Sistem de planificare a resurselor unei firme

Cloud ERP&CRM

Enterprise Resource Planning (ERP) este un sistem de planificare a resurselor unei firme, constând într-un software care integrează toate informaţiile și datele dintr-o organizaţie într-o platformă unică.

Customer Relationship Management (CRM) este un instrument software de gestionare a interacţiunilor companiei cu clienţii săi.

Utilizate în Cloud, aplicaţiile sunt accesibile în orice moment, din orice locaţie și de la orice echipament terminal care suportă un browser de internet (PC/MAC, laptop, tabletă, smatphone, etc).

Beneficii

  • Flexibilitate: rapid de implementat, nu necesită instalarea de hard/soft, număr flexibil de utilizatori;

  • Cost acoperit în rate: plata soluţiei software se face lunar, înlocuind plata iniţială integrală;

  • Securitate: datele tale sunt pastrate in centre de date de ultima generatie;

  • Zero investiţii iniţiale: cheltuielile CAPEX se transformă în OPEX;

  • Mobilitate: se poate utiliza de oriunde și de pe orice echipament terminal cu acces la internet;

Caracteristici

Cloud ERP cuprinde toate datele necesare planificării resurselor unei organizaţii:

  • Contabilitate: evidenţă financiar-contabilă;

  • Gestiune: evidenţa stocurilor, a furnizorilor, a plăţilor și a încasărilor;

  • Imobilizări: evidenţa mijloacelor fixe și calculul amortizării;

  • HRM (human resource management): module dedicate de gestiune personal și calcul salarial;

  • BI (Business Inteligence): rapoarte, analize, prognoze.

Cloud CRM cuprinde module care ajută atât forţa de vânzări din companie, cât și conducerea organizaţiei în gestionarea relaţiilor cu clienţii, oferind acces în timp real la:

  • Informații despre bonitatea clienţilor;

  • Situaţia comenzilor sau rezervărilor efectuate de client și situaţia stocurilor;

  • Cataloage de contracte, parteneri comerciali, preţuri și tarife, produse și servicii;

  • Programarea evenimentelor și a activităţilor și bulk mail.

Aceste pachete pot fi achiziționate sunând la 1234 (apel gratuit în rețelele Telekom România), respectiv la 021.404.1234 din alte rețele naționale (tarif normal) sau magazinele Telekom România și ale partenerilor.

Tarife

  • Cloud CRM

    • Abonament lunar/utilizator: 6,9 (Euro fără TVA)

    Opțiuni:

    • Magazin Online: Abonament lunar/utilizator: 7,5 (Euro fără TVA)

    • Administrare lucrari: Abonament lunar/utilizator: 5,5 (Euro fără TVA)

    Cloud ERP

    • Abonament lunar/utilizator: 9,9 (Euro fără TVA)

    Opțiuni:

    • Contabilitate financiară şi gestiunea materialelor: Abonament lunar/utilizator: 5,5 (Euro fără TVA)

    • Imobilizări - mijloace fixe: Abonament lunar/utilizator: 3,5 (Euro fără TVA)

    • Personal salarizare: Abonament lunar/utilizator: 7,5 (Euro fără TVA)

    • Contabilitate de gestiune - Centru de cost: Abonament lunar/utilizator: 3,5 (Euro fără TVA)

    • Gestiunea autobazei - Parc auto: Abonament lunar/utilizator: 7,5 (Euro fără TVA)

    • Analize manageriale: Abonament lunar/utilizator: 5,5 (Euro fără TVA)

Cere mai multe informații

sau sună la 0214041234