    1. Este obligatoriu accesul la internet pentru Office 365?
      Accesul la internet este obligatoriu pentru a activa și a instala abonamentele Office 365 și pentru a gestiona contul. Conexiunea la internet este, de asemenea, necesara pentru a accesa serviciile Microsoft Office în cloud (e-mail, conferinte audio/video/web...).
    2. Care sunt avantajele sistemului de licentiere cu plata lunara fata de plata integrala a licentelor permanente?
      Prin plata lunara a serviciilor Microsoft Office 365 controlezi mult mai bine costul, fara o investiție inițiala în licențe sau servere. În plus, te bucuri mereu de cele mai noi versiuni ale aplicațiilor.
    3. Ce aplicatii Microsoft pot instala pe PC (desktop/laptop)?
      Aplicațiile Microsoft Office incluse in pachetele Business sau Business Premium, respectiv ProPlus sau Enterprise E3 pot fi instalate pe calculator. Pachetele Business Essentials si Enterprise E1 contin aplicatii cloud, care pot fi folosite numai într-un browser web. Daca ai deja o licența permanenta de Microsoft Office, abonamentele Essentials și Enterprise E1 își vor aduce beneficii suplimentare, integrate cu versiunea de Office pe care o ai deja instalata pe calculator: 1 TB spațiu de stocare OneDrive pentru fiecare utilizator, video-conferința prin apel securizat, portal intern pentru documentele companiei prin SharePoint și e-mail Exchange.
    4. Pentru cati utilizatori pot comanda pachetele business si enterprise?
      Pachetele business,Business, Business Essential sau Business Premium accepta maximum 300 de utilizatori. Daca ai mai mult de 300 de utilizatori sau vei avea mai mulți în curând, trebuie sa folosesti pachetele enterprise ,Enterprise E1, ProPlus, Enterprise E3.
    5. Pe câte calculatoare pot folosi un nume de utilizator de Microsoft Office 365?
      Fiecare licenta Office 365 contine aplicatii Office instalabile care permite utilizatorului sa instaleze respectivele aplicații pe maximum 5 dispozitive proprii (calculatoare, tablete/telefoane), însa numele de utilizator respectiv nu poate fi folosit simultan de mai multe persoane. Folosirea concomitenta a aceluiași nume de utilizator de catre mai multe persoane în cadrul companiei este ilegala.
    6. Ce fel de serviciu Microsoft Office ar trebui sa am pentru a nu încalca legea pirateriei?
      Achizitionarea oricarui produs tip O365 cu respectarea termenilor si conditiilor asigura legalitatea. Office 365 include atat licente Office online, cat si licente Office instalabile pe dispozitive.Pachetele Business Essentials și Enterprise E1 contin Office online si pot genera documente exclusiv din browser-ul web. Dar daca pe calculator ai o versiune Microsoft Office fara licența, Office 365 Essentials sau Enterprisse E1 nu o vor legaliza. În cazul în care ai nevoie sa instalezi aplicații cu drepturi de autor, își recomandam abonamentele Business sau Business Premium (pentru companii cu mai puțin de 300 de utilizatori), respectiv ProPlus sau EnterpriseE3 (pentru companii cu mai mult de 300 de utilizatori).
    7. Unde sunt stocate documentele mele și cine are acces la ele?
      Documentele tale pot fi stocate atât pe calculatoarele companiei, cât și online, într-un spațiu de stocare securizat. Pentru documentele stocate online tu controlezi cine are acces și ce fel de acces,drept de citire sau de editare. Acestea nu vor putea fi deschise decât de utilizatorii carora le permiți accesul, prin autentificare.
    8. Cum pot modifica numarul de utilizatori din contract? Cum pot trece la un alt abonament Microsoft Office 365?
      Pentru orice modificare a contractului initial se semneaza un act aditional. In perioada contractuala initiala nu se poate scadea numarul de useri si nu se poate trece la un abonament mai ieftin.
    9. Ce se întâmpla cu adresele de e-mail daca dețin deja un nume de domeniu?
      La activarea serviciului Office 365 vei primi un mail de bun-venit continand instructiuni si credentiale. Accesand consola de administrare la adresa portal.office.com, poti schimba domeniul implicit de forma companie.onmicrosoft.com cu domeniul propriu alegand “Domenii” / “Adauga domeniu”. Poti urma un ’wizard’ Microsoft sau poti vedea pasii aici
    10. Cum se diferentiaza aplicatia Skype for Business din O365 de aplicatia publica Skype?
      Skype for Business poate susține pâna la 250 de participanți la video conferința online sau partajare de ecran. In plus, toate comunicațiile facute prin Skype for Business sunt criptate. Suplimentar, poți adauga o a doua cheie de criptare, pe care sa o cunoașteți tu și interlocutorii tai.
    11. Ce se întâmpla cu datele mele daca vreau sa termin contractul?
      Datele tale își aparțin. Daca te hotaraști sa închizi abonamentul Office 365, își recomandam sa descarci toate datele (e-mail-uri, documente de pe intranet, date stocate in cloud ...) și sa le salvezi într-o alta locație. Aceasta operațiune ar trebui facuta înainte de închiderea abonamentului. Dupa închidere, datele asociate contului tau de Office 365 vor fi disponibile administratorilor timp de 90 de zile, într-un cont cu funcționalitate limitata.

Comanda

sau suna la 0214041234

Tutoriale Office 365