Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Convorbire telefonica multipla

Audioconferinţă

Audioconferința este serviciul care oferă posibilitatea conectării unui număr specificat de participanți la aceeași convorbire telefonică, utilizând rețeaua telefonică comutată. Un număr de participanți situați la distanță, în locații diferite, pot fi conectați (de un operator Telekom România) și pot comunica simultan prin intermediul rețelei telefonice comutate.

Prin acest tip de serviciu, operatorul are posibilitatea de a stabili conexiuni simultane cu mai mulți participanți, folosind mixarea digitală a canalelor individuale.

Numărul maxim de participanți la o audioconferinţă, care pot fi localizați oriunde, este de 28.

Toate echipamentele terminale sunt proprietatea clientului și nu vor fi puse la dispozitie de către Telekom România. Funcționalitatea de bază a serviciului constă în realizarea unei comunicații telefonice simultane între participanții la conferință. Apelurile sunt bidirecționale, ceea ce înseamnă că fiecare participant poate asculta și vorbi ori de câte ori dorește să intervină în conversație.

Acest serviciu conferă oamenilor puterea de a comunica și elimina pierderile de timp și bani și inconveniența deplasărilor către diferite destinații într-un timp scurt.

Palierele orare în care se poate realiza pentru Dial-In:

  • luni - vineri: 08:00 – 17:00

  • sâmbătă și duminică: 08:00 – 16:00

Tarife stabilire conferință Perioada de vârf În afara perioadei de vârf
Ocazională, cu 3 – 28 participanți 21 €/sesiune 30 €/sesiune
Renunțare (pentru audioconferința ocazională) 19 € 30 €

Prețurile sunt în € și nu includ TVA. TVA se va aplica conform prevederilor legale în vigoare, peste tariful menționat.

Comunicații naționale Perioada de vârf În afara perioadei de vârf
Apeluri naționale - în rețeaua Telekom România și alte rețele naționale de telefonie fixă 0,054 €/minut 0,040 €/minut
Apeluri naționale către rețele de telefonie mobilă 0,14 €/minut 0,14 €/minut

Funcționalități suplimentare:

  • apel de consultare - apelul de conferință poate fi plasat "on hold" în cazul în care se dorește inițierea unui nou apel (de consultare).

Cum intru în posesia serviciului?

  • Se completează formularul "Cerere pentru furnizarea serviciului audioconferință digitală dial in" și se trimite prin fax la numărul 021.400.38.80 sau scanat, prin e-mail, la bsc_bucurești@telekom.ro. Cererile trebuie să fie completate, semnate și ștampilate de către client și transmise cu cel puțin 24 de ore înainte de ora la care se solicită furnizarea serviciului.

  • Stabilirea conexiunilor de Audioconferință se va realiza în funcție de intervalul disponibil;

  • Asistența tehnică pe parcursul desfășurării sesiunii de Audioconferință.

Informații suplimentare privind serviciul Audioconferință se pot afla la numărul de telefon cu acces gratuit: 1921.

Pentru renunțarea la serviciul dorit sau modificarea parametrilor serviciului dorit, se completează formularul tipizat "Cerere pentru renunțarea, modificarea serviciului audioconferință digitală dial in" și se trimite prin fax la numărul 021.400.38.80 sau scanat, prin email, la bsc_bucurești@telekom.ro.

Cere mai multe informatii

sau sună la 1921