Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

AI CEL MAI SCURT TIMP ÎN SERVICE
PENTRU TELEFONUL MOBIL ŞI TABLETĂ
Vezi în timp real statusul reparației!
 
Afacerea ta e importantă pentru noi, de aceea asigurăm reparația
telefoanelor mobile şi tabletelor cumpărate de la Telekom și aflate în garanție în:
Telefonul tău mobil sau tableta ta este în service? Vezi status reparație
Ești client Business și ai nevoie de service pentru telefonul mobil sau tabletă?
Ce trebuie să faci tu:
Asigură-te ca ai achiziționat telefonul mobil sau tableta de la Telekom.
Tot ce trebuie să faci este să suni la 021.794.30.40 (program de luni până vineri, între 08.30-17.00) și să uiți de grija dispozitivului defect
Beneficiezi de cel mai scurt timp în service pentru telefonul mobil sau tabletă, fără niciun efort.
 
Ce îți oferim noi? Un pachet complet de servicii constând în:
Management logistic al întregului process
(ridicarea/ returnarea dispozitivului la/ de la sediu),
fără a mai fi necesară o comandă către curier
Suport de specialitate pentru o gamă largă de activități
(informații diverse, help desk, status reparații).
Asistență tehnică post-vanzare
Statusul reparației în timp real, aici.
Decodare si software upgrade*
Recondiţionare telefoane mobile şi tablete utilizate*
 
 
În cazurile în care telefonul sau tableta se afla în afara garanției, termenul poate fi extins cu intervalul aferent efectuării plații intervenției.
Termenul de reparație al telefoanelor mobile, de maxim 5 zile, este valabil pentru următoarele mărci: Apple, Samsung, HTC, Allview, Sony, LG, Alcatel.
Termenul de reparație al tabletelor, de maxim 5 zile, este valabil pentru următoarele mărci: Sony, Samsung, HTC şi Alcatel.
*Operaţiunile de decodare, software upgrade şi recondiţionare a telefoanelor mobile şi tabletelor utilizate pot fi efectuate la cererea clientului, contra cost.