Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Gamă largă de soluții back office, service și suport clienți

Contact Center

Contact Center Solutions este unul dintre principalii furnizori de servicii Business externalizate, oferind o gamă largă de soluții back office, service și suport clienți și metode de telemarketing externalizate clienților din întreaga lume. Sub brandul Telekom România, infrastructura noastră de clasă mondială, competențele în afaceri, serviciile de date - expertiza de depozitare și un grup dedicat de înalta calificare și instruit de profesioniști multilingviști, suntem în măsură să oferim cele mai bune servicii externalizate pentru clienți. Competențele noastre de bază includ servicii de suport și service clienți, telemarketing B2B B2C & B2B, introducerea de date și conversia de date, colectarea debitelor și gestionarea datoriilor, dezvoltarea CRM - ului, studiu de piață, crearea bazei de date, actualizarea și gestionarea datelor.

Telekom România Contact Centre Solutions funcționează în unele din cele mai sigure call centere din Europa. Cu siguranță atunci când veți colabora cu Telekom România Contact Center Solutions, atât datele dumneavoastră cât și cele ale clientului vor fi pe deplin securizate. În deplină conformitate cu cerințele stricte legate de securitate ale Serviciilor Financiare aflate în vigoare, Telekom România Contact Center Solutions poate garanta plata cu cardul de credit / debit în standarde securizate. Prin utilizarea platformei VOIP în call center, agenții noștri extrem de pregătiți și multilingviști vor oferi clienților dumneavoastră calitate.

Beneficiile unui call center externalizat includ:

  • Scăderea costurilor privind forța de muncă;

  • Tehnologie de ultimă generație;

  • Abordare prin mai multe canale;

  • Economie prin eficiența operațională;

  • Abilitate de a susține volume mari de apeluri;

  • Rentabilitate mare a investiției;

  • Reducerea timpului de procesare și a costurilor;

  • Consolidarea productivității agentului;

  • Creșterea satisfacției clientului.

Telemarketing

Telekom România Contact Center Services va planifica și implementa campania dumneavoastră de vânzari.

Avem capacitatea de a va furniza urmatoarele campanii:

  • Afacere nouă;

  • Lansare de produs;

  • Upgrade și vânzare de produse adiționale;

  • Atragere clienți;

  • Generare de lead-uri;

  • Suport înainte și după campanie;

Tehnologia avansată utilizată ne permite transparența completă și monitorizare în timp real. Raportarea personalizată este etalonul fiecărei campanii. 

Suport Clienți

Contact Center Solutions se va îngriji de clienții dumneavoastră ca și cum ar fi ai lui.

  • Vă putem oferi servicii multilingvistice în call center 24 h;

  • Prin externalizarea serviciilor, costurile dvs vor fi reduse cu până la 60 %;

  • Vă putem oferi un sistem complet de servicii / suport clienți, adaptate nevoilor dvs. de afaceri și extinderea acestui serviciu odată cu dezvoltarea companiei dvs, permițându-vă să vă extindeți acoperirea clienților, fără a implica cheltuieli de capital;

  • Reprezentanții noștri calificați în servicii clienți se specializează în dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri. Serviciile centrului de contact Telekom România sunt experimentate în manipularea tuturor aspectelor legate de servicii clienți, de informații factură, produse, plăți și colectare;

  • Operatorii Telekom România sunt, de asemenea, calificați în probleme de suport tehnic, în special serviciile desk to desk.

Retenție Clienți

Contact Center Solutions se va asigura că toți clienții rămân cu TINE.

Cu cât clientii sunt mai fericiți, cu atât cresc șansele ca ei să devină adepți fideli ai unui brand. Serviciile noastre includ:

  • Inițiere apeluri de întâmpinare și activare clienți;

  • Preluare apeluri în vederea înregistrării clienților și oferire de informații;

  • Apeluri de ofertare inbound/outbound;

  • Activități de re-activare clienți;

  • Inițiere/preluare apeluri retenție clienți;

  • Susținere și preluare clienți;

  • Oferire feedback clienților și activități de cercetare.

Telekom România Contact Center Services a înțeles cât este de scump să dobândești clienți noi. Ne instruim agenții pentru furnizarea de servicii excelente, rezolvarea conflictelor și a problemelor cu profesionalism.

Colectare

Contact Center Solutions gestionează în prezent datorii lunare în valoare de 20 milioane euro pentru clienții noștri.

Servicii oferite:

  • Gestionarea datoriei;

  • Colectare;

  • Plăți online;

  • Localizare.

Back Office

Contact Center Solutions oferă calitate la fiecare contact cu clientul.

Contact Center Solutions are un palmares dovedit și tehnologie excepțională pentru a sprijini procesele de back office:

  • Colectare;

  • Introducere date și plasare comenzi;

  • Gestionarea fluxului de documente;

  • Standardizarea bazelor de date;

  • Facturare și plăți;

  • Monitorizare servicii 24 h;

  • Servicii Premium.

Cere mai multe informații

sau sună la 1921